نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 گروه فلسفه تعلیم و تربیت، دانشکده علوم اجتماعی و روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز، ایران
2 گروه فلسفه تعلیم و تربیت، دانشکده علوم اجتماعی و روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز، ایران
3 گروه فلسفه تعلیم و تربیت، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، تهران، ایران
4 گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم اجتماعی و روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز، ایران
چکیده
کلیدواژهها