نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش علوم تأثیر روش‌های سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]
  • آموزش عمومی تدوین شاخص‌های تربیتی در دوره آموزش عمومی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 1-22]
  • آموزش فنی و حرفه‌ای کارآیی بیرونی شاخه فنی و حرفه‌ای آموزش متوسطه شهرستان شهرکرد بر مبنای دو شاخص اشتغال و ادامه تحصیل فارغ‌التحصیلان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 55-66]
  • آموزش و پرورش بررسی انتقادی مبانی رویکرد پسامدرنی به آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 29-38]
  • آموزش و پرورش تأثیر روش‌های سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]

ا

  • ارزیابی ارزیابی عملکرد شوراهای دانش‌آموزی مدارس راهنمایی در جذب دانش‌آموزان به کمیته‌های مشارکتی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 81-96]
  • استاد راهنما و کارشناسی ارشد بررسی کیفیت‌راهنمایی پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 111-122]
  • اصفهان بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]
  • اصفهان ارزیابی عملکرد شوراهای دانش‌آموزی مدارس راهنمایی در جذب دانش‌آموزان به کمیته‌های مشارکتی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 81-96]
  • اصول تربیت بررسی و تبیین مبانی، اصول، و روش‌های تربیت جنسی با تأکید بر دیدگاه اسلام [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 97-110]
  • افت تحصیلی بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]
  • اهداف تعلیم و تربیت تدوین شاخص‌های تربیتی در دوره آموزش عمومی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 1-22]

ب

پ

  • پایان‌نامه بررسی کیفیت‌راهنمایی پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 111-122]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر روش‌های سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]

ت

  • تحصیلات تکمیلی بررسی کیفیت‌راهنمایی پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 111-122]
  • تحلیل محتوی بررسی و تحلیل میزان توجه به مفاهیم دفاع مقدس در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و راهنمایی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 39-54]
  • تحول تحول باورهای معرفت‌شناختی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 23-38]
  • تربیت جنسی بررسی و تبیین مبانی، اصول، و روش‌های تربیت جنسی با تأکید بر دیدگاه اسلام [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 97-110]

د

  • دانش‌آموز تأثیر روش‌های سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]
  • دانش‌آموزان بررسی رابطه سبک‌های یادگیری، ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 15-28]
  • دانشجو تحول باورهای معرفت‌شناختی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 23-38]
  • دانشجو بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]
  • دفاع مقدس بررسی و تحلیل میزان توجه به مفاهیم دفاع مقدس در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و راهنمایی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 39-54]
  • دوره ابتدایی و راهنمایی بررسی و تحلیل میزان توجه به مفاهیم دفاع مقدس در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و راهنمایی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 39-54]
  • دوره راهنمایی تحصیلی بررسی اثر نهاده‌ها بر ستانده نظام آموزشی دوره راهنمایی تحصیلی استان‌های کشور [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 1-14]
  • دوره متوسطه مقایسه تأثیر سه رویکرد یاد‌دهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان در درس‌زیست‌شناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]

ر

  • راهنمایی بررسی کیفیت‌راهنمایی پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 111-122]
  • روش‌های تربیت بررسی و تبیین مبانی، اصول، و روش‌های تربیت جنسی با تأکید بر دیدگاه اسلام [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 97-110]
  • رویکرد یاددهی ـ یادگیری اکتشافی مقایسه تأثیر سه رویکرد یاد‌دهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان در درس‌زیست‌شناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]
  • رویکرد یاددهی ـ یادگیری انتقالی مقایسه تأثیر سه رویکرد یاد‌دهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان در درس‌زیست‌شناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]
  • رویکرد یاددهی ـ یادگیری تعاملی مقایسه تأثیر سه رویکرد یاد‌دهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان در درس‌زیست‌شناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]

س

  • سبک‌های یادگیری بررسی رابطه سبک‌های یادگیری، ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 15-28]
  • سنجش تکوینی تأثیر روش‌های سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]
  • سوادآموزی بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]

ش

  • شاخص‌های تربیتی تدوین شاخص‌های تربیتی در دوره آموزش عمومی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 1-22]
  • شهرکرد کارآیی بیرونی شاخه فنی و حرفه‌ای آموزش متوسطه شهرستان شهرکرد بر مبنای دو شاخص اشتغال و ادامه تحصیل فارغ‌التحصیلان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 55-66]
  • شوراهای دانش‌آموزی ارزیابی عملکرد شوراهای دانش‌آموزی مدارس راهنمایی در جذب دانش‌آموزان به کمیته‌های مشارکتی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 81-96]

ع

  • عزت‌نفس بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]
  • عملکرد ارزیابی عملکرد شوراهای دانش‌آموزی مدارس راهنمایی در جذب دانش‌آموزان به کمیته‌های مشارکتی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 81-96]
  • عملکردتحصیلی بررسی رابطه سبک‌های یادگیری، ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 15-28]
  • عملکرد یادگیری مقایسه تأثیر سه رویکرد یاد‌دهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان در درس‌زیست‌شناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]

ک

  • کارایی بیرونی کارآیی بیرونی شاخه فنی و حرفه‌ای آموزش متوسطه شهرستان شهرکرد بر مبنای دو شاخص اشتغال و ادامه تحصیل فارغ‌التحصیلان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 55-66]
  • کارایی داخلی بررسی اثر نهاده‌ها بر ستانده نظام آموزشی دوره راهنمایی تحصیلی استان‌های کشور [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 1-14]
  • کتاب درسی بررسی و تحلیل میزان توجه به مفاهیم دفاع مقدس در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و راهنمایی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 39-54]

م

  • مبانی پسامدرنیسم بررسی انتقادی مبانی رویکرد پسامدرنی به آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 29-38]
  • مبانی تربیت بررسی و تبیین مبانی، اصول، و روش‌های تربیت جنسی با تأکید بر دیدگاه اسلام [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 97-110]
  • مدارس راهنمایی ارزیابی عملکرد شوراهای دانش‌آموزی مدارس راهنمایی در جذب دانش‌آموزان به کمیته‌های مشارکتی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 81-96]
  • مشروط بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]
  • معلم تأثیر روش‌های سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]
  • ممتاز بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]
  • مهارت‌های سطح بالای یادگیری مقایسه تأثیر سه رویکرد یاد‌دهی ـ یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان در درس‌زیست‌شناسی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 53-64]

ن

  • نرخ اشتغال کارآیی بیرونی شاخه فنی و حرفه‌ای آموزش متوسطه شهرستان شهرکرد بر مبنای دو شاخص اشتغال و ادامه تحصیل فارغ‌التحصیلان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 55-66]
  • نرخ پذیرفته شدن در آموزش عالی کارآیی بیرونی شاخه فنی و حرفه‌ای آموزش متوسطه شهرستان شهرکرد بر مبنای دو شاخص اشتغال و ادامه تحصیل فارغ‌التحصیلان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 55-66]
  • نرخ تکمیل دوره بررسی اثر نهاده‌ها بر ستانده نظام آموزشی دوره راهنمایی تحصیلی استان‌های کشور [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 1-14]
  • نقد بررسی انتقادی مبانی رویکرد پسامدرنی به آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 29-38]
  • نهاده و ستانده آموزشی بررسی اثر نهاده‌ها بر ستانده نظام آموزشی دوره راهنمایی تحصیلی استان‌های کشور [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 1-14]
  • نهضت سوادآموزی بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]
  • نوسوادان بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]
  • نیازسنجی بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]
  • نیازهای مطالعاتی بررسی نیازهای مطالعاتی نوسوادان شهری و روستایی نهضت سوادآموزی [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 65-80]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی رابطه سبک‌های یادگیری، ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 15-28]

ه

  • هوش بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز* [دوره 5، شماره 1، 1386، صفحه 39-52]

ی

  • یادگیری تأثیر روش‌های سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 2، 1386، صفحه 67-80]