آ
-
آموزش سواد رسانهای
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آموزش سواد رسانهای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
-
آموزش متقابل
اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 87-99]
-
آموزش و پرورش
مدل ساختگرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
ا
-
ابعاد توسعه
شناسایی مولفه های نظام توسعه شایستگی معلمان دوره متوسطه از دیدگاه خبرگان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 61-75]
-
اخلاق الهی
تحلیل کیفی کتاب های درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های اخلاق الهی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 143-161]
-
ادراک از محیط کلاس
بررسی نقش واسطه ای مسئولیت پذیری در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 23-34]
-
ارزشیابیعملکرد
فراتحلیل ارزیابی انجام شده پیرامون ارزشیابی عملکرد معلمان و ارائه الگوی مناسب برای آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 73-85]
-
اشنایی
بررسی میزان آشنایی و بکارگیری تدریس معکوس در اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]
-
اصول یادهی-یادگیری شک دکارت
نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
اعداد و عملیات
بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتابهای درسی دورۀ ابتدایی با برنامه درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
-
افت تحصیلی
ارائه برنامه توانمندسازی تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر دارای افت تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 41-59]
-
الگوی برنامه درسی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آموزش سواد رسانهای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
-
الگوی روابط خانواده
بررسی نقش واسطه ای مسئولیت پذیری در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 23-34]
-
الگوی سواد رسانهای
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آموزش سواد رسانهای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
-
انتقال آموزش
پیشبینی کاربست فناوریهای آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]
-
انگیزش تحصیلی
اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 87-99]
-
انگیزه
تأثیر برنامه درسی روئیدنی بر خلاقیت و انگیزه نوآموزان پیش دبستانی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 113-122]
ب
-
بحران کرونا
چرخش از کلاسهای حضوری به کلاسهای مجازی: چالشها، فرصتها و نحوه مواجه دانشآموزان متوسطه اول با آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 165-182]
-
برساختگرایی
مدل ساختگرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
-
برنامهدرسی ریاضی
بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتابهای درسی دورۀ ابتدایی با برنامه درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
-
برنامه درسی روئیدنی
تأثیر برنامه درسی روئیدنی بر خلاقیت و انگیزه نوآموزان پیش دبستانی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 113-122]
-
برنامه درسی روئیدنی
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالتهای آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
-
برنامهریزی درسی
مدل ساختگرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
پ
-
پیشدبستانی
تأثیر برنامه درسی روئیدنی بر خلاقیت و انگیزه نوآموزان پیش دبستانی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 113-122]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی نقش واسطه ای مسئولیت پذیری در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 23-34]
-
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم در درس علوم [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 77-90]
ت
-
تجربه زیسته
درک تجربه زیسته علل گریز از مدرسه دانشآموزان متوسطه دوره اول [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 137-149]
-
تحلیلرفتگی آموزشی
مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس تحلیل رفتگی آموزشی و درگیری تحصیلی با میانجی گری تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 21-39]
-
تحلیل محتوا
بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتابهای درسی دورۀ ابتدایی با برنامه درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
-
تحلیل محتوای کیفی جهتدار
تحلیل کیفی کتاب های درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های اخلاق الهی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 143-161]
-
تحلیل مفهوم
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالتهای آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
-
تدریس معکوس
بررسی میزان آشنایی و بکارگیری تدریس معکوس در اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]
-
تعهد عاطفی
اثر علّی ساختار توانمندساز مدارس و مسئولیت جمعی معلّمان بر خوشبینی علمی با واسطه تعهد عاطفی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 49-60]
-
تفکر انتقادی
مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس تحلیل رفتگی آموزشی و درگیری تحصیلی با میانجی گری تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 21-39]
-
توانمندسازی تحصیلی
ارائه برنامه توانمندسازی تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر دارای افت تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 41-59]
چ
-
چالشها و فرصتها
چرخش از کلاسهای حضوری به کلاسهای مجازی: چالشها، فرصتها و نحوه مواجه دانشآموزان متوسطه اول با آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 165-182]
-
چرخۀ تفکر
اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 87-99]
خ
-
خبرگان آموزش و پروش
شناسایی مولفه های نظام توسعه شایستگی معلمان دوره متوسطه از دیدگاه خبرگان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 61-75]
-
خلاقیت
تأثیر برنامه درسی روئیدنی بر خلاقیت و انگیزه نوآموزان پیش دبستانی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 113-122]
-
خودکارآمدی تحصیلی
اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 87-99]
-
خودکارامدی تحصیلی
آزمون مدل ساختاری نیازهای اساسی روانشناختی و درگیری تحصیلی: نقش میانجی خودکارامدی تحصیلی و هیجان های تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 101-115]
-
خوشبینی علمی
اثر علّی ساختار توانمندساز مدارس و مسئولیت جمعی معلّمان بر خوشبینی علمی با واسطه تعهد عاطفی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 49-60]
د
-
دیالکتیک
آموزههایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
دانشآموزان
درک تجربه زیسته علل گریز از مدرسه دانشآموزان متوسطه دوره اول [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 137-149]
-
دانشآموزان پایه ششم
اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم در درس علوم [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 77-90]
-
دانشآموزان شاهد و ایثارگر
ارائه برنامه توانمندسازی تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر دارای افت تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 41-59]
-
دانشآموزان متوسطه اول
چرخش از کلاسهای حضوری به کلاسهای مجازی: چالشها، فرصتها و نحوه مواجه دانشآموزان متوسطه اول با آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 165-182]
-
دانشگاه بوعلی سینا
مطالعه میزان تناسب روشهای تدریس با رویکرد یادگیری مادام العمر؛ مورد مطالعه: دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 13-22]
-
درس علوم
اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم در درس علوم [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 77-90]
-
درگیری تحصیلی
مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس تحلیل رفتگی آموزشی و درگیری تحصیلی با میانجی گری تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 21-39]
-
دورهی ابتدایی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آموزش سواد رسانهای دورهی ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
-
دورۀ ابتدایی
بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتابهای درسی دورۀ ابتدایی با برنامه درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
ذ
-
ذهن آگاهی
تاثیر روش ذهنآگاهی مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر مولفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی کودکان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 91-100]
ر
-
روایتپژوهی
روایت پژوهی فرهنگ یادگیری کودکان در مدرسه با توجه به نیاز ویژه [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 35-47]
-
روشهای ارزشیابی
فراتحلیل ارزیابی انجام شده پیرامون ارزشیابی عملکرد معلمان و ارائه الگوی مناسب برای آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 73-85]
-
روشهای تدریس
مطالعه میزان تناسب روشهای تدریس با رویکرد یادگیری مادام العمر؛ مورد مطالعه: دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 13-22]
-
رویکرد یادگیری مادام العمر
مطالعه میزان تناسب روشهای تدریس با رویکرد یادگیری مادام العمر؛ مورد مطالعه: دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 13-22]
س
-
ساختار توانمندساز مدارس
اثر علّی ساختار توانمندساز مدارس و مسئولیت جمعی معلّمان بر خوشبینی علمی با واسطه تعهد عاطفی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 49-60]
-
سازندهگرایی
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالتهای آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
-
سطوح و مؤلفهها
تحلیل کیفی کتاب های درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های اخلاق الهی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 143-161]
-
سقراط
آموزههایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
سنتز پژوهی
فراتحلیل ارزیابی انجام شده پیرامون ارزشیابی عملکرد معلمان و ارائه الگوی مناسب برای آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 73-85]
ش
-
شایستگی
شناسایی مولفه های نظام توسعه شایستگی معلمان دوره متوسطه از دیدگاه خبرگان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 61-75]
-
شایستگی های اجتماعی- هیجانی
تاثیر روش ذهنآگاهی مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر مولفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی کودکان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 91-100]
-
شک
نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
شک پستمدرن فوکو
نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
شک روشی دکارت
نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
ض
-
ضرب و تقسیم
بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتابهای درسی دورۀ ابتدایی با برنامه درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
ع
-
عملکرد تحصیلی
تاثیر روش ذهنآگاهی مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر مولفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی کودکان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 91-100]
-
عملکرد تحصیلی
مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس تحلیل رفتگی آموزشی و درگیری تحصیلی با میانجی گری تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 21-39]
-
عملکرد معلم
فراتحلیل ارزیابی انجام شده پیرامون ارزشیابی عملکرد معلمان و ارائه الگوی مناسب برای آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 73-85]
ف
-
فرایند یاددهی - یادگیری
آموزههایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
فرهنگ یادگیری
روایت پژوهی فرهنگ یادگیری کودکان در مدرسه با توجه به نیاز ویژه [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 35-47]
-
فناوری آموزشی
پیشبینی کاربست فناوریهای آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]
ک
-
کاربرد
بررسی میزان آشنایی و بکارگیری تدریس معکوس در اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]
-
کتاب درسی ریاضی
بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتابهای درسی دورۀ ابتدایی با برنامه درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
-
کتب هدیههای آسمان دوره ابتدایی
تحلیل کیفی کتاب های درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های اخلاق الهی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 143-161]
-
کلاسهای مجازی
چرخش از کلاسهای حضوری به کلاسهای مجازی: چالشها، فرصتها و نحوه مواجه دانشآموزان متوسطه اول با آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 165-182]
-
کودک با نیاز ویژه
روایت پژوهی فرهنگ یادگیری کودکان در مدرسه با توجه به نیاز ویژه [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 35-47]
گ
-
گریز از مدرسه
درک تجربه زیسته علل گریز از مدرسه دانشآموزان متوسطه دوره اول [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 137-149]
-
گفتگو
آموزههایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
م
-
مسئولیت پذیری
بررسی نقش واسطه ای مسئولیت پذیری در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 23-34]
-
مسئولیت جمعی
اثر علّی ساختار توانمندساز مدارس و مسئولیت جمعی معلّمان بر خوشبینی علمی با واسطه تعهد عاطفی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 49-60]
-
مشارکت
مدل ساختگرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
-
معلم
پیشبینی کاربست فناوریهای آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]
-
معلمان
اثر علّی ساختار توانمندساز مدارس و مسئولیت جمعی معلّمان بر خوشبینی علمی با واسطه تعهد عاطفی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 49-60]
-
معلمان دوره متوسطه
شناسایی مولفه های نظام توسعه شایستگی معلمان دوره متوسطه از دیدگاه خبرگان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 61-75]
-
مولفه
بررسی میزان آشنایی و بکارگیری تدریس معکوس در اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]
ن
-
نیازهای اساسی روانشناختی
آزمون مدل ساختاری نیازهای اساسی روانشناختی و درگیری تحصیلی: نقش میانجی خودکارامدی تحصیلی و هیجان های تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 101-115]
-
ناشنوا
روایت پژوهی فرهنگ یادگیری کودکان در مدرسه با توجه به نیاز ویژه [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 35-47]
-
نحوه مواجه
چرخش از کلاسهای حضوری به کلاسهای مجازی: چالشها، فرصتها و نحوه مواجه دانشآموزان متوسطه اول با آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 165-182]
-
نظریه رفتار برنامهریزی شده
پیشبینی کاربست فناوریهای آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]
-
نوخاستهگرایی
تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالتهای آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
-
نو مفهومپردازی شک دکارت
نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
و
-
ورزش دانشآموزی
مدل ساختگرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
ه
-
هابرماس
آموزههایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
هیات علمی
بررسی میزان آشنایی و بکارگیری تدریس معکوس در اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]
-
هیجان های تحصیلی و درگیری تحصیلی
آزمون مدل ساختاری نیازهای اساسی روانشناختی و درگیری تحصیلی: نقش میانجی خودکارامدی تحصیلی و هیجان های تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 101-115]
ی
-
یادگیری خودراهبر
اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم در درس علوم [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 77-90]
-
یادگیری معکوس
اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم در درس علوم [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 77-90]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد