آ
-
آزادایخواه، مجبوبه
آزمون مدل چندبعدی و سلسله مراتبی پرسشنامه انگیزش مدرسه [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
ا
-
احمدآبادی آرانی، نجمه
درآمدی بر آموزههای پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی - یادگیری و نقد آن [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 95-104]
-
احمدآبادی آرانی، نجمه
تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]
-
اسدیان، سیروس
اثربخشی معلمان راهنما در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده استان آذربایجان غربی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 55-65]
ب
-
باقرزاده خداشهری، فروغ
بررسی و مقایسه عناصر برنامه درسی و مولفههای یاددهی – یادگیری از دیدگاه پائولو فریره و هنری ژیرو [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 79-94]
پ
-
پیری، موسی
تعیین اثربخشی آموزش به روش جیگساو بر شاخصهای شناختی، عاطفی و سازگاری عاطفی - اجتماعی دانشآموزان دختر در درس ریاضی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 63-72]
ج
-
جعفری هرندی، رضا
تحلیل جایگاه مؤلفههای اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 67-78]
-
جناآبادی، حسین
رابطه سبک تدریس معلّم با انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 37-48]
-
جهانگرد، حمیده
ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش شایستگی حرفهای معلمان [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 43-53]
ح
-
حامدی نسب، صادق
بررسی رابطه خوشبینی علمی و انگیزه پیشرفت با توجه به نقش واسطهگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 49-61]
-
حسنخانی، حسین
اثربخشی معلمان راهنما در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده استان آذربایجان غربی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 55-65]
-
حسنی، محمد
ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
خ
-
خزائی، آذر
تاثیر مثال آموزشی حلشده در محیط چندرسانهای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 27-36]
-
خزائی، ثریا
تاثیر مثال آموزشی حلشده در محیط چندرسانهای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 27-36]
د
-
دهقانی، مرضیه
فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]
ز
-
زارعی، محمدحسین
مرور نظامدار مدلهای ساختاری ارائه شده از روابط میان اهداف پیشرفت، راهبردهای شناختی، فراشناختی و پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]
-
زمانیان، عیسی
تاثیر مثال آموزشی حلشده در محیط چندرسانهای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 27-36]
س
-
سبحانینژاد، مهدی
ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
-
سبحانینژاد، مهدی
تحلیل جایگاه مؤلفههای اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 67-78]
-
سبحانینژاد، مهدی
تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]
-
سید عباسزاده، میرمحمد
ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
-
سیف، دیبا
پیشبینی ابعاد اضطراب ریاضی بر مبنای باورهای فراشناختی در میان دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 1-9]
ش
-
شعبانی فرد، مجید
فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]
-
شکاری، عباس
درآمدی بر آموزههای پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی - یادگیری و نقد آن [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 95-104]
ط
-
طالعپسند، سیاوش
آزمون مدل چندبعدی و سلسله مراتبی پرسشنامه انگیزش مدرسه [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
ع
-
عابدینی، یاسمین
مرور نظامدار مدلهای ساختاری ارائه شده از روابط میان اهداف پیشرفت، راهبردهای شناختی، فراشناختی و پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]
-
عسگری، زهره
تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]
-
عسگری، علی
بررسی رابطه خوشبینی علمی و انگیزه پیشرفت با توجه به نقش واسطهگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 49-61]
-
علیپور، عادل
فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]
ف
-
فریدی، محمدرضا
ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
-
فضلعلیزاده، رضا
بررسی و مقایسه عناصر برنامه درسی و مولفههای یاددهی – یادگیری از دیدگاه پائولو فریره و هنری ژیرو [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 79-94]
ق
-
قرقانی، یعقوب
پیشبینی ابعاد اضطراب ریاضی بر مبنای باورهای فراشناختی در میان دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 1-9]
-
قلاوندی، حسن
ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
ک
-
کیان ارثی، فرحناز
آزمون مدل چندبعدی و سلسله مراتبی پرسشنامه انگیزش مدرسه [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
-
کیخا، اسماء
رابطه سبک تدریس معلّم با انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 37-48]
م
-
محمدی چابکی، رضا
تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]
-
محمودی، نوشین
تعیین اثربخشی آموزش به روش جیگساو بر شاخصهای شناختی، عاطفی و سازگاری عاطفی - اجتماعی دانشآموزان دختر در درس ریاضی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 63-72]
-
مرزیه، افسانه
رابطه سبک تدریس معلّم با انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 37-48]
-
مصرآبادی، جواد
تعیین اثربخشی آموزش به روش جیگساو بر شاخصهای شناختی، عاطفی و سازگاری عاطفی - اجتماعی دانشآموزان دختر در درس ریاضی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 63-72]
-
مطهرینژاد، حسین
ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش شایستگی حرفهای معلمان [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 43-53]
-
معمر حور، جمال
فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]
ن
-
نادری، ابوالقاسم
اقتصاد شناختی؛ رویکردی نوین برای تحوّل آموزش اقتصاد در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
-
نجفی، حسن
تحلیل جایگاه مؤلفههای اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 67-78]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد