آ
-
آرمند، محمد
اثربخشی آموزش درسپژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
-
آقابابایی، سارا
پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 90-102]
ا
-
احقر، قدسی
اثربخشی آموزش درسپژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
-
احمدی، حسن
ویژگیها و استلزامات در تربیت معلم الهامبخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 29-46]
-
احمدی، عباداله
تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]
-
احمدی، مهدی
اثربخشی آموزش درسپژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
-
احمدی هدایت، حمید
مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
افشاری، اصغر
مقایسه تأثیر راهبردهای نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]
-
افضلی، افشین
نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]
-
اکبرپور، زهرا
واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آنها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
-
القاسی، نیما
ویژگیها و استلزامات در تربیت معلم الهامبخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 29-46]
پ
-
پادروند، حافظ
بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجانهای تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]
-
پاک گوهر، علیرضا
نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 13-24]
ت
-
تعجبی، محمود
نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]
-
تیموری، هادی
طراحی الگوی آموزش سازمانی پویا با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 103-116]
ح
-
حاجیلو، فتانه
بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهیندژ در آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
-
حمیدی زاده، کتایون
واکاوی رضایتمندی تحصیلی دانشجو معلمان از دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه آمیخته [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 53-64]
خ
-
خدامرادی، طوبی
بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهیندژ در آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
-
خیرخواه، حسن
رابطۀ اهمالکاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]
د
-
دهقان مروستی، ساناز
رابطۀ اهمالکاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]
ر
-
رامشت، شهرام
بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
رجبی، علی اصغر
ارایه الگوی مدیریت مشارکتی مبتنی بر جمعسپاری در سازمانهای دولتی(مطالعه موردی: اداره آموزش و پرورش استان قزوین) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 160-171]
-
رحمتی، رباب
مقایسه مهارتهای زندگی دانشجویی بین دانشجویان ورودی جدید و سال آخر 1399-1398دانشگاه فرهنگیان البرز [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 156-167]
-
رشیدی طغرالجردی، مصطفی
تاثیر تضاد نقش بر تعادل کار و زندگی هنرآموزان با میانجی گری رضایت شغلی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 123-138]
ز
-
زارع، مهدیه
نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 13-24]
-
زارعی، رضا
تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]
س
-
سرداری، احمد
ارایه الگوی مدیریت مشارکتی مبتنی بر جمعسپاری در سازمانهای دولتی(مطالعه موردی: اداره آموزش و پرورش استان قزوین) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 160-171]
-
سرکشیکیان، سید امیر حسین
مقایسه تأثیر راهبردهای نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]
-
سعادتمند، زهره
واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
سلطانی، اصغر
واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آنها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
-
سلیمانی، نادر
مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 172-181]
ش
-
شفیع زاده، حمید
مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 172-181]
-
شهامت، نادر
تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]
ط
-
طاهری طالخونچه، نگار
پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 90-102]
-
طباطبایی لطفی، سید عبدالمجید
مقایسه تأثیر راهبردهای نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]
ع
-
عاشوری نالکیاشری، هاجر
آسیب شناسی کیفی آموزش دین و زندگی دوره متوسطه دوم از نظر متخصصان و دبیران درس دین و زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 86-109]
-
عالی پور، کبری
بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجانهای تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]
-
عبدالعلی پور، محمد
اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانشآموزان مستعد شغل معلمی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 68-85]
-
عبدالوند اشرفی، مریم
مقایسه نوع الگودهی (خود الگودهی؛ الگوی ماهر) بر خودکارآمدی و یادگیری پرتاب دارت [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 82-89]
-
عزیزلی، محمدهادی
تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]
-
علی نژاد محمدآبادی، مهرانگیز
واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آنها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
ف
-
فرح بخش، کیومرث
پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 90-102]
ق
-
قادری شیخی آبادی، مریم
نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]
-
قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل
اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانشآموزان مستعد شغل معلمی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 68-85]
-
قبادیان، مسلم
بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجانهای تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]
ک
-
کاظمی، مسعود
تاثیر تضاد نقش بر تعادل کار و زندگی هنرآموزان با میانجی گری رضایت شغلی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 123-138]
-
کشتی آرای، نرگس
واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
گ
-
گلابی، فاطمه
بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهیندژ در آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
-
گلشنی گهراز، مرتضی
مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
م
-
محسن پور، محمد رضا
مقایسه مهارتهای زندگی دانشجویی بین دانشجویان ورودی جدید و سال آخر 1399-1398دانشگاه فرهنگیان البرز [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 156-167]
-
محمدی احمد آبادی، ناصر
نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 13-24]
-
مرتضوی زاده، سید حشمت الله
کیفیت آموزش در کلاس های چندپایه دوری از دیدگاه معلمان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 16-28]
-
مقدسی زاده، زهرا
مقایسه تأثیر راهبردهای نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]
-
میرزامحمدی، محمد حسن
بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
میرگل، احمد
واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
ن
-
نصر اصفهانی، علی
طراحی الگوی آموزش سازمانی پویا با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 103-116]
-
نصرتی هشی، کمال
مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
نصرتی هشی، کمال
ویژگیها و استلزامات در تربیت معلم الهامبخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 29-46]
-
نصیری، اسماعیل
مقایسه نوع الگودهی (خود الگودهی؛ الگوی ماهر) بر خودکارآمدی و یادگیری پرتاب دارت [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 82-89]
-
نصیری، فخرالسادات
نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]
-
نظرپور صمصامی، پروانه
بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجانهای تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]
-
نظری، عبدالمناف
مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 172-181]
ی
-
یارمحمدزاده، پیمان
اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانشآموزان مستعد شغل معلمی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 68-85]
-
یونسی فر، محمد
طراحی الگوی آموزش سازمانی پویا با رویکرد ترکیبی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 103-116]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد