• صفحه اصلی
  • مرور مقاله‌ها
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • برای نویسندگان
    • راهنمای نگارش مقاله
    • پرسش‌های متداول نویسندگان
    • راهنمای مشابهت‌یابی مقاله
  • برای داوران
    • فهرست داوران
    • پرسش‌های متداول داوران
    • شرایط و ضوابط داوری
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
کلیدواژه‌ها = تفکر طراحی
تعداد مقالات: 2
اثربخشی روش آموزش معکوس در کارگاه‌‌های طراحی بر مهارت خودتنظیمی، خودکارامدی تحصیلی و تفکر طراحی

دوره 20، شماره 1، آذر 1402، صفحه 38-51

10.22070/tlr.2023.17111.1358

فرهاد کاروان

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 825.35 K

طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه

دوره 18، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 33-52

10.22070/tlr.2022.15323.1177

زهرا ابوالحسنی؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور؛ کیوان صالحی؛ نسرین محمدحسنی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.37 M
  • چکیده تفصیلی

پژوهش‌های آموزش و یادگیری
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 22 (1404)
دوره 21 (1403)
دوره 20 (1402)
دوره 19 (1401)
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1390)
دوره 8 (1389)
دوره 7 (1388)
دوره 6 (1387)
دوره 5 (1386)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • مشابهت‌یابی مقاله‌های نشریه در سامانه همانندجوی ایرانداک 1399-09-25
  • کسب رتبه «ب» در ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم در سال 1398 1399-07-01

 

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • ©