ا
-
ابراهیمی، سیده رضوانه
چرخش از کلاسهای حضوری به کلاسهای مجازی: چالشها، فرصتها و نحوه مواجه دانشآموزان متوسطه اول با آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 165-182]
-
احمدآبادی آرانی، نجمه
آموزههایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
اداک، موسی
مطالعه میزان تناسب روشهای تدریس با رویکرد یادگیری مادام العمر؛ مورد مطالعه: دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 13-22]
-
ادرنیا، سمانه
بررسی میزان آشنایی و بکارگیری تدریس معکوس در اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]
-
اعتدال، علیرضا
بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتابهای درسی دورۀ ابتدایی با برنامه درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
-
امامی، حبیب
پیشبینی کاربست فناوریهای آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]
-
انصاری، سعید
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آموزش سواد رسانهای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
ب
-
باقری نوع پرست، خسرو
نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
برخوردار، رسول
روایت پژوهی فرهنگ یادگیری کودکان در مدرسه با توجه به نیاز ویژه [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 35-47]
ت
-
تقوایی نیا، علی
بررسی نقش واسطه ای مسئولیت پذیری در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 23-34]
ج
-
جدا، نرگس
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالتهای آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
ح
-
حجتی، رقیه
اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم در درس علوم [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 77-90]
-
حسنی، رفیق
ارائه برنامه توانمندسازی تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر دارای افت تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 41-59]
-
حسینی خواه، علی
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالتهای آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
خ
-
خاری آرانی، مجید
روایت پژوهی فرهنگ یادگیری کودکان در مدرسه با توجه به نیاز ویژه [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 35-47]
د
-
دهقان کلور، محمدصادق
تحلیل کیفی کتاب های درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های اخلاق الهی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 143-161]
-
دهقانی، مرضیه
چرخش از کلاسهای حضوری به کلاسهای مجازی: چالشها، فرصتها و نحوه مواجه دانشآموزان متوسطه اول با آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 165-182]
-
دوست محمدی، مهدیه
آزمون مدل ساختاری نیازهای اساسی روانشناختی و درگیری تحصیلی: نقش میانجی خودکارامدی تحصیلی و هیجان های تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 101-115]
-
دیبایی صابر، محسن
شناسایی مولفه های نظام توسعه شایستگی معلمان دوره متوسطه از دیدگاه خبرگان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 61-75]
-
دیبایی صابر، محسن
بررسی میزان آشنایی و بکارگیری تدریس معکوس در اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]
ر
-
رجب پور سواری، فاطمه
پیشبینی کاربست فناوریهای آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]
-
رحیمی، زهرا
بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتابهای درسی دورۀ ابتدایی با برنامه درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
-
رحیمیان بوگر، اسحق
آزمون مدل ساختاری نیازهای اساسی روانشناختی و درگیری تحصیلی: نقش میانجی خودکارامدی تحصیلی و هیجان های تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 101-115]
-
رشید، خسرو
تاثیر روش ذهنآگاهی مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر مولفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی کودکان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 91-100]
س
-
سبحانینژاد، مهدی
شناسایی مولفه های نظام توسعه شایستگی معلمان دوره متوسطه از دیدگاه خبرگان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 61-75]
-
سبحانینژاد، مهدی
روایت پژوهی فرهنگ یادگیری کودکان در مدرسه با توجه به نیاز ویژه [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 35-47]
-
سبحانینژاد، مهدی
آموزههایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
سبحانی نژاد، مهدی
اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم در درس علوم [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 77-90]
-
سبحانی نژاد، مهدی
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالتهای آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
-
سجادی، سید مهدی
نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
سدرپوشان، نجمه
درک تجربه زیسته علل گریز از مدرسه دانشآموزان متوسطه دوره اول [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 137-149]
-
سراجی، فرهاد
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آموزش سواد رسانهای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
-
سلیمی، لیلا
ارائه برنامه توانمندسازی تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر دارای افت تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 41-59]
-
سیدی نظرلو، سید طاهر
مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس تحلیل رفتگی آموزشی و درگیری تحصیلی با میانجی گری تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 21-39]
ش
-
شاکری، محمود
بررسی نقش واسطه ای مسئولیت پذیری در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 23-34]
-
شاه محمدی، نیره
اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم در درس علوم [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 77-90]
-
شهولی کوه شوری، جواد
مدل ساختگرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
ص
-
صادق زاده قمصری، علیرضا
نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
صادقی نیا، معصومه
تأثیر برنامه درسی روئیدنی بر خلاقیت و انگیزه نوآموزان پیش دبستانی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 113-122]
ط
-
طالب، زهرا
تأثیر برنامه درسی روئیدنی بر خلاقیت و انگیزه نوآموزان پیش دبستانی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 113-122]
-
طالع پسند، سیاوش
آزمون مدل ساختاری نیازهای اساسی روانشناختی و درگیری تحصیلی: نقش میانجی خودکارامدی تحصیلی و هیجان های تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 101-115]
ع
-
عباسی، رقیه
فراتحلیل ارزیابی انجام شده پیرامون ارزشیابی عملکرد معلمان و ارائه الگوی مناسب برای آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 73-85]
-
عسکری، احمدرضا
مدل ساختگرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
غ
-
غلامی، آبتین
درک تجربه زیسته علل گریز از مدرسه دانشآموزان متوسطه دوره اول [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 137-149]
ف
-
فرجی ده سرخی، حاتم
پیشبینی کاربست فناوریهای آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]
ق
-
قادری، سیامند
مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس تحلیل رفتگی آموزشی و درگیری تحصیلی با میانجی گری تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 21-39]
-
قادری، مصطفی
فراتحلیل ارزیابی انجام شده پیرامون ارزشیابی عملکرد معلمان و ارائه الگوی مناسب برای آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 73-85]
-
قاسمزاده، ابوالفضل
اثر علّی ساختار توانمندساز مدارس و مسئولیت جمعی معلّمان بر خوشبینی علمی با واسطه تعهد عاطفی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 49-60]
ک
-
کردنوقابی، رسول
تاثیر روش ذهنآگاهی مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر مولفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی کودکان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 91-100]
-
کیان، مرجان
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالتهای آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
م
-
محمدی، آزاد
آموزههایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
محمودی، فیروز
مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس تحلیل رفتگی آموزشی و درگیری تحصیلی با میانجی گری تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 21-39]
-
مرادی عزتی، ناهید
اثر علّی ساختار توانمندساز مدارس و مسئولیت جمعی معلّمان بر خوشبینی علمی با واسطه تعهد عاطفی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 49-60]
-
مظفر، محمد
نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
ملکی، حسن
فراتحلیل ارزیابی انجام شده پیرامون ارزشیابی عملکرد معلمان و ارائه الگوی مناسب برای آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 73-85]
-
ملکی، شیوا
اثر علّی ساختار توانمندساز مدارس و مسئولیت جمعی معلّمان بر خوشبینی علمی با واسطه تعهد عاطفی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 49-60]
-
مولائی علی آباد، حسین
پیشبینی کاربست فناوریهای آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]
-
میرزایی، مهدی
اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 87-99]
ن
-
نبی زاده، صفدر
تاثیر روش ذهنآگاهی مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر مولفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی کودکان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 91-100]
-
نجفی، حسن
تحلیل کیفی کتاب های درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های اخلاق الهی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 143-161]
-
نظرزاده، مسعود
اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 87-99]
-
نظری، رسول
مدل ساختگرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
-
نقش، امیر رضا
مدل ساختگرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
-
نکوئیان، طاهره
اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 87-99]
-
نیکدل، فریبرز
بررسی نقش واسطه ای مسئولیت پذیری در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 23-34]
ی
-
یادگارزاده، غلامرضا
بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتابهای درسی دورۀ ابتدایی با برنامه درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تاثیر روش ذهنآگاهی مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر مولفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی کودکان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 91-100]
-
یوسف زاده، محمد رضا
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آموزش سواد رسانهای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
-
یوسف زاده چوسری، محمدرضا
مطالعه میزان تناسب روشهای تدریس با رویکرد یادگیری مادام العمر؛ مورد مطالعه: دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 13-22]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد