آ
-
آثار حجاب
بررسی آثار رعایت حجاب برتر در دانشگاه شاهد از دید دانشجویان، خانواده آنان و اعضای هیات علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 89-103]
-
آمادگی برای یادگیری خود – رهبر
ارتباط سبکهای یادگیری و ویژگیهای شخصیتی با آمادگی دانشجویان دانشگاه تبریز برای یادگیری خود – رهبر [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 79-88]
-
آموزش عالی
بررسی میزان تعامل دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی (مورد مطالعه؛ مؤسسه آموزش عالی مهر البرز) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 21-36]
-
آموزش عالی
بررسی میزان رضایت و نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد آموزشمحور دانشگاه اصفهان از تحصیل به شیوه مذکور [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
-
آموزش محیطزیست
بررسی وضعیت موجود و مطلوب اهداف کلی برنامه درسی آموزش محیطزیست دوره دوم متوسطه ایران بر اساس نظر متخصصان برنامه درسی و محیط زیست [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 47-59]
-
آموزش و پرورش
تبیین مولفههای شایستگی حرفهای معلمان و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 109-123]
-
آموزش و پرورش آزاد
مطالعه تطبیقی دیدگاه حکیم ابو نصر فارابی و جان هنری نیومن در خصوص علوم [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 105-116]
ا
-
ابعاد فردی - اجتماعی حجاب برتر
بررسی آثار رعایت حجاب برتر در دانشگاه شاهد از دید دانشجویان، خانواده آنان و اعضای هیات علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 89-103]
-
اثربخشی تدریس
رابطه اثربخشی تدریس اساتید با خودکارآمدی پژوهشی و یادگیری خودراهبر دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 75-86]
-
ارائه مدل
ارائه مدل شاخصهای اثربخشی آموزش در دانشگاههای دولتی استان همدان [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 19-33]
-
ارزش تکالیف
الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
-
ارزش نمره
الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
-
اسناد بالادستی
تبیین مولفههای شایستگی حرفهای معلمان و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 109-123]
-
الگوی ممیزی
طراحی الگوی ممیزی فرایندهای آموزشی و پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
-
انگیزش تحصیلی
رابطهی جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در دانشجو معلمان دختر با واسطهگری انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 35-46]
-
انگیزه پیشرفت
مدل علّی تأثیرگذاری کنش استاد در کلاس درس، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 61-74]
-
اهداف کلی برنامه درسی
بررسی وضعیت موجود و مطلوب اهداف کلی برنامه درسی آموزش محیطزیست دوره دوم متوسطه ایران بر اساس نظر متخصصان برنامه درسی و محیط زیست [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 47-59]
پ
-
پژوهشمحور
بررسی میزان رضایت و نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد آموزشمحور دانشگاه اصفهان از تحصیل به شیوه مذکور [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
ت
-
تحلیل محتوا
تبیین مولفههای شایستگی حرفهای معلمان و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 109-123]
-
تدریس اثربخش
مدل علّی تأثیرگذاری کنش استاد در کلاس درس، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 61-74]
-
تعامل
بررسی میزان تعامل دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی (مورد مطالعه؛ مؤسسه آموزش عالی مهر البرز) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 21-36]
ج
-
جهتگیری هدف
رابطهی جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در دانشجو معلمان دختر با واسطهگری انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 35-46]
-
جهتگیری هدف پیشرفت
نقش جهتگیری هدف پیشرفت و باورهای خودکارآمدی در رویکردهای یادگیری دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 67-77]
ح
-
حجاب برتر
بررسی آثار رعایت حجاب برتر در دانشگاه شاهد از دید دانشجویان، خانواده آنان و اعضای هیات علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 89-103]
خ
-
خودتنظیمی
مدل علّی تأثیرگذاری کنش استاد در کلاس درس، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 61-74]
-
خودراهبری یادگیری
الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
-
خودکارآمدی پژوهشی
رابطه اثربخشی تدریس اساتید با خودکارآمدی پژوهشی و یادگیری خودراهبر دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 75-86]
د
-
دانشجویان
بررسی میزان تعامل دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی (مورد مطالعه؛ مؤسسه آموزش عالی مهر البرز) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 21-36]
-
دانشجو – معلمان
رابطهی جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در دانشجو معلمان دختر با واسطهگری انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 35-46]
-
دانشگاه شاهد
بررسی آثار رعایت حجاب برتر در دانشگاه شاهد از دید دانشجویان، خانواده آنان و اعضای هیات علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 89-103]
-
دانشگاه شاهد
طراحی الگوی ممیزی فرایندهای آموزشی و پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
-
دانشگاه شاهد
شناسایی و اولویتبندی شاخصها و عوامل سازنده کیفیت نیروی انسانی در سازمان دانشگاه [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 87-107]
-
دانشگاههای دولتی
ارائه مدل شاخصهای اثربخشی آموزش در دانشگاههای دولتی استان همدان [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 19-33]
-
دوره ابتدایی
ارزیابی آموزش سواد رایانهای در کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
-
دوره دوم متوسطه
بررسی وضعیت موجود و مطلوب اهداف کلی برنامه درسی آموزش محیطزیست دوره دوم متوسطه ایران بر اساس نظر متخصصان برنامه درسی و محیط زیست [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 47-59]
ر
-
راهبردهای فراشناختی خواندن
رابطهی جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در دانشجو معلمان دختر با واسطهگری انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 35-46]
-
رویکردهای یادگیری
نقش جهتگیری هدف پیشرفت و باورهای خودکارآمدی در رویکردهای یادگیری دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 67-77]
س
-
سبکهای یادگیری
ارتباط سبکهای یادگیری و ویژگیهای شخصیتی با آمادگی دانشجویان دانشگاه تبریز برای یادگیری خود – رهبر [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 79-88]
-
سواد رایانهای
ارزیابی آموزش سواد رایانهای در کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
ش
-
شاخصها
شناسایی و اولویتبندی شاخصها و عوامل سازنده کیفیت نیروی انسانی در سازمان دانشگاه [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 87-107]
-
شاخصهای اثربخشی
ارائه مدل شاخصهای اثربخشی آموزش در دانشگاههای دولتی استان همدان [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 19-33]
-
شایستگیهای حرفهای
تبیین مولفههای شایستگی حرفهای معلمان و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 109-123]
-
شیوه آموزشمحور
بررسی میزان رضایت و نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد آموزشمحور دانشگاه اصفهان از تحصیل به شیوه مذکور [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
ع
-
علوم
مطالعه تطبیقی دیدگاه حکیم ابو نصر فارابی و جان هنری نیومن در خصوص علوم [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 105-116]
-
عوامل سازنده
شناسایی و اولویتبندی شاخصها و عوامل سازنده کیفیت نیروی انسانی در سازمان دانشگاه [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 87-107]
ف
-
فارابی
مطالعه تطبیقی دیدگاه حکیم ابو نصر فارابی و جان هنری نیومن در خصوص علوم [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 105-116]
-
فرایندهای آموزشی و پژوهشی
طراحی الگوی ممیزی فرایندهای آموزشی و پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
ک
-
کیفیت
شناسایی و اولویتبندی شاخصها و عوامل سازنده کیفیت نیروی انسانی در سازمان دانشگاه [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 87-107]
-
کیفیت عملکرد
الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
-
کنش استاد
مدل علّی تأثیرگذاری کنش استاد در کلاس درس، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 61-74]
م
-
متخصصان برنامه درسی
بررسی وضعیت موجود و مطلوب اهداف کلی برنامه درسی آموزش محیطزیست دوره دوم متوسطه ایران بر اساس نظر متخصصان برنامه درسی و محیط زیست [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 47-59]
-
متخصصان محیطزیست
بررسی وضعیت موجود و مطلوب اهداف کلی برنامه درسی آموزش محیطزیست دوره دوم متوسطه ایران بر اساس نظر متخصصان برنامه درسی و محیط زیست [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 47-59]
-
میزان رضایت
بررسی میزان رضایت و نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد آموزشمحور دانشگاه اصفهان از تحصیل به شیوه مذکور [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعه تطبیقی دیدگاه حکیم ابو نصر فارابی و جان هنری نیومن در خصوص علوم [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 105-116]
-
معلمان
تبیین مولفههای شایستگی حرفهای معلمان و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 109-123]
-
ممیزی
طراحی الگوی ممیزی فرایندهای آموزشی و پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
-
ممیزی فرایندها
طراحی الگوی ممیزی فرایندهای آموزشی و پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
ن
-
نیروی انسانی
شناسایی و اولویتبندی شاخصها و عوامل سازنده کیفیت نیروی انسانی در سازمان دانشگاه [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 87-107]
-
نگرش
بررسی میزان رضایت و نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد آموزشمحور دانشگاه اصفهان از تحصیل به شیوه مذکور [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
-
نیومن
مطالعه تطبیقی دیدگاه حکیم ابو نصر فارابی و جان هنری نیومن در خصوص علوم [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 105-116]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
ارتباط سبکهای یادگیری و ویژگیهای شخصیتی با آمادگی دانشجویان دانشگاه تبریز برای یادگیری خود – رهبر [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 79-88]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی میزان تعامل دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی (مورد مطالعه؛ مؤسسه آموزش عالی مهر البرز) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 21-36]
-
یادگیری خودراهبر
رابطه اثربخشی تدریس اساتید با خودکارآمدی پژوهشی و یادگیری خودراهبر دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 75-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد