ا
-
ابراهیم پور، مریم
ارزیابی وضع موجود و مطلوب برنامه درسی مجازی دانشگاهی از دید دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 89-106]
-
احمدی، پروین
سازماندهی میان رشتهای برنامه درسی با تأکید بر اثربخش سازی محتوای دروس [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 97-122]
-
احمدی، پروین
شناسایی صلاحیتهای حرفهای مربیان دورهی پیشدبستانی [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 165-182]
-
ادیب، یوسف
تاثیر یادگیری مشارکتی درتعامل با سبکهای یادگیری (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه) بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانشآموزان دختر پایه اول دبیرستان [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 83-96]
-
ادیب، یوسف
توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 107-120]
-
اژهای، جواد
تحلیل کانونی رابطه منزلتهای هویت تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی در میان دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 17-28]
-
البرزی، محبوبه
بررسی رابطه ی نگرش به خلاقیت و خلاقیت اجتماعی در کودکان با واسطه گری هسته کنترل [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 19-30]
-
امامیپور، سوزان
نقش کمالگرایی و اهداف پیشرفت در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایهی اول متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 65-78]
-
امیری، محمد
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری کلاس با تاب آوری تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 189-198]
-
امیری، مهدی
سازماندهی میان رشتهای برنامه درسی با تأکید بر اثربخش سازی محتوای دروس [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 97-122]
ب
-
بشیری حدادان، گلثوم
توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 107-120]
-
بهروزیان، بهروز
تحلیل محتوای مولفههای مهارت اجتماعی در کتابهای جامعه شناسی دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 183-194]
ت
-
ترکزاده، جعفر
تدوین الگوی کیفی مدیریت فرآیندهای یاددهی– یادگیری در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 133-148]
ج
-
جاودانی، محمد
تدوین الگوی کیفی مدیریت فرآیندهای یاددهی– یادگیری در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 133-148]
-
جعفری، سکینه
ارائه مدل ساختاری مهارتهای مطالعه، احساس خودکارآمدی و ارزشیابی دانشجویان از کیفیت برنامه درسی (مطالعه مورد؛ دانشگاه شیراز) [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 49-64]
-
جعفری، فیروزه
نقش کمالگرایی و اهداف پیشرفت در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایهی اول متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 65-78]
-
جمشیدی، لاله
نقش تعدیل کننده اندازه مدرسه در رابطه فرهنگ مدرسه با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 79-88]
-
جهاندیده، جواد
بررسی تاثیر روش تدریس همیاری بر خلاقیت دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 139-150]
ح
-
حاضری، افسانه
بررسی نگرش دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانششناسی به یادگیری الکترونیکی (مطالعه مورد؛ دانشگاه یزد) [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 235-248]
-
حسنی، حسین
تحلیل محتوای مؤلفههای درون فردی هوش هیجانی در کتب درسی بخوانیم دوره ابتدایی با تاکید بر دیدگاه بار- اُن [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 45-66]
-
حسنی، حسین
بررسی تاثیر روش تدریس همیاری بر خلاقیت دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 139-150]
-
حقیقی مبارکه، جمال
رابطه علّی هوش عمومی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری اضطراب امتحان و سازگاری در دانش آموزان سال اوّل دبیرستان [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
ر
-
رشیدی، علی
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری کلاس با تاب آوری تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 189-198]
-
رضاپور، یوسف
توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 107-120]
-
رضازاده شیراز، فاطمهبیگم
شناسایی صلاحیتهای حرفهای مربیان دورهی پیشدبستانی [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 165-182]
-
رهنما، اکبر
بررسی و تحلیل دیدگاه انسان شناختی هایدگر درباره فناوری و دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]
-
روئینی ثانی، فرزانه
نقش تعدیل کننده اندازه مدرسه در رابطه فرهنگ مدرسه با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 79-88]
-
روح الهی، احمدعلی
بررسی عوامل موثر بر توسعه پژوهشهای دانشجویی (مطالعه مورد؛ دانشگاه هوایی شهید ستاری) [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 175-188]
ز
-
زاهدی، سکینه
تحلیل ساختار عاملی سیاهه "راهبردهای یادگیری و مطالعه" در دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 67-82]
-
زراعتی، محسن
تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر رشد سازگاری فردی دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 163-174]
س
-
سبحانینژاد، مهدی
سازماندهی میان رشتهای برنامه درسی با تأکید بر اثربخش سازی محتوای دروس [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 97-122]
-
سبحانینژاد، مهدی
تحلیل میزان توجه به مولفههای شهداء و ایثارگران دفاع مقدس در محتوای کتب درسی دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 211-234]
-
سبحانینژاد، مهدی
ارزیابی وضع موجود و مطلوب برنامه درسی مجازی دانشگاهی از دید دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 89-106]
-
سبحانینژاد، مهدی
تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر رشد سازگاری فردی دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 163-174]
-
سلطانی، اصغر
پیشبینی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 29-48]
ش
-
شهنی ییلاق، منیجه
رابطه علّی هوش عمومی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری اضطراب امتحان و سازگاری در دانش آموزان سال اوّل دبیرستان [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
ص
-
صالحی عمران، ابراهیم
تحلیل میزان توجه به مولفههای شهداء و ایثارگران دفاع مقدس در محتوای کتب درسی دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 211-234]
-
صفرعلیزاده، ملیحه
تاثیر یادگیری مشارکتی درتعامل با سبکهای یادگیری (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه) بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانشآموزان دختر پایه اول دبیرستان [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 83-96]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
نقش تعدیل کننده اندازه مدرسه در رابطه فرهنگ مدرسه با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 79-88]
-
طیبی، فاطمهسادات
بررسی ارتباط بین سیرت اساتید با آموزش مبتنی بر دیالوگ (مطالعه مورد؛ دانشگاه اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]
ظ
-
ظفری، سارا
رابطه علّی بین هدف تبحری کلاس و هدف عملکردی کلاس با سازگاری اجتماعی با میانجی گری اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 121-132]
-
ظهیرینیا، مصطفی
تحلیل محتوای مولفههای مهارت اجتماعی در کتابهای جامعه شناسی دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 183-194]
ع
-
عبدی الوار، علیرضا
تحلیل محتوای مولفههای مهارت اجتماعی در کتابهای جامعه شناسی دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 183-194]
-
عجم، علیاکبر
بررسی دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور به رویکرد یادگیری ترکیبی بر حسب متغیرهای فردی و سطح مهارت رایانهای [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 195-210]
غ
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
تحلیل کانونی رابطه منزلتهای هویت تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی در میان دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 17-28]
ف
-
فتحی، فتانه
رابطه علّی بین هدف تبحری کلاس و هدف عملکردی کلاس با سازگاری اجتماعی با میانجی گری اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 121-132]
-
فخری، زهرا
تحلیل ساختار عاملی سیاهه "راهبردهای یادگیری و مطالعه" در دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 67-82]
-
فرزین یزدی، محبوبه
بررسی نگرش دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانششناسی به یادگیری الکترونیکی (مطالعه مورد؛ دانشگاه یزد) [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 235-248]
-
فرهیخته چهارباشلو، حسین
تحلیل میزان توجه به مولفههای شهداء و ایثارگران دفاع مقدس در محتوای کتب درسی دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 211-234]
-
فلاح، عاطفه
شناسایی صلاحیتهای حرفهای مربیان دورهی پیشدبستانی [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 165-182]
-
فولاد چنگ، محبوبه
تدوین الگوی کیفی مدیریت فرآیندهای یاددهی– یادگیری در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 133-148]
-
فیاض، ایراندخت
تحلیل محتوای مؤلفههای درون فردی هوش هیجانی در کتب درسی بخوانیم دوره ابتدایی با تاکید بر دیدگاه بار- اُن [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 45-66]
ک
-
کاوه، زهره
بررسی میزان، اهداف، مراحل و موانع بهرهگیری از رسانههای آموزشی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 149-162]
-
کوشی، زهرا
پیشبینی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 29-48]
-
کیان، مرجان
نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان و رابطه آن با متغیر جنسیت (مطالعه مورد؛ پردیس دانشگاه خوارزمی) [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 151-164]
گ
-
گزیدری، ابراهیم
تحلیل کانونی رابطه منزلتهای هویت تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی در میان دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 17-28]
م
-
متقی، زهره
بررسی ارتباط بین سیرت اساتید با آموزش مبتنی بر دیالوگ (مطالعه مورد؛ دانشگاه اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]
-
مجیدی، رضا
رابطه علّی هوش عمومی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری اضطراب امتحان و سازگاری در دانش آموزان سال اوّل دبیرستان [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
-
محمدی، مهدی
ارائه مدل ساختاری مهارتهای مطالعه، احساس خودکارآمدی و ارزشیابی دانشجویان از کیفیت برنامه درسی (مطالعه مورد؛ دانشگاه شیراز) [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 49-64]
-
محمدی، مهدی
تدوین الگوی کیفی مدیریت فرآیندهای یاددهی– یادگیری در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 133-148]
-
محمدی چابکی، رضا
تبیین جایگاه زبان در تقویت مبانی، تصریح اهداف و توسعهی وسایل تربیت [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 199-220]
-
محمودی، فیروز
توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 107-120]
-
مرزوقی، رحمتاله
تدوین الگوی کیفی مدیریت فرآیندهای یاددهی– یادگیری در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 133-148]
-
مروتی، ذکراله
رابطه علّی بین هدف تبحری کلاس و هدف عملکردی کلاس با سازگاری اجتماعی با میانجی گری اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 121-132]
-
معروفی، یحیی
تأثیر روش تدریس بدیعهپردازی بر پرورش خلّاقیّت دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 31-44]
-
ملکی، حسن
تحلیل محتوای مؤلفههای درون فردی هوش هیجانی در کتب درسی بخوانیم دوره ابتدایی با تاکید بر دیدگاه بار- اُن [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 45-66]
-
مهدیزاده بیدگلی، زهره
بررسی و تحلیل دیدگاه انسان شناختی هایدگر درباره فناوری و دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]
-
مهرآور گیگلو، شهرام
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری کلاس با تاب آوری تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 189-198]
-
موسوی، فاطمه
نقش کمالگرایی و اهداف پیشرفت در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایهی اول متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 65-78]
-
مولودی، مظفر
تأثیر روش تدریس بدیعهپردازی بر پرورش خلّاقیّت دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 31-44]
-
میرزامحمدی، محمدحسن
بررسی و تحلیل دیدگاه انسان شناختی هایدگر درباره فناوری و دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 12، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]
ن
-
نصرتی هشی، کمال
بررسی ارتباط بین سیرت اساتید با آموزش مبتنی بر دیالوگ (مطالعه مورد؛ دانشگاه اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]
-
نودهی، حسن
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری کلاس با تاب آوری تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 189-198]
-
نیستانی، محمدرضا
بررسی ارتباط بین سیرت اساتید با آموزش مبتنی بر دیالوگ (مطالعه مورد؛ دانشگاه اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد