آ
-
آزرمی بستان آباد، کریمه
کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی در مدارس دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
-
آهنگری، سعیده
بررسی تأثیر متقابل مؤلفههای خود و جامعه در شکلگیری هویت جامع معلّم زبان در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
ا
-
ابوالحسنی، زهرا
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
-
احمدی، پروین
تاثیر آموزش ترکیبی بر مولفه های تفکر انتقادی دانشآموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 115-129]
-
احمدی، غلامعلی
بررسی ادراک معلمان و دانش آموزان از ارزشیابی برنامه درسی زبان آموزی دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
-
احمدیپور، روناک
طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
-
اعلم الهدی، مهسا
مدل خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 144-156]
ب
-
بابایی، مظهر
تحلیل تجارب زیستهی معلمان نهضت سوادآموزی در استان کردستان از چالشهای این دوره و ارائۀ راهکارها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
-
باغبانیان، سیده زهرا
درآمدی بر چیستی، انگاشتههای سواد انتقادی از منظر فریره، دلالتها، نقدها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 13-34]
-
بناهان قمی، مریم
تاثیر آموزش ترکیبی بر مولفه های تفکر انتقادی دانشآموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 115-129]
-
بهلولی فسخودی، محسن
ارزیابی الگوی تدریس عقلانی شفلر از منظر دانش ضمنی و پیشنهاد الگویی جایگزین با عنوان تدریس ضمنی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 163-176]
-
بیرانوند، زینب
واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 130-143]
پ
-
پاک نهاد، محمد
مطالعه کارگاههای آموزشی مدرسان مرجع دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر روش پدیدارشناسی از دیدگاه آنان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 117-134]
ج
-
جهانشاهی امجزی، محمد
تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز بر پیشرفت تحصیلی و ماندگاری مطالب درس زیستشناسی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
-
جوادی پور، محمد
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
-
جوادی پور، محمد
کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی در مدارس دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
ح
-
حبیب نژاد تپه باشی، مهتاب
چالشهای اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 83-102]
-
حجتی فر، زهرا
بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 181-196]
-
حسن مرادی، نرگس
چالشهای اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 83-102]
-
حسنی، حسین
مطالعه کارگاههای آموزشی مدرسان مرجع دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر روش پدیدارشناسی از دیدگاه آنان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 117-134]
د
-
دارایی، محمد
اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسانشناختی علامه حسنزادهآملی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 101-115]
-
دهقانی، مرضیه
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
-
دهقانی، مرضیه
تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 53-70]
-
دهقانی، مرضیه
شناسایی ابعاد و مؤلفههای تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
ر
-
رحیمی، زهرا
تدریس فعال در آموزش الکترونیکی از منظر معلمان دوره ابتدایی: روشها، پیامدها و چالشها [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 87-100]
ز
-
زارع، اسرا
تحلیل تجارب زیستهی معلمان نهضت سوادآموزی در استان کردستان از چالشهای این دوره و ارائۀ راهکارها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
-
زینالی، علی
مدل خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 144-156]
س
-
سیفوری، زهره
بررسی تأثیر متقابل مؤلفههای خود و جامعه در شکلگیری هویت جامع معلّم زبان در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
ص
-
صالحی، کیوان
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
-
صالحی، کیوان
تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 53-70]
ض
-
ضرغامی، سعید
واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 130-143]
ط
-
طسوجی آذری، مینا
بررسی تأثیر متقابل مؤلفههای خود و جامعه در شکلگیری هویت جامع معلّم زبان در ایران: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
-
طوطیان، صدیقه
طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
ظ
-
ظهورپرونده، وجیهه
رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 103-114]
ع
-
عباسی، الهام
تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 149-162]
-
عبدالملکی، صابر
تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 149-162]
-
عربی، احمد
بررسی ادراک معلمان و دانش آموزان از ارزشیابی برنامه درسی زبان آموزی دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
-
عزیزی، مرضیه
تأثیر آموزش مبتنی بر اینفوگرافیک بر میزان خلاقیت دانشآموزان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 135-147]
-
عزیزیان، کوثر
تحلیل تجارب زیستهی معلمان نهضت سوادآموزی در استان کردستان از چالشهای این دوره و ارائۀ راهکارها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
-
عسگری مجره، معصومه
تاثیر آموزش ترکیبی بر مولفه های تفکر انتقادی دانشآموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 115-129]
-
علی اکبر سلطانی، شهرزاد
بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]
-
علی عسگری، مجید
درآمدی بر چیستی، انگاشتههای سواد انتقادی از منظر فریره، دلالتها، نقدها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 13-34]
ف
-
فاضلی، زینب
تدریس فعال در آموزش الکترونیکی از منظر معلمان دوره ابتدایی: روشها، پیامدها و چالشها [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 87-100]
-
فاطمی، عادل
بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]
-
فتاحی، محمد
تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 53-70]
-
فتحی، محمدرضا
تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز بر پیشرفت تحصیلی و ماندگاری مطالب درس زیستشناسی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
-
فرمهینی فراهانی، محسن
اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسانشناختی علامه حسنزادهآملی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 101-115]
-
فرمهینی فراهانی، محسن
واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 130-143]
ق
-
قائدی، یحیی
واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 130-143]
-
قادری، مصطفی
درآمدی بر چیستی، انگاشتههای سواد انتقادی از منظر فریره، دلالتها، نقدها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 13-34]
-
قوی، نیره
بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاهها نسبت به وضعیت آموزشی در دوران کرونا [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 177-187]
ک
-
کاووسی، اسماعیل
طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
-
کرامتی، محمدرضا
چالشهای اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 83-102]
-
کرامتی نوجه ده سادات، مرضیه
تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز بر پیشرفت تحصیلی و ماندگاری مطالب درس زیستشناسی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
گ
-
گرکانی، نرگس
شناسایی ابعاد و مؤلفههای تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
-
گلزاری، زینب
تأثیر آموزش مبتنی بر اینفوگرافیک بر میزان خلاقیت دانشآموزان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 135-147]
م
-
محرمی، راحله
بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاهها نسبت به وضعیت آموزشی در دوران کرونا [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 177-187]
-
محمدحسنی، نسرین
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
-
معظمی، مجتبی
طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
-
مقامی، حمید رضا
تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 149-162]
-
موسوی، رقیه
اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسانشناختی علامه حسنزادهآملی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 101-115]
-
موسیوند، محبوبه
بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 181-196]
-
مومنی، بتول
رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 103-114]
ن
-
نجفی، علی
مطالعه کارگاههای آموزشی مدرسان مرجع دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر روش پدیدارشناسی از دیدگاه آنان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 117-134]
و
-
واحدی، مهدی
تدریس فعال در آموزش الکترونیکی از منظر معلمان دوره ابتدایی: روشها، پیامدها و چالشها [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 87-100]
ی
-
یادگارزاده، غلامرضا
بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد