منابع
2- اسفیجانی،اعظم. (1397). بررسی تأثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی و رضایت دانشجویان. رویکردهای نوین آموزشی. دانشکدة علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان. سال سیزدهم، شمارة 1، شمارة پیاپی 27، بهار و تابستان 1397. صفحه66-45
3- احمدی، غلامعلی و ندا نخستین روحی (1393). «بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی». مجله روانشناسی مدرسه. تابستان 1393. سال2. 26-7.
4- حریری نسا، باقری نژاد زهرا. ارزیابی مهارتهای تفکر انتقادی در دانشجویان دانشکده بهداشت. دانشگاه علوم پزشکی مازندران. دانشگاه علوم پزشکی مازندران. 1391; 21 (1): 166-73.
5- حبیبیپور، مجید (۱۳۸9). اهمیت تفکر انتقادی در آموزش و پرورش. رشد تکنولوژی آموزشی.
6- دانشور، میترا. غلامحسینی، احمد. اسپیدکار، محبوبه. حمزه بیگی، طیبه. صفاری نظری، مهدخت و اسماعیل زاده اصل، محمدعلی. کتاب معلّم تفکّر و پژوهش ششم دبستان. پدیدآورنده: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی 1395
7- سبحانینژاد، مهدی و فتحیواجارگاه، کورش. (1388). راهکارهای توسعه و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس. پژوهشنامه مطالعات روانشناسی تربیتی.
8- سیدی نظرلو،سید طاهر و قادری، سیامند و محمودی،فیروز. (1399). مدل تحصیلی عملکرد تحصیلی بر اساس تحلیل رفتگی آموزشی و درگیری تحصیلی با میانجی گری تفکر انتقادی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان آذربایجان شرقی. نشریه علمی پژوهش های آموزش و یادگیری دوره 17، شماره 2، پیاپی 32 پاییز و زمستان 99. 39-21
9- سرگزی، حسینعلی. خوش فر، غلامرضا. جندقی میرمحله، فاطمه. (1394). بررسی مهارتهای تفکر انتقادی (مطالعه موردی: دانش آموزان سال چهارم دبیرستان شهر گرگان).
10- شاه بیگ، مرتضی. آقاحسینی، تقی. کلباسی، افسانه. « امکانسنجی بهکارگیری روش یادگیری ترکیبی دانش آموزان از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی»، دو فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در آموزش ابتدایی سال دوم، شماره 3 ،بهار و تابستان 1399 .صفحات: 33-41.
12- عجم، علی اکبر، جعفر ثانی، حسین، مهرام، بهروز، آهنچیان، محمد رضا. (1392). بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی. فصل نامه ُرهیافتی نو در مدیریت آموزش.
14- فرجی ده سرخی، حاتم و مولایی علی آباد، حسین و رجب پور سواری، فاطمه و امامی، حبیب. (1399). پیش بینی کاربست فناوری های آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش.نشریه علمی پژوهش های آموزش و یادگیری دوره 17، شماره 2، پیاپی 32 پاییز و زمستان 99. 20-13
16- Andolina M. Critical thinking for working students. 1fir ed. Columgia: Delmar Cengage Learning 2001 . 15
18- Garrison DR, Kanuka H. Blended learning: Uncovering its transformative potential in higher education. The internet and higher education 2004;7(2):95-105.
19- Paul. R L. Elder (2014). The miniature Guide to Critical Thinking Concepts & Tools, 7th edition. Publisher: Foundation for Critical Thinking. Pages: 24
20- Sloffer, S., Duber, B., & Duffy, T. M. (1999). Using asynchronous conferencing to promptcritical thinking: Two implementations in higher education. Unpublished Manuscript, Center for Research on Learning and Technology Report, Indiana University, Bloomington.