آ
-
آمریکا
بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
آموزش پنهان
آسیب شناسی کیفی آموزش دین و زندگی دوره متوسطه دوم از نظر متخصصان و دبیران درس دین و زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 86-109]
-
آموزش درسپژوهی
اثربخشی آموزش درسپژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
-
آموزش زبان
مقایسه تأثیر راهبردهای نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]
-
آموزش عالی
واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آنها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
-
آموزش فلسفه برای کودکان
بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجانهای تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]
-
آموزشوپرورش
آسیب شناسی کیفی آموزش دین و زندگی دوره متوسطه دوم از نظر متخصصان و دبیران درس دین و زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 86-109]
-
آموزش و پرورش
ارایه الگوی مدیریت مشارکتی مبتنی بر جمعسپاری در سازمانهای دولتی(مطالعه موردی: اداره آموزش و پرورش استان قزوین) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 160-171]
ا
-
ادراک از برنامه درسی
واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آنها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
-
الگوی ماهر
مقایسه نوع الگودهی (خود الگودهی؛ الگوی ماهر) بر خودکارآمدی و یادگیری پرتاب دارت [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 82-89]
-
انتظار از تحصیل
مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 172-181]
-
انگیزه پیشرفت تحصیلی
پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 90-102]
-
اهمالکاری تحصیلی
رابطۀ اهمالکاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]
ب
-
برنامه ویژه ی مدرسه
نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 13-24]
-
بهزیستی روانی
رابطۀ اهمالکاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]
پ
-
پائولو فریره
واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
پداگوژی انتقادی
واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
پردیس های استان البرز
مقایسه مهارتهای زندگی دانشجویی بین دانشجویان ورودی جدید و سال آخر 1399-1398دانشگاه فرهنگیان البرز [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 156-167]
ت
-
تحصیل
مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 172-181]
-
تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف
واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
تربیت شهروندی
نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 13-24]
-
تربیت هنری
مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
ترکیه
بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
تضاد نقش
تاثیر تضاد نقش بر تعادل کار و زندگی هنرآموزان با میانجی گری رضایت شغلی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 123-138]
-
تعادل کار و زندگی
تاثیر تضاد نقش بر تعادل کار و زندگی هنرآموزان با میانجی گری رضایت شغلی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 123-138]
-
تعامل اجتماعی
بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهیندژ در آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
ج
-
جمعسپاری
ارایه الگوی مدیریت مشارکتی مبتنی بر جمعسپاری در سازمانهای دولتی(مطالعه موردی: اداره آموزش و پرورش استان قزوین) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 160-171]
چ
-
چالشها و فرصتها
ویژگیها و استلزامات در تربیت معلم الهامبخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 29-46]
خ
-
خودالگودهی
مقایسه نوع الگودهی (خود الگودهی؛ الگوی ماهر) بر خودکارآمدی و یادگیری پرتاب دارت [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 82-89]
-
خودکارآمدی
نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 13-24]
-
خودکارآمدی
اثربخشی آموزش درسپژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
-
خودکارآمدی اجتماعی
بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهیندژ در آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
-
خودکارآمدی تحصیلی
بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهیندژ در آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
-
خودکارآمدی جمعی
اثربخشی آموزش درسپژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
-
خودکارآمدی قردی
اثربخشی آموزش درسپژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
-
خودکار امدی تحصیلی
پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 90-102]
د
-
داده بنیاد
اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانشآموزان مستعد شغل معلمی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 68-85]
-
دانشآموزان
مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 172-181]
-
دانش آموزان
نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 13-24]
-
دانشآموزان پسر
بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجانهای تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]
-
دانشجو
واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آنها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
-
دانشجو معلم
واکاوی رضایتمندی تحصیلی دانشجو معلمان از دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه آمیخته [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 53-64]
-
دانشجویان
رابطۀ اهمالکاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]
-
دانشگاه
واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آنها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
-
دانشگاه فرهنگیان
واکاوی رضایتمندی تحصیلی دانشجو معلمان از دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه آمیخته [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 53-64]
-
درس دین و زندگی
آسیب شناسی کیفی آموزش دین و زندگی دوره متوسطه دوم از نظر متخصصان و دبیران درس دین و زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 86-109]
-
دوران باستان
مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
دوره متوسطه دوم
اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانشآموزان مستعد شغل معلمی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 68-85]
ر
-
رضایت از زندگی
رابطۀ اهمالکاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]
-
رضایت شغلی
تاثیر تضاد نقش بر تعادل کار و زندگی هنرآموزان با میانجی گری رضایت شغلی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 123-138]
-
رضایتمندی تحصیلی
واکاوی رضایتمندی تحصیلی دانشجو معلمان از دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه آمیخته [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 53-64]
-
رفتارهای تولیدی معلمان
نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]
-
رهبری همافزا مدیران
نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]
-
رویکردهای یادگیری و مطالعه
واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آنها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
س
-
سرزندگی تحصیلی
بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجانهای تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]
-
سهل انگاری تحصیلی
پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 90-102]
ش
-
شایستگی آموزشی
تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]
-
شایستگی غیر فنی
تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]
-
شایستگی فنی
تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]
-
شایستگی هیجانی
رابطۀ اهمالکاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]
-
شغل معلمی
اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانشآموزان مستعد شغل معلمی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 68-85]
-
شیوه تدریس
آسیب شناسی کیفی آموزش دین و زندگی دوره متوسطه دوم از نظر متخصصان و دبیران درس دین و زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 86-109]
ع
-
عصر صفوی
مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
عوامل راهبردی شایستگی
تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]
ف
-
فرانسه
بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
فرهنگیان
مقایسه مهارتهای زندگی دانشجویی بین دانشجویان ورودی جدید و سال آخر 1399-1398دانشگاه فرهنگیان البرز [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 156-167]
-
فقر
مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 172-181]
-
فلسفه تربیتی ایران
بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
فلسفه تعلیم و تربیت
بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
ک
-
کارآفرینی سازمانی
نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]
م
-
مدل استعدادیابی
اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانشآموزان مستعد شغل معلمی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 68-85]
-
مدیریت مشارکتی
ارایه الگوی مدیریت مشارکتی مبتنی بر جمعسپاری در سازمانهای دولتی(مطالعه موردی: اداره آموزش و پرورش استان قزوین) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 160-171]
-
مطالعات تطبیقی
بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
مطالعه آمیخته
واکاوی رضایتمندی تحصیلی دانشجو معلمان از دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه آمیخته [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 53-64]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
معلم الهامبخش
ویژگیها و استلزامات در تربیت معلم الهامبخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 29-46]
-
معلمان دوره ابتدایی
اثربخشی آموزش درسپژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
-
معلمان و متخصصان
ویژگیها و استلزامات در تربیت معلم الهامبخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 29-46]
-
مهارت زندگی دانشجویی
مقایسه مهارتهای زندگی دانشجویی بین دانشجویان ورودی جدید و سال آخر 1399-1398دانشگاه فرهنگیان البرز [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 156-167]
-
مهارت نوشتاری مشترک
مقایسه تأثیر راهبردهای نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]
ن
-
نظریه شناختی
بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهیندژ در آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
-
نوشتن تعاملی
مقایسه تأثیر راهبردهای نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]
-
نوشتن مستقل
مقایسه تأثیر راهبردهای نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]
و
-
واژگان کلیدی:یادگیری
واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
واکاوی تجربه زیسته
ویژگیها و استلزامات در تربیت معلم الهامبخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 29-46]
-
ورودی جدید و قدیم
مقایسه مهارتهای زندگی دانشجویی بین دانشجویان ورودی جدید و سال آخر 1399-1398دانشگاه فرهنگیان البرز [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 156-167]
-
ویژگی های شخصیتی
پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 90-102]
ه
-
هنرآموزان
تاثیر تضاد نقش بر تعادل کار و زندگی هنرآموزان با میانجی گری رضایت شغلی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 123-138]
-
هنرستانهای فنی و حرفهای
نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]
-
هیجانهای تحصیلی
بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجانهای تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]
ی
-
یادگیری مشاهدهای
مقایسه نوع الگودهی (خود الگودهی؛ الگوی ماهر) بر خودکارآمدی و یادگیری پرتاب دارت [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 82-89]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد