نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 مدیریت آموزشی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. تهران. ایران
2 استادیار، گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. تهران، ایران (نویسنده مسئول)
3 استاد ممتاز، گروه روانشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. تهران، ایران
4 دانشیاریار، گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. تهران، ایران
5 گروه علوم تربیتی، دانشگاه امام صادق، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها