نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشیار بخش مدیریت و برنامهریزی آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شیراز، شهر شیراز، ایران.
2 استادیار، گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان فارس، شهر شیراز، ایران
3 دانشگاه شیراز
4 دکتری برنامهریزی درسی، بخش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، دانشگاه شیراز، شهر شیراز، ایران .
5 کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی، بخش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شیراز، شهر شیراز، ایران.
6 دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، بخش روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، دانشگاه شیراز، شهر شیراز، ایران.
چکیده
کلیدواژهها