دوره و شماره: مقالات آماده انتشار / پذیرفته شده

مقالات این فهرست برای انتشار در شماره‌های آتی نشریه پذیرفته شده‌اند و هنوز انتشار نهایی نیافته‌اند.
منظور از تاریخ انتشار آنلاین ذکر شده در ذیل هر یک از مقالات، تاریخی است که مقاله به صورت آماده انتشار درآمده است و به معنای تاریخ انتشار نهایی مقاله نیست.
بدیهی است دسترسی به متن کامل مقاله، پس از انتشار نهایی آن میسر خواهد بود.
واکاوی پیامدهای خانه و خانواده بر پیشرفت تحصیلی فرزندان: یادگیری نامرعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 بهمن 1403

10.22070/tlr.2025.16612.1308

مرضیه دهقانی؛ مهسا عبدی مسافر


آموزش کار گروهی و تعامل با همسالان به دانش‌آموزان ابتدایی: چالش ها و راهکارها (تجربه زیسته معلمان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 بهمن 1403

10.22070/tlr.2025.19078.1587

حسن احمدی؛ اسدالله خدیوی؛ مرتضی بازدار


الگوی مشارکت خانواده در نظام تعلیم و تربیت رسمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1403

10.22070/tlr.2025.19403.1630

مجید دارابی؛ محسن فرمهینی فراهانی


تجارب زیسته معلمان کلاس‌های چندپایه از سازماندهی، اجرا و موانع برنامه درسی تربیت بدنی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اسفند 1403

10.22070/tlr.2025.19412.1631

سید حشمت الله مرتضوی زاده


تعیین اثربخشی بسته آموزشی معنویت درمانی بر مولفه های خودراهبری نوجوانان شهر تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 فروردین 1404

10.22070/tlr.2025.19478.1646

مریم السادات احمدی؛ مهرداد ثابت؛ فریبرز درتاج؛ خدیجه ابوالمعالی


تبیین چارچوب مفهومی ابعاد و مولفه های برنامه درسی خودباورانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 فروردین 1404

10.22070/tlr.2025.18918.1572

محسن دیبایی صابر؛ ادیبه قربانی سلطانیه


ادراک معلمان از مفهوم تدریس ‌و یادگیری : نقش باورهای معرفت‌شناختی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اردیبهشت 1404

10.22070/tlr.2025.19673.1670

یحیی معروفی؛ آرزو ساعدپناه؛ عبدالله امینی


مطالعه نحوه مواجهه معلمان با شبکه دانش آموزی شاد: رویکرد کیفی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 اردیبهشت 1404

10.22070/tlr.2025.19013.1583

صابر شفیعی؛ محمد اکبری بورنگ؛ محسن آیتی؛ بهنام رسولی


مدل اشتیاق تحصیلی دانشجویان: نقش جو انگیزشی کلاس با میانجیگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 خرداد 1404

10.22070/tlr.2025.15803.1221

فاطمه شریعتی؛ علی زینالی