آ
-
آموزش علوم
تأثیر روشهای سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]
-
آموزش عمومی
تدوین شاخصهای تربیتی در دوره آموزش عمومی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 1-22]
-
آموزش فنی و حرفهای
کارآیی بیرونی شاخه فنی و حرفهای آموزش متوسطه شهرستان شهرکرد بر مبنای دو شاخص اشتغال و ادامه تحصیل فارغالتحصیلان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 55-66]
-
آموزش و پرورش
بررسی انتقادی مبانی رویکرد پسامدرنی به آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 29-38]
-
آموزش و پرورش
تأثیر روشهای سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]
ا
-
ارزیابی
ارزیابی عملکرد شوراهای دانشآموزی مدارس راهنمایی در جذب دانشآموزان به کمیتههای مشارکتی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 81-96]
-
استاد راهنما و کارشناسی ارشد
بررسی کیفیتراهنمایی پایاننامههای دوره کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 111-122]
-
اصفهان
بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]
-
اصفهان
ارزیابی عملکرد شوراهای دانشآموزی مدارس راهنمایی در جذب دانشآموزان به کمیتههای مشارکتی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 81-96]
-
اصول تربیت
بررسی و تبیین مبانی، اصول، و روشهای تربیت جنسی با تأکید بر دیدگاه اسلام [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 97-110]
-
افت تحصیلی
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]
-
اهداف تعلیم و تربیت
تدوین شاخصهای تربیتی در دوره آموزش عمومی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 1-22]
پ
-
پایاننامه
بررسی کیفیتراهنمایی پایاننامههای دوره کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 111-122]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر روشهای سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]
ت
-
تحصیلات تکمیلی
بررسی کیفیتراهنمایی پایاننامههای دوره کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 111-122]
-
تحلیل محتوی
بررسی و تحلیل میزان توجه به مفاهیم دفاع مقدس در کتابهای درسی دوره ابتدایی و راهنمایی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 39-54]
-
تحول
تحول باورهای معرفتشناختی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 23-38]
-
تربیت جنسی
بررسی و تبیین مبانی، اصول، و روشهای تربیت جنسی با تأکید بر دیدگاه اسلام [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 97-110]
د
-
دانشآموز
تأثیر روشهای سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]
-
دانشآموزان
بررسی رابطه سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 15-28]
-
دانشجو
تحول باورهای معرفتشناختی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 23-38]
-
دانشجو
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]
-
دفاع مقدس
بررسی و تحلیل میزان توجه به مفاهیم دفاع مقدس در کتابهای درسی دوره ابتدایی و راهنمایی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 39-54]
-
دوره ابتدایی و راهنمایی
بررسی و تحلیل میزان توجه به مفاهیم دفاع مقدس در کتابهای درسی دوره ابتدایی و راهنمایی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 39-54]
-
دوره راهنمایی تحصیلی
بررسی اثر نهادهها بر ستانده نظام آموزشی دوره راهنمایی تحصیلی استانهای کشور [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 1-14]
-
دوره متوسطه
مقایسه تأثیر سه رویکرد یاددهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشآموزان در درسزیستشناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]
ر
-
راهنمایی
بررسی کیفیتراهنمایی پایاننامههای دوره کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 111-122]
-
روشهای تربیت
بررسی و تبیین مبانی، اصول، و روشهای تربیت جنسی با تأکید بر دیدگاه اسلام [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 97-110]
-
رویکرد یاددهی ـ یادگیری اکتشافی
مقایسه تأثیر سه رویکرد یاددهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشآموزان در درسزیستشناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]
-
رویکرد یاددهی ـ یادگیری انتقالی
مقایسه تأثیر سه رویکرد یاددهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشآموزان در درسزیستشناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]
-
رویکرد یاددهی ـ یادگیری تعاملی
مقایسه تأثیر سه رویکرد یاددهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشآموزان در درسزیستشناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]
س
-
سبکهای یادگیری
بررسی رابطه سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 15-28]
-
سنجش تکوینی
تأثیر روشهای سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]
-
سوادآموزی
بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]
ش
-
شاخصهای تربیتی
تدوین شاخصهای تربیتی در دوره آموزش عمومی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 1-22]
-
شهرکرد
کارآیی بیرونی شاخه فنی و حرفهای آموزش متوسطه شهرستان شهرکرد بر مبنای دو شاخص اشتغال و ادامه تحصیل فارغالتحصیلان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 55-66]
-
شوراهای دانشآموزی
ارزیابی عملکرد شوراهای دانشآموزی مدارس راهنمایی در جذب دانشآموزان به کمیتههای مشارکتی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 81-96]
ع
-
عزتنفس
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]
-
عملکرد
ارزیابی عملکرد شوراهای دانشآموزی مدارس راهنمایی در جذب دانشآموزان به کمیتههای مشارکتی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 81-96]
-
عملکرد یادگیری
مقایسه تأثیر سه رویکرد یاددهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشآموزان در درسزیستشناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]
-
عملکردتحصیلی
بررسی رابطه سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 15-28]
ک
-
کارایی بیرونی
کارآیی بیرونی شاخه فنی و حرفهای آموزش متوسطه شهرستان شهرکرد بر مبنای دو شاخص اشتغال و ادامه تحصیل فارغالتحصیلان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 55-66]
-
کارایی داخلی
بررسی اثر نهادهها بر ستانده نظام آموزشی دوره راهنمایی تحصیلی استانهای کشور [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 1-14]
-
کتاب درسی
بررسی و تحلیل میزان توجه به مفاهیم دفاع مقدس در کتابهای درسی دوره ابتدایی و راهنمایی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 39-54]
م
-
مبانی پسامدرنیسم
بررسی انتقادی مبانی رویکرد پسامدرنی به آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 29-38]
-
مبانی تربیت
بررسی و تبیین مبانی، اصول، و روشهای تربیت جنسی با تأکید بر دیدگاه اسلام [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 97-110]
-
مدارس راهنمایی
ارزیابی عملکرد شوراهای دانشآموزی مدارس راهنمایی در جذب دانشآموزان به کمیتههای مشارکتی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 81-96]
-
مشروط
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]
-
معلم
تأثیر روشهای سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]
-
ممتاز
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]
-
مهارتهای سطح بالای یادگیری
مقایسه تأثیر سه رویکرد یاددهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشآموزان در درسزیستشناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]
ن
-
نیازسنجی
بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]
-
نیازهای مطالعاتی
بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]
-
نرخ اشتغال
کارآیی بیرونی شاخه فنی و حرفهای آموزش متوسطه شهرستان شهرکرد بر مبنای دو شاخص اشتغال و ادامه تحصیل فارغالتحصیلان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 55-66]
-
نرخ پذیرفته شدن در آموزش عالی
کارآیی بیرونی شاخه فنی و حرفهای آموزش متوسطه شهرستان شهرکرد بر مبنای دو شاخص اشتغال و ادامه تحصیل فارغالتحصیلان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 55-66]
-
نرخ تکمیل دوره
بررسی اثر نهادهها بر ستانده نظام آموزشی دوره راهنمایی تحصیلی استانهای کشور [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 1-14]
-
نقد
بررسی انتقادی مبانی رویکرد پسامدرنی به آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 29-38]
-
نهاده و ستانده آموزشی
بررسی اثر نهادهها بر ستانده نظام آموزشی دوره راهنمایی تحصیلی استانهای کشور [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 1-14]
-
نهضت سوادآموزی
بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]
-
نوسوادان
بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
بررسی رابطه سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 15-28]
ه
-
هوش
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]
ی
-
یادگیری
تأثیر روشهای سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد