آ
-
آداک، موسی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر مبنای تربیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 115-128]
-
آهنی امینه، زهرا
ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]
ا
-
ابراهیمی، لقمان
شناسایی عوامل آسیبزای نقش مشاورهای مدیران مدارس و راهکارهای گسترش نقش مشاورهای آنها در فرآیند آموزش و یادگیری: پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 147-163]
-
ابوالقاسمی، محمود
اجتماعات یادگیری حرفهای (PLC): راهبرد حیاتی بهبود خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
ابیلی، خدایار
طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیتهای آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاهها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]
-
احقر، قدسی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]
-
اسداللهی، فاطمه
واکاوی تاثیر روایتنگاری تأملی بر توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان؛ پدیدارشناختی تجارب زیسته [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 87-102]
ب
-
بلالی، مرضیه
مقایسه تاثیر تمرین دوتایی و انفرادی بر بهبود یادگیری دانشآموزان دختر پایههای دوم و چهارم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 137-146]
-
بهرامی، احسان
بررسی تأثیر رویکرد آموزشی مبتنی بر مسئلهی باز-پاسخ بر توانایی حلمسأله دانشآموزان پایه هفتم [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 13-27]
-
بهروزی، ناصر
رابطه علّی قدردانی و بهزیستی ادراک شده نوجوانان در مدرسه؛ میانجیگری رضایت از نیازهای روانشناختی بنیادی (خودمختاری، شایستگی و ارتباط) و رفتار اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 1-12]
-
بورقانی فراهانی، سهیلا
ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]
پ
-
پادروند، پیمان
اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابیهای تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
-
پروینپور، شهاب
مقایسه تاثیر تمرین دوتایی و انفرادی بر بهبود یادگیری دانشآموزان دختر پایههای دوم و چهارم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 137-146]
-
پورکریمی، جواد
طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیتهای آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاهها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]
ج
-
جعفری هرندی، رضا
مقایسه پیوند با مدرسه در نیمرخهای مختلف انگیزشی دانشآموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 111-122]
ح
-
حاتمی، جواد
اثربخشی تلفیق راهبردها و پیامهای کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]
-
حسامی، فاتح
اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجانهای تحصیلی دانشآموزان ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
-
حسنقلیپور یاسوری، طهمورث
ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]
-
حسینی، سید عدنان
اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجانهای تحصیلی دانشآموزان ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
خ
-
خراسانی، اباصلت
اجتماعات یادگیری حرفهای (PLC): راهبرد حیاتی بهبود خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
خنیفر، حسین
طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارتهای زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]
د
-
دارابی، مجید
طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیتهای آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاهها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]
-
داورپناه، سید هدایت الله
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت عملکرد معلمان کلاسهای چندپایه [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 129-146]
ر
-
رجبی، هومن
اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابیهای تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
-
رحمتی، محمدحسین
طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارتهای زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]
-
ریحانی، ابراهیم
بررسی تأثیر رویکرد آموزشی مبتنی بر مسئلهی باز-پاسخ بر توانایی حلمسأله دانشآموزان پایه هفتم [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 13-27]
ز
-
زندی، طالب
اثربخشی تلفیق راهبردها و پیامهای کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]
-
زینالی، علی
مدل رفتار مدنی تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی؛ نقش عشق به یادگیری و اشتیاق تحصیلی با میانجیگری شکفتگی تحصیلی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 103-113]
س
-
سبحانی نژاد، مهدی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]
-
ستایشی اظهری، محمد
مقایسه پیوند با مدرسه در نیمرخهای مختلف انگیزشی دانشآموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 111-122]
-
سلیمیان، فاطمه
بررسی تأثیر رویکرد آموزشی مبتنی بر مسئلهی باز-پاسخ بر توانایی حلمسأله دانشآموزان پایه هفتم [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 13-27]
ش
-
شاهکرمی، مریم
بررسی رابطه حمایت معلم و همسالان با اشتیاق تحصیلی دانشآموزان از طریق نقش میانجیگر شایستگی تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 27-35]
ص
-
صادقی، مسعود
ارائه مدل علّی پیشبینی تابآوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطهگری خوشبینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]
ط
-
طباطبائیان، سید حبیباله
ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]
-
طلایی، ابراهیم
اثربخشی تلفیق راهبردها و پیامهای کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]
ع
-
عالیپور، کبری
بررسی رابطه حمایت معلم و همسالان با اشتیاق تحصیلی دانشآموزان از طریق نقش میانجیگر شایستگی تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 27-35]
-
عباسپور، علی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]
-
عباسی، محمد
بررسی رابطه حمایت معلم و همسالان با اشتیاق تحصیلی دانشآموزان از طریق نقش میانجیگر شایستگی تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 27-35]
-
عبدالملکی، صابر
مؤلفههای اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان (مطالعه مورد: معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر تهران) [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 123-135]
-
عصاره، علیرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]
غ
-
غلامرضایی، سیمین
ارائه مدل علّی پیشبینی تابآوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطهگری خوشبینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]
ف
-
فرجادمند، لیلا
مؤلفههای اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان (مطالعه مورد: معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر تهران) [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 123-135]
-
فردانش، هاشم
اثربخشی تلفیق راهبردها و پیامهای کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]
-
فرزادی، فاطمه
رابطه علّی قدردانی و بهزیستی ادراک شده نوجوانان در مدرسه؛ میانجیگری رضایت از نیازهای روانشناختی بنیادی (خودمختاری، شایستگی و ارتباط) و رفتار اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 1-12]
-
فرمهینی فراهانی، محسن
طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیتهای آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاهها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]
-
فیضی جاریحانی، فرانک
مدل رفتار مدنی تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی؛ نقش عشق به یادگیری و اشتیاق تحصیلی با میانجیگری شکفتگی تحصیلی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 103-113]
ق
-
قادری، رقیه
نقش باورهای معرفتشناختی و هوش معنوی در پیشبینی موفقیت تحصیلی دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 65-74]
-
قدمپور، عزتاله
اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابیهای تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
-
قدم پور، عزت اله
ارائه مدل علّی پیشبینی تابآوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطهگری خوشبینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]
ک
-
کریم زاده، کبری
طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارتهای زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]
-
کریمیان، نادر
اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجانهای تحصیلی دانشآموزان ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
-
کیان، مریم
نقش باورهای معرفتشناختی و هوش معنوی در پیشبینی موفقیت تحصیلی دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 65-74]
ل
-
لیاقتدار، محمدجواد
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت عملکرد معلمان کلاسهای چندپایه [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 129-146]
م
-
محبی، مینا
مقایسه پیوند با مدرسه در نیمرخهای مختلف انگیزشی دانشآموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 111-122]
-
محمدی، بشیر
اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجانهای تحصیلی دانشآموزان ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
-
محمدی، مهدی
ارزیابی دانشجویان از تجانس محیطهای یاددهی - یادگیری دورههای کارشناسی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
-
مرادی، احمد
رابطه علّی قدردانی و بهزیستی ادراک شده نوجوانان در مدرسه؛ میانجیگری رضایت از نیازهای روانشناختی بنیادی (خودمختاری، شایستگی و ارتباط) و رفتار اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 1-12]
-
مقدم، زینب
بررسی مقایسهای باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان دورههای کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی و پیام نور استان همدان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
-
ملکی، حسن
مؤلفههای اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان (مطالعه مورد: معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر تهران) [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 123-135]
-
ملکی، سبحان
اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابیهای تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
-
مهرمحمدی، محمود
واکاوی تاثیر روایتنگاری تأملی بر توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان؛ پدیدارشناختی تجارب زیسته [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 87-102]
-
مهری، داریوش
اجتماعات یادگیری حرفهای (PLC): راهبرد حیاتی بهبود خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
میراحمدی، خالد
اجتماعات یادگیری حرفهای (PLC): راهبرد حیاتی بهبود خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
ن
-
نصیری، اسماعیل
مقایسه تاثیر تمرین دوتایی و انفرادی بر بهبود یادگیری دانشآموزان دختر پایههای دوم و چهارم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 137-146]
-
نوروزی، سحر
ارزیابی دانشجویان از تجانس محیطهای یاددهی - یادگیری دورههای کارشناسی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
ی
-
یاسینی، علی
مقایسه اثربخشی مسیر یادگیری مبحث عنصرسنجی به شیوه کاوشگری و سنتی؛ تاملی بر تعیین مسیر دانش در یادگیری شیمی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 73-86]
-
یدالهی ده چشمه، آرش
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت عملکرد معلمان کلاسهای چندپایه [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 129-146]
-
یزدانی، حمیدرضا
طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارتهای زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]
-
یوسف زاده چوسری، محمدرضا
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر مبنای تربیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 115-128]
-
یوسفوند، مهدی
اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابیهای تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
-
یوسف وند، مهدی
ارائه مدل علّی پیشبینی تابآوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطهگری خوشبینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد