نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون سراسری بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]
  • آموزش الکترونیکی تدریس فعال در آموزش الکترونیکی از منظر معلمان دوره ابتدایی: روش‌ها، پیامدها و چالش‌ها [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 87-100]
  • آموزش ترکیبی تاثیر آموزش ترکیبی بر مولفه های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 115-129]
  • آموزش عالی بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها نسبت به وضعیت آموزشی در دوران کرونا [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 177-187]
  • آموزش مجازی بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها نسبت به وضعیت آموزشی در دوران کرونا [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 177-187]
  • آموزش مجازی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
  • آموزش و پرورش طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]

ا

  • اجرا طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • ارزشیابی مطالعه کارگاه‌های آموزشی مدرسان مرجع دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر روش پدیدارشناسی از دیدگاه آنان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 117-134]
  • ارزشیابی بررسی ادراک معلمان و دانش ‏آموزان از ارزشیابی برنامه‏ درسی زبان‏ آموزی دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • استرس ادراک شده رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 103-114]
  • اشتیاق تحصیلی بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 181-196]
  • اصول تربیتی اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسان‏شناختی علامه حسن‌زاده‌آملی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 101-115]
  • الگو طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • الگوی نظام‌مند طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
  • انسان‌شناسی عرفانی اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسان‏شناختی علامه حسن‌زاده‌آملی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 101-115]
  • انگاشته‌های سواد انتقادی درآمدی بر چیستی، انگاشته‌های سواد انتقادی از منظر فریره، دلالت‌ها، نقد‌ها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 13-34]
  • اهداف تربیتی اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسان‏شناختی علامه حسن‌زاده‌آملی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 101-115]
  • اهداف والدینی بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 181-196]
  • اهمال کاری تحصیلی رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 103-114]
  • اینفوگرافیک تأثیر آموزش مبتنی بر اینفوگرافیک بر میزان خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 135-147]

ب

  • بازی تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 149-162]
  • برنامه ‏درسی بررسی ادراک معلمان و دانش ‏آموزان از ارزشیابی برنامه‏ درسی زبان‏ آموزی دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • برنامه درسی طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • برنامه درسی بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]
  • برنامه درسی پنهان بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]
  • برنامه درسی زائد تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 53-70]
  • برنامه درسی سواد انتقادی درآمدی بر چیستی، انگاشته‌های سواد انتقادی از منظر فریره، دلالت‌ها، نقد‌ها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 13-34]
  • بسترسازی چالش‌های اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 83-102]
  • بینش ارزیابی الگوی تدریس عقلانی شفلر از منظر دانش ضمنی و پیشنهاد الگویی جایگزین با عنوان تدریس ضمنی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 163-176]

پ

  • پائولو فریره درآمدی بر چیستی، انگاشته‌های سواد انتقادی از منظر فریره، دلالت‌ها، نقد‌ها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 13-34]
  • پدیدار شناسی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
  • پدیدارشناسی تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 53-70]
  • پدیدارشناسی تحلیل تجارب زیسته‌ی معلمان نهضت سوادآموزی در استان کردستان از چالش‌های این دوره و ارائۀ راه‌کارها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
  • پیش از دبستان تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 149-162]
  • پیشرفت تحصیلی تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز بر پیشرفت تحصیلی و ماندگاری مطالب درس زیست‏شناسی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]

ت

  • تاثیر ارزیابی الگوی تدریس عقلانی شفلر از منظر دانش ضمنی و پیشنهاد الگویی جایگزین با عنوان تدریس ضمنی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 163-176]
  • تدریس کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی در مدارس دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
  • تدریس اثربخش شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
  • تدریس ضمنی ارزیابی الگوی تدریس عقلانی شفلر از منظر دانش ضمنی و پیشنهاد الگویی جایگزین با عنوان تدریس ضمنی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 163-176]
  • تدریس و یادگیری بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]
  • تربیت عرفانی اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسان‏شناختی علامه حسن‌زاده‌آملی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 101-115]
  • تفکر انتقادی تاثیر آموزش ترکیبی بر مولفه های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 115-129]
  • تفکر سطح بالا واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 130-143]
  • تفکر طراحی طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]

ج

  • جامعه بررسی تأثیر متقابل مؤلفه‌‌های خود و جامعه در شکل‌گیری هویت جامع معلّم زبان در ایران: یک مطالعه داده‎ بنیاد [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
  • جوانی اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسان‏شناختی علامه حسن‌زاده‌آملی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 101-115]
  • جو روانی اجتماعی رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 103-114]

چ

  • چالش‌ها تحلیل تجارب زیسته‌ی معلمان نهضت سوادآموزی در استان کردستان از چالش‌های این دوره و ارائۀ راه‌کارها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
  • چالشهای اجرایی چالش‌های اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 83-102]

خ

  • خلاقیت تأثیر آموزش مبتنی بر اینفوگرافیک بر میزان خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 135-147]
  • خود بررسی تأثیر متقابل مؤلفه‌‌های خود و جامعه در شکل‌گیری هویت جامع معلّم زبان در ایران: یک مطالعه داده‎ بنیاد [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
  • خودکارآمدی تحصیلی مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 144-156]

د

  • دانش‌آموزان مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 144-156]
  • دانش‌آموزان بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 181-196]
  • دانش آموزان رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 103-114]
  • دانش ضمنی ارزیابی الگوی تدریس عقلانی شفلر از منظر دانش ضمنی و پیشنهاد الگویی جایگزین با عنوان تدریس ضمنی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 163-176]
  • دروس معارف اسلامی بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها نسبت به وضعیت آموزشی در دوران کرونا [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 177-187]
  • دوره ابتدایی بررسی ادراک معلمان و دانش ‏آموزان از ارزشیابی برنامه‏ درسی زبان‏ آموزی دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • دورۀ ابتدایی تدریس فعال در آموزش الکترونیکی از منظر معلمان دوره ابتدایی: روش‌ها، پیامدها و چالش‌ها [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 87-100]

ر

  • رشته علوم تربیتی تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 53-70]
  • روابط والد و فرزند بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 181-196]
  • روش تدریس تأثیر آموزش مبتنی بر اینفوگرافیک بر میزان خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 135-147]
  • روش تدریس فعال تدریس فعال در آموزش الکترونیکی از منظر معلمان دوره ابتدایی: روش‌ها، پیامدها و چالش‌ها [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 87-100]
  • روش جورجی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]

ز

  • زبان‏ آموزی بررسی ادراک معلمان و دانش ‏آموزان از ارزشیابی برنامه‏ درسی زبان‏ آموزی دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • زیست‏شناسی تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز بر پیشرفت تحصیلی و ماندگاری مطالب درس زیست‏شناسی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]

س

  • سازنده‌گرایی کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی در مدارس دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
  • سنجش آموزش بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]
  • سوادآموزان تحلیل تجارب زیسته‌ی معلمان نهضت سوادآموزی در استان کردستان از چالش‌های این دوره و ارائۀ راه‌کارها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
  • سواد انتقادی درآمدی بر چیستی، انگاشته‌های سواد انتقادی از منظر فریره، دلالت‌ها، نقد‌ها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 13-34]
  • سواد فرهنگی طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]

ض

  • ضایعات برنامه درسی تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 53-70]

ف

  • فرآیند یاددهی- یادگیری تاثیر آموزش ترکیبی بر مولفه های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 115-129]
  • فراشناخت مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 144-156]
  • فراهیجان مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 144-156]
  • فضای مجازی و فلسفه برای کودکان واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 130-143]

ق

  • قاعده‌مندی ارزیابی الگوی تدریس عقلانی شفلر از منظر دانش ضمنی و پیشنهاد الگویی جایگزین با عنوان تدریس ضمنی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 163-176]

ک

  • کارگاه‌های آموزشی مطالعه کارگاه‌های آموزشی مدرسان مرجع دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر روش پدیدارشناسی از دیدگاه آنان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 117-134]
  • کار و فناوری طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • کرونا بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها نسبت به وضعیت آموزشی در دوران کرونا [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 177-187]
  • کنکور بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]

م

  • ماندگاری مطالب تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز بر پیشرفت تحصیلی و ماندگاری مطالب درس زیست‏شناسی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
  • متوسطه دوم بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 181-196]
  • محیط برخط چالش‌های اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 83-102]
  • مدارس ابتدایی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
  • مدرسان مطالعه کارگاه‌های آموزشی مدرسان مرجع دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر روش پدیدارشناسی از دیدگاه آنان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 117-134]
  • مربی تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 149-162]
  • مرکز آموزش مدیریت دولتی چالش‌های اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 83-102]
  • مطالعه داده بنیاد بررسی تأثیر متقابل مؤلفه‌‌های خود و جامعه در شکل‌گیری هویت جامع معلّم زبان در ایران: یک مطالعه داده‎ بنیاد [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
  • معلمان تدریس فعال در آموزش الکترونیکی از منظر معلمان دوره ابتدایی: روش‌ها، پیامدها و چالش‌ها [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 87-100]
  • معلمان بررسی ادراک معلمان و دانش ‏آموزان از ارزشیابی برنامه‏ درسی زبان‏ آموزی دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • معلم تسهیل‌گر کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی در مدارس دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
  • مقایسه اجتماعی بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 181-196]
  • مقطع ابتدایی تاثیر آموزش ترکیبی بر مولفه های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 115-129]

ن

  • نقد سواد انتقادی درآمدی بر چیستی، انگاشته‌های سواد انتقادی از منظر فریره، دلالت‌ها، نقد‌ها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 13-34]
  • نقش‌ها تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 149-162]
  • نهضت سوادآموزی تحلیل تجارب زیسته‌ی معلمان نهضت سوادآموزی در استان کردستان از چالش‌های این دوره و ارائۀ راه‌کارها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
  • نورآباد بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 181-196]

ه

  • هوش جنسی واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 130-143]
  • هویت جامع معلّم زبان بررسی تأثیر متقابل مؤلفه‌‌های خود و جامعه در شکل‌گیری هویت جامع معلّم زبان در ایران: یک مطالعه داده‎ بنیاد [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]

ی

  • یاددهی-یادگیری تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 149-162]
  • یادگیری خودراهبر مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 144-156]
  • یادگیری زائد تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 53-70]
  • یادگیری مبتنی بر مغز تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز بر پیشرفت تحصیلی و ماندگاری مطالب درس زیست‏شناسی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
  • یادگیری مشارکتی چالش‌های اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 83-102]
  • یادگیری موقعیتی کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی در مدارس دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]