نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 عضواستادیار گروه مطالعات برنامه درسی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران. هیات علمی
2 استادیار آمار، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، تهران، ایران.
3 دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی، دانشگاه علامه طباطبائی تهران، ایران.
چکیده
کلیدواژهها
1- Van den Akker J. Curriculum perspectives: An introduction. In Curriculum landscapes and trends. ٢٠٠٤. Springer, Dordrecht. (pp:1-10).
2.سبحانی نژاد م، احمدی پ، امیری م. سازماندهی میان رشته ای برنامه درسی با تاکید بر اثربخش سازی محتوای دروس فصلنامه پژوهش های آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد ۱۳۹۴ (۹۷-۱۲۲).
10.Mehrens W. National tests and local curriculum: Match or mismatch? Educational Measurement: Issues and Practice 1984, 3(3), 9-15.
17- Sullivan G. The impact of high stakes testing on curriculum, teaching, and learning 2006 (Doctoral dissertation, Virginia Tech).