آ
-
آخش، شمساله
پیشبینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانشآموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]
ا
-
احمدی، غلامعلی
شناسایی ابعاد و مولفههای معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
-
اخوان تفتی، مهناز
طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیتآموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
-
ادیب، یوسف
ادراک و تجربه مادران دانشآموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
-
امام جمعه، سید محمدرضا
شناسایی ابعاد و مولفههای معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
-
امام جمعه، محمدرضا
واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]
ب
-
بختیار نصرآبادی، حسنعلی
واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلحمحور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
-
برخورداری، مهین
واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلحمحور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
-
بلوتک، حسین
همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
ج
-
جمشیدی توانا، اعظم
واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]
ح
-
حاجی حسیننژاد، غلامرضا
آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانشآموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
-
حاجی یخچالی، علیرضا
پیشبینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانشآموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]
-
حسامی، سحر
روابط علّی بین هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
-
حیدری، محمدحسین
واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلحمحور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
خ
-
خزایی، سعید
بررسی تأثیر چیدمان گروهها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
ر
-
رزی، جمال
شناسایی ابعاد و مولفههای معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
س
-
سپهریان آذر، فیروزه
همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
سپهریان آذر، فیروزه
رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطهای دانش و مهارتهای فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
-
سیف، علیاکبر
نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارتهای نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
ش
-
شهسواری، امیر
سرمایههای فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامهریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
-
شهنی ییلاق، منیجه
پیشبینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانشآموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]
ص
-
صدقپور، بهرامصالح
شناسایی ابعاد و مولفههای معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
-
صمدی، علی
بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]
ط
-
طالبی، ناهید
بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]
ع
-
عالی، آمنه
نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارتهای نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
-
عصاره، علیرضا
واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]
-
عطاران، محمد
آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانشآموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
ف
-
فتحی، فتانه
روابط علّی بین هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
-
فتحی آذر، اسکندر
ادراک و تجربه مادران دانشآموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
-
فرهادی، احمد
بررسی تأثیر چیدمان گروهها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
ق
-
قره آغاجی، سعید
ادراک و تجربه مادران دانشآموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
ک
-
کدیور، پروین
نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارتهای نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
-
کیامنش، علیرضا
طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیتآموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
م
-
محمدپور، بهنام
بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]
-
محمدی، نادر
همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
مروتی، ذکراله
روابط علّی بین هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
-
مشهدی، امیر
بررسی تأثیر چیدمان گروهها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
-
مقدم، زینب
رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطهای دانش و مهارتهای فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
-
منصوریان، یزدان
آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانشآموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
-
موسوی، سیده ماهرخ
طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیتآموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
-
موسویپور، سعید
تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]
-
موسیپور، نعمتاله
واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]
ن
-
نصیری، اسماعیل
مقایسه الگودهی؛ دامنهای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمانبندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
-
نیرو، محمد
آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانشآموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
-
نیستانی، محمدرضا
واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلحمحور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
ی
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
سرمایههای فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامهریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
-
یوسفی کنجدر، نرگس
تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد