نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشآموخته دکترای علوم تربیتی گرایش برنامهریزی درسی، دانشگاه تهران، تهران، ایران
2 دانشیار ،دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران ، تهران ، ایران
3 استاد تمام گروه مدیریت و برنامهریزی آموزشی، رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران،
4 دانشیار بخش تخصصی پژوهش و سنجش؛ دانشکده روان شناسی و علومتربیتی؛ دانشگاه تهران، تهران، ایران
5 دانشیار گروه روشها و برنامههای آموزشی و درسی، رشته برنامهریزی درسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، تهران، ایران.
چکیده
کلیدواژهها