نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ریاضی تاثیر آموزش براساس الگوهای تلفیقی فوگرتی بر هیجان پیشرفت ریاضی فراگیران ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • آموزش صلح شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و مفاهیم آموزش صلح در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • آموزش فراگیر شناسایی عوامل و مؤلفه‌های آموزش فراگیر: مطالعه‌ای فراترکیب [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • آموزش و پرورش تاثیر هنرآفرینی شغلی بر عملکرد شغلی دبیران: با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: دبیرستان‌های غیر دولتی ناحیه دو شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • آموزش و یادگیری مرور نظام‌مند پژوهش‌های منتشر شده در دوفصلنامه پژوهش‌های آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ [دوره 22، شماره 1، 1404]

ا

  • اسناد تحولی انگاره معلم فروشنده: تعارضی در اسناد تحولی آموزش و پرورش [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • اشتیاق شغلی تاثیر هنرآفرینی شغلی بر عملکرد شغلی دبیران: با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: دبیرستان‌های غیر دولتی ناحیه دو شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • الزامات شناسایی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت تدریس تربیت بدنی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس استان خراسان جنوبی) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • الگوهای تلفیقی روبین فوگرتی تاثیر آموزش براساس الگوهای تلفیقی فوگرتی بر هیجان پیشرفت ریاضی فراگیران ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • انتخاب شناسایی رویکرد و ملاک ثبت نام در مدارس ( مطالعه ای پدیدارشناسانه در مدارس دولتی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • انگاره معلمی انگاره معلم فروشنده: تعارضی در اسناد تحولی آموزش و پرورش [دوره 22، شماره 1، 1404]

ب

  • برنامه درسی شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و مفاهیم آموزش صلح در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]

پ

  • پدیدارشناسی شناسایی رویکرد و ملاک ثبت نام در مدارس ( مطالعه ای پدیدارشناسانه در مدارس دولتی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • پژوهش‌ها مرور نظام‌مند پژوهش‌های منتشر شده در دوفصلنامه پژوهش‌های آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • پیامدهای پنهان بررسی نگرش معلمان نسبت به کیفیت آموزش های مجازی و پیامدهای پنهان آن [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • پیشرفت تحصیلی اثر بخشی تدریس با روش‌های چندگانه بر یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 1، 1404]

ت

  • تجزیه و تحلیل شغل تاثیر هنرآفرینی شغلی بر عملکرد شغلی دبیران: با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: دبیرستان‌های غیر دولتی ناحیه دو شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • تحلیل مرور نظام‌مند پژوهش‌های منتشر شده در دوفصلنامه پژوهش‌های آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • تدریس شناسایی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت تدریس تربیت بدنی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس استان خراسان جنوبی) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • تربیت‌بدنی شناسایی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت تدریس تربیت بدنی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس استان خراسان جنوبی) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • تفکّر انتقادی شناسایی عوامل مؤثر و طراحی الگوی نظری تفکر انتقادی مبتنی بر فرهنگ مطالعه در نوجوانان [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • توانمندسازی شناسایی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت تدریس تربیت بدنی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس استان خراسان جنوبی) [دوره 22، شماره 1، 1404]

ث

  • ثبت نام مدارس شناسایی رویکرد و ملاک ثبت نام در مدارس ( مطالعه ای پدیدارشناسانه در مدارس دولتی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]

د

  • دانش‌آموز استثنایی شناسایی عوامل و مؤلفه‌های آموزش فراگیر: مطالعه‌ای فراترکیب [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • دانش آموزان پایه ی چهارم تاثیر آموزش براساس الگوهای تلفیقی فوگرتی بر هیجان پیشرفت ریاضی فراگیران ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • دانشگاه شاهد مرور نظام‌مند پژوهش‌های منتشر شده در دوفصلنامه پژوهش‌های آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • دلالت‌تربیتی واکاوی معنای ضرب‌المثل‌های حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • دلفی فازی شناسایی عوامل مؤثر و طراحی الگوی نظری تفکر انتقادی مبتنی بر فرهنگ مطالعه در نوجوانان [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • دهخدا واکاوی معنای ضرب‌المثل‌های حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • دورۀ ابتدایی شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و مفاهیم آموزش صلح در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]

ذ

  • ذینفعان شناسایی رویکرد و ملاک ثبت نام در مدارس ( مطالعه ای پدیدارشناسانه در مدارس دولتی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]

ر

  • روش‌های تدریس نوین اثر بخشی تدریس با روش‌های چندگانه بر یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 1، 1404]

ش

  • شاگرد واکاوی معنای ضرب‌المثل‌های حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]

ط

  • طراحی الگو شناسایی عوامل مؤثر و طراحی الگوی نظری تفکر انتقادی مبتنی بر فرهنگ مطالعه در نوجوانان [دوره 22، شماره 1، 1404]

ع

  • عملکرد شغلی تاثیر هنرآفرینی شغلی بر عملکرد شغلی دبیران: با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: دبیرستان‌های غیر دولتی ناحیه دو شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • عملگرایی واکاوی معنای ضرب‌المثل‌های حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]

ف

  • فراترکیب شناسایی عوامل و مؤلفه‌های آموزش فراگیر: مطالعه‌ای فراترکیب [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • فرهنگ مطالعه شناسایی عوامل مؤثر و طراحی الگوی نظری تفکر انتقادی مبتنی بر فرهنگ مطالعه در نوجوانان [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • فلسفه تربیت معلم انگاره معلم فروشنده: تعارضی در اسناد تحولی آموزش و پرورش [دوره 22، شماره 1، 1404]

ک

  • کاربست واکاوی معنای ضرب‌المثل‌های حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • کلید واژه: معلم فروشنده انگاره معلم فروشنده: تعارضی در اسناد تحولی آموزش و پرورش [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • کلیدواژه‌ها: ضرب‌المثل واکاوی معنای ضرب‌المثل‌های حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • کیفیت آموزش مجازی بررسی نگرش معلمان نسبت به کیفیت آموزش های مجازی و پیامدهای پنهان آن [دوره 22، شماره 1، 1404]

م

  • مدارس شناسایی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت تدریس تربیت بدنی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس استان خراسان جنوبی) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • مدرسه شناسایی رویکرد و ملاک ثبت نام در مدارس ( مطالعه ای پدیدارشناسانه در مدارس دولتی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • مدلسازی معادلات ساختاری شناسایی عوامل مؤثر و طراحی الگوی نظری تفکر انتقادی مبتنی بر فرهنگ مطالعه در نوجوانان [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • مرور نظاممند مرور نظام‌مند پژوهش‌های منتشر شده در دوفصلنامه پژوهش‌های آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • معلّم واکاوی معنای ضرب‌المثل‌های حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]

ن

  • نگرش معلمان بررسی نگرش معلمان نسبت به کیفیت آموزش های مجازی و پیامدهای پنهان آن [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • نیازهای ویژه شناسایی عوامل و مؤلفه‌های آموزش فراگیر: مطالعه‌ای فراترکیب [دوره 22، شماره 1، 1404]

ه

  • هنرآفرینی شغلی تاثیر هنرآفرینی شغلی بر عملکرد شغلی دبیران: با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: دبیرستان‌های غیر دولتی ناحیه دو شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • هیجان پیشرفت ریاضی تاثیر آموزش براساس الگوهای تلفیقی فوگرتی بر هیجان پیشرفت ریاضی فراگیران ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]

ی

  • یادگیری خودراهبر اثر بخشی تدریس با روش‌های چندگانه بر یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 1، 1404]
  • یادگیری صلح شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و مفاهیم آموزش صلح در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]