نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش اقتصاد اقتصاد شناختی؛ رویکردی نوین برای تحوّل آموزش اقتصاد در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
  • آموزش به روش جیگ‌ساو تعیین اثربخشی آموزش به روش جیگ‌ساو بر شاخص‌های شناختی، عاطفی و سازگاری عاطفی - اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس ریاضی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 63-72]
  • آموزش شهروندی تحلیل جایگاه مؤلفه‌های اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 67-78]
  • آموزش و پرورش ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 43-53]
  • آنتروپی شانون تحلیل جایگاه مؤلفه‌های اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 67-78]

ا

  • ابعاد سبک تدریس رابطه سبک تدریس معلّم با انگیزش و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 37-48]
  • اضطراب ریاضی پیش‌بینی ابعاد اضطراب ریاضی بر مبنای باورهای فراشناختی در میان دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 1-9]
  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 43-53]
  • اقتصاد شناختی اقتصاد شناختی؛ رویکردی نوین برای تحوّل آموزش اقتصاد در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
  • انگیزش تحصیلی فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]
  • انگیزش تحصیلی رابطه سبک تدریس معلّم با انگیزش و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 37-48]
  • انگیزش مدرسه آزمون مدل چندبعدی و سلسله مراتبی پرسشنامه انگیزش مدرسه [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
  • انگیزه‌ی پیشرفت تحصیلی بررسی رابطه خوش‌بینی علمی و انگیزه پیشرفت با توجه به نقش واسطه‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 49-61]
  • اهداف پیشرفت مرور نظام‌دار مدل‌های ساختاری ارائه شده از روابط میان اهداف پیشرفت، راهبردهای شناختی، فراشناختی و پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]
  • ایران فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]

ب

  • برنامه درسی بررسی و مقایسه عناصر برنامه درسی و مولفه‌های یاددهی – یادگیری از دیدگاه پائولو فریره و هنری ژیرو [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 79-94]

پ

  • پساساختارگرایی درآمدی بر آموزه‌های پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی - یادگیری و نقد آن [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 95-104]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی معلمان راهنما در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده استان آذربایجان غربی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 55-65]
  • پیشرفت تحصیلی مرور نظام‌دار مدل‌های ساختاری ارائه شده از روابط میان اهداف پیشرفت، راهبردهای شناختی، فراشناختی و پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]

ت

  • تحلیل عامل تاییدی آزمون مدل چندبعدی و سلسله مراتبی پرسشنامه انگیزش مدرسه [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
  • تحلیل محتوا تحلیل جایگاه مؤلفه‌های اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 67-78]
  • تدریس سقراطی تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]
  • تعلیم وتربیت درآمدی بر آموزه‌های پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی - یادگیری و نقد آن [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 95-104]
  • تیزهوش پیش‌بینی ابعاد اضطراب ریاضی بر مبنای باورهای فراشناختی در میان دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 1-9]

چ

  • چندرسانه‌ای آموزشی تاثیر مثال آموزشی حل‌شده در محیط چندرسانه‌ای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 27-36]

خ

  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی رابطه خوش‌بینی علمی و انگیزه پیشرفت با توجه به نقش واسطه‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 49-61]
  • خوش‌بینی علمی بررسی رابطه خوش‌بینی علمی و انگیزه پیشرفت با توجه به نقش واسطه‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 49-61]

د

  • دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر اثربخشی معلمان راهنما در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده استان آذربایجان غربی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 55-65]
  • دانشجویان فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]
  • دانشگاه کارآفرین و نوآور ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
  • دانشگاه نسل سوم ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
  • درگیری تحصیلی رابطه سبک تدریس معلّم با انگیزش و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 37-48]
  • دستاوردهای یادگیری اقتصاد شناختی؛ رویکردی نوین برای تحوّل آموزش اقتصاد در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
  • دوره ابتدایی تحلیل جایگاه مؤلفه‌های اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 67-78]
  • دیالکتیک تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]

ر

  • روش تدریس تاثیر مثال آموزشی حل‌شده در محیط چندرسانه‌ای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 27-36]
  • روش تدریس تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]

ژ

  • ژیرو بررسی و مقایسه عناصر برنامه درسی و مولفه‌های یاددهی – یادگیری از دیدگاه پائولو فریره و هنری ژیرو [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 79-94]

س

  • ساخت ابزار ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 43-53]
  • سازگاری عاطفی - اجتماعی تعیین اثربخشی آموزش به روش جیگ‌ساو بر شاخص‌های شناختی، عاطفی و سازگاری عاطفی - اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس ریاضی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 63-72]
  • سبک تدریس رابطه سبک تدریس معلّم با انگیزش و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 37-48]
  • سقراط تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]
  • سلسله مراتب انگیزش آزمون مدل چندبعدی و سلسله مراتبی پرسشنامه انگیزش مدرسه [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]

ش

  • شاخص شناختی تعیین اثربخشی آموزش به روش جیگ‌ساو بر شاخص‌های شناختی، عاطفی و سازگاری عاطفی - اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس ریاضی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 63-72]
  • شاخص عاطفی تعیین اثربخشی آموزش به روش جیگ‌ساو بر شاخص‌های شناختی، عاطفی و سازگاری عاطفی - اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس ریاضی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 63-72]
  • شایستگی حرفه‌ای ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 43-53]
  • شایستگی‌ها و توانمندی‌های انسانی اقتصاد شناختی؛ رویکردی نوین برای تحوّل آموزش اقتصاد در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]

ط

  • طرح پراکنده اثربخشی معلمان راهنما در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده استان آذربایجان غربی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 55-65]

ع

  • عقلانیت اقتصاد شناختی؛ رویکردی نوین برای تحوّل آموزش اقتصاد در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
  • عوامل موثر فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]

ف

  • فراتحلیل مرور نظام‌دار مدل‌های ساختاری ارائه شده از روابط میان اهداف پیشرفت، راهبردهای شناختی، فراشناختی و پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]
  • فراتحلیل فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 17-26]
  • فراشناخت پیش‌بینی ابعاد اضطراب ریاضی بر مبنای باورهای فراشناختی در میان دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 1-9]
  • فرامتن درآمدی بر آموزه‌های پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی - یادگیری و نقد آن [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 95-104]
  • فرایندهای شناختی و فراشناختی مرور نظام‌دار مدل‌های ساختاری ارائه شده از روابط میان اهداف پیشرفت، راهبردهای شناختی، فراشناختی و پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 1-15]
  • فرایند یاددهی - یادگیری درآمدی بر آموزه‌های پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی - یادگیری و نقد آن [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 95-104]
  • فریره بررسی و مقایسه عناصر برنامه درسی و مولفه‌های یاددهی – یادگیری از دیدگاه پائولو فریره و هنری ژیرو [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 79-94]

ک

  • کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی تحلیل جایگاه مؤلفه‌های اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 67-78]

گ

  • گفتگو تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 87-100]

م

  • مؤسسات آموزش عالی ارائه مدلی برای سنجش آمادگی مؤسسات آموزش عالی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم (نوآور و کارآفرین) [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
  • مثال آموزشی تاثیر مثال آموزشی حل‌شده در محیط چندرسانه‌ای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 27-36]
  • مدل چندبعدی آزمون مدل چندبعدی و سلسله مراتبی پرسشنامه انگیزش مدرسه [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
  • معلمان ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 43-53]
  • معلم راهنما اثربخشی معلمان راهنما در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده استان آذربایجان غربی [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 55-65]
  • مولفه‌های یاددهی – یادگیری بررسی و مقایسه عناصر برنامه درسی و مولفه‌های یاددهی – یادگیری از دیدگاه پائولو فریره و هنری ژیرو [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 79-94]

ن

  • نظریه انتقادی بررسی و مقایسه عناصر برنامه درسی و مولفه‌های یاددهی – یادگیری از دیدگاه پائولو فریره و هنری ژیرو [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 79-94]
  • نقد درآمدی بر آموزه‌های پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی - یادگیری و نقد آن [دوره 15، شماره 1، 1397، صفحه 95-104]

ی

  • یادگیری و یاددادری تاثیر مثال آموزشی حل‌شده در محیط چندرسانه‌ای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1397، صفحه 27-36]