آ
-
آموزش ریاضی
تاثیر آموزش براساس الگوهای تلفیقی فوگرتی بر هیجان پیشرفت ریاضی فراگیران ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
آموزش صلح
شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و مفاهیم آموزش صلح در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
آموزش فراگیر
شناسایی عوامل و مؤلفههای آموزش فراگیر: مطالعهای فراترکیب [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
آموزش و پرورش
تاثیر هنرآفرینی شغلی بر عملکرد شغلی دبیران: با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: دبیرستانهای غیر دولتی ناحیه دو شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
آموزش و یادگیری
مرور نظاممند پژوهشهای منتشر شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ [دوره 22، شماره 1، 1404]
ا
-
اسناد تحولی
انگاره معلم فروشنده: تعارضی در اسناد تحولی آموزش و پرورش [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
اشتیاق شغلی
تاثیر هنرآفرینی شغلی بر عملکرد شغلی دبیران: با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: دبیرستانهای غیر دولتی ناحیه دو شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
الزامات
شناسایی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت تدریس تربیت بدنی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس استان خراسان جنوبی) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
الگوهای تلفیقی روبین فوگرتی
تاثیر آموزش براساس الگوهای تلفیقی فوگرتی بر هیجان پیشرفت ریاضی فراگیران ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
انتخاب
شناسایی رویکرد و ملاک ثبت نام در مدارس ( مطالعه ای پدیدارشناسانه در مدارس دولتی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
انگاره معلمی
انگاره معلم فروشنده: تعارضی در اسناد تحولی آموزش و پرورش [دوره 22، شماره 1، 1404]
ب
-
برنامه درسی
شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و مفاهیم آموزش صلح در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
پ
-
پدیدارشناسی
شناسایی رویکرد و ملاک ثبت نام در مدارس ( مطالعه ای پدیدارشناسانه در مدارس دولتی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
پژوهشها
مرور نظاممند پژوهشهای منتشر شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
پیامدهای پنهان
بررسی نگرش معلمان نسبت به کیفیت آموزش های مجازی و پیامدهای پنهان آن [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
پیشرفت تحصیلی
اثر بخشی تدریس با روشهای چندگانه بر یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 22، شماره 1، 1404]
ت
-
تجزیه و تحلیل شغل
تاثیر هنرآفرینی شغلی بر عملکرد شغلی دبیران: با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: دبیرستانهای غیر دولتی ناحیه دو شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
تحلیل
مرور نظاممند پژوهشهای منتشر شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
تدریس
شناسایی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت تدریس تربیت بدنی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس استان خراسان جنوبی) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
تربیتبدنی
شناسایی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت تدریس تربیت بدنی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس استان خراسان جنوبی) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
تفکّر انتقادی
شناسایی عوامل مؤثر و طراحی الگوی نظری تفکر انتقادی مبتنی بر فرهنگ مطالعه در نوجوانان [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
توانمندسازی
شناسایی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت تدریس تربیت بدنی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس استان خراسان جنوبی) [دوره 22، شماره 1، 1404]
ث
-
ثبت نام مدارس
شناسایی رویکرد و ملاک ثبت نام در مدارس ( مطالعه ای پدیدارشناسانه در مدارس دولتی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
د
-
دانشآموز استثنایی
شناسایی عوامل و مؤلفههای آموزش فراگیر: مطالعهای فراترکیب [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
دانش آموزان پایه ی چهارم
تاثیر آموزش براساس الگوهای تلفیقی فوگرتی بر هیجان پیشرفت ریاضی فراگیران ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
دانشگاه شاهد
مرور نظاممند پژوهشهای منتشر شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
دلالتتربیتی
واکاوی معنای ضربالمثلهای حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
دلفی فازی
شناسایی عوامل مؤثر و طراحی الگوی نظری تفکر انتقادی مبتنی بر فرهنگ مطالعه در نوجوانان [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
دهخدا
واکاوی معنای ضربالمثلهای حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
دورۀ ابتدایی
شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و مفاهیم آموزش صلح در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
ذ
-
ذینفعان
شناسایی رویکرد و ملاک ثبت نام در مدارس ( مطالعه ای پدیدارشناسانه در مدارس دولتی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
ر
-
روشهای تدریس نوین
اثر بخشی تدریس با روشهای چندگانه بر یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 22، شماره 1، 1404]
ش
-
شاگرد
واکاوی معنای ضربالمثلهای حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]
ط
-
طراحی الگو
شناسایی عوامل مؤثر و طراحی الگوی نظری تفکر انتقادی مبتنی بر فرهنگ مطالعه در نوجوانان [دوره 22، شماره 1، 1404]
ع
-
عملکرد شغلی
تاثیر هنرآفرینی شغلی بر عملکرد شغلی دبیران: با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: دبیرستانهای غیر دولتی ناحیه دو شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
عملگرایی
واکاوی معنای ضربالمثلهای حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]
ف
-
فراترکیب
شناسایی عوامل و مؤلفههای آموزش فراگیر: مطالعهای فراترکیب [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
فرهنگ مطالعه
شناسایی عوامل مؤثر و طراحی الگوی نظری تفکر انتقادی مبتنی بر فرهنگ مطالعه در نوجوانان [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
فلسفه تربیت معلم
انگاره معلم فروشنده: تعارضی در اسناد تحولی آموزش و پرورش [دوره 22، شماره 1، 1404]
ک
-
کاربست
واکاوی معنای ضربالمثلهای حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
کلید واژه: معلم فروشنده
انگاره معلم فروشنده: تعارضی در اسناد تحولی آموزش و پرورش [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
کلیدواژهها: ضربالمثل
واکاوی معنای ضربالمثلهای حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
کیفیت آموزش مجازی
بررسی نگرش معلمان نسبت به کیفیت آموزش های مجازی و پیامدهای پنهان آن [دوره 22، شماره 1، 1404]
م
-
مدارس
شناسایی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت تدریس تربیت بدنی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس استان خراسان جنوبی) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
مدرسه
شناسایی رویکرد و ملاک ثبت نام در مدارس ( مطالعه ای پدیدارشناسانه در مدارس دولتی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
شناسایی عوامل مؤثر و طراحی الگوی نظری تفکر انتقادی مبتنی بر فرهنگ مطالعه در نوجوانان [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
مرور نظاممند
مرور نظاممند پژوهشهای منتشر شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
معلّم
واکاوی معنای ضربالمثلهای حوزه های تربیتی امثال الحکم با تایید بر نقش معلّم، شاگرد و استفاده عملی در زندگانی: یک پژوهش اسنادی [دوره 22، شماره 1، 1404]
ن
-
نگرش معلمان
بررسی نگرش معلمان نسبت به کیفیت آموزش های مجازی و پیامدهای پنهان آن [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
نیازهای ویژه
شناسایی عوامل و مؤلفههای آموزش فراگیر: مطالعهای فراترکیب [دوره 22، شماره 1، 1404]
ه
-
هنرآفرینی شغلی
تاثیر هنرآفرینی شغلی بر عملکرد شغلی دبیران: با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: دبیرستانهای غیر دولتی ناحیه دو شیراز) [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
هیجان پیشرفت ریاضی
تاثیر آموزش براساس الگوهای تلفیقی فوگرتی بر هیجان پیشرفت ریاضی فراگیران ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
ی
-
یادگیری خودراهبر
اثر بخشی تدریس با روشهای چندگانه بر یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 22، شماره 1، 1404]
-
یادگیری صلح
شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و مفاهیم آموزش صلح در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 1، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد