آ
-
آشتیانی، ملیحه
آسیبشناسی برنامه درسی مهارتهای زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
ا
-
احمدی، پروین
بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانشآموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
-
احمدیان، مینا
بررسی رابطه میان مؤلفههای برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 87-112]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانشآموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
-
اسماعیلی، رقیه
رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
-
امامقلی زاده گنجی، زهرا
بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانشآموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
-
امین خندقی، مقصود
گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
-
امینی، نرجس
مقایسه رسانههای آموزشی مورد استفاده استادان دانشکدههای علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]
ب
-
بهمن آبادی، سمیه
بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقهمندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
ج
-
جوادی پور، محمد
میزان تحقق اهداف مهارتهای زندگی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]
ح
-
حجازی، الهه
بررسی رابطه منابع خود-کارآمدی و سطح باورهای خود-کارآمدی با عملکرد ریاضی دانشآموزان شهرستان سردشت [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 19-32]
خ
-
خسروی، رحمتاله
آسیبشناسی برنامه درسی مهارتهای زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
د
-
دهقانی، مرضیه
گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
ر
-
رضازاده شیراز، فاطمه بیگم
بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانشآموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
ز
-
زمانی، بی بی عشرت
مقایسه رسانههای آموزشی مورد استفاده استادان دانشکدههای علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]
س
-
سبحانی نژاد، مهدی
بررسی رابطه میان مؤلفههای برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 87-112]
-
سبحانی نژاد، مهدی
اعتبارسنجی و رتبهبندی مؤلفههای دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان بهمنظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]
-
سراجی، فرهاد
بررسی امکان طراحی و تدوین برنامه درسی دوزبانه (فارسی و لری) در آموزش ابتدایی استان لرستان از نظر معلمان و مدیران [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 37-50]
-
سرمدی، محمد رضا
طراحی یادگیری مبتنی بر وب با تأکید بر معرفتشناسی سازندهگرایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 129-147]
-
سعیدزاده، حمزه
بررسی رابطه منابع خود-کارآمدی و سطح باورهای خود-کارآمدی با عملکرد ریاضی دانشآموزان شهرستان سردشت [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 19-32]
ش
-
شیربگی، ناصر
تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزتنفس دانشآموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
ع
-
عابدینی، یاسمین
مقایسه رسانههای آموزشی مورد استفاده استادان دانشکدههای علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]
-
عزیزی، پروین
میزان تحقق اهداف مهارتهای زندگی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]
ف
-
فتحی واجارگاه، کورش
آسیبشناسی برنامه درسی مهارتهای زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
ک
-
کارشکی، حسین
بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقهمندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
م
-
محبی امین، سکینه
جایگاه پرورش هوشهای چندگانه در مجله کمک آموزشی رشد [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 67-78]
-
ملازهی، اسماء
اعتبارسنجی و رتبهبندی مؤلفههای دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان بهمنظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]
-
مهدی نژاد، ولی
رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
-
مهرام، بهروز
جایگاه پرورش هوشهای چندگانه در مجله کمک آموزشی رشد [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 67-78]
-
میرزایی فر، داود
بررسی امکان طراحی و تدوین برنامه درسی دوزبانه (فارسی و لری) در آموزش ابتدایی استان لرستان از نظر معلمان و مدیران [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 37-50]
-
میرکمالی، سید محمد
بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانشآموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
ن
-
نصیریان، اشرف
بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانشآموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
-
نوروززاده، رضا
میزان تحقق اهداف مهارتهای زندگی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]
و
-
ویسی تبار، سلام
طراحی یادگیری مبتنی بر وب با تأکید بر معرفتشناسی سازندهگرایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 129-147]
ی
-
یزدانی، فریدون
استفاده از سازه های ارزشمندی و رضایتمندی برای سنجش اثربخشی نظامهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد