آ
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی برنامه درسی مهارتهای زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
-
آمادگی زیرساختی
بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانشآموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
-
آمادگی فرهنگی
بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانشآموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
-
آمادگی مالی
بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانشآموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
-
آمادگی محتوا
بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانشآموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
-
آمادگی محیطی
بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانشآموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
-
آمادگی منابع انسانی
بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانشآموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
-
آموزش متوسطه نظری
آسیبشناسی برنامه درسی مهارتهای زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
ا
-
اثربخشی نظامهای یادگیری الکترونیکی
استفاده از سازه های ارزشمندی و رضایتمندی برای سنجش اثربخشی نظامهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]
-
افت تحصیلی
تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزتنفس دانشآموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
-
امکانسنجی برنامه درسی دوزبانه
بررسی امکان طراحی و تدوین برنامه درسی دوزبانه (فارسی و لری) در آموزش ابتدایی استان لرستان از نظر معلمان و مدیران [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 37-50]
-
انتظار
بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقهمندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
-
اهداف دوره ابتدایی
میزان تحقق اهداف مهارتهای زندگی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]
ب
-
باورهای خود-کارآمدی
بررسی رابطه منابع خود-کارآمدی و سطح باورهای خود-کارآمدی با عملکرد ریاضی دانشآموزان شهرستان سردشت [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 19-32]
-
برنامه درسی پنهان
بررسی رابطه میان مؤلفههای برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 87-112]
-
برنامه درسی تعلیمات اجتماعی
گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
-
برنامه درسی مهارتهای زندگی
آسیبشناسی برنامه درسی مهارتهای زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
پ
-
پزشکی و علوم انسانی
مقایسه رسانههای آموزشی مورد استفاده استادان دانشکدههای علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]
-
پژوهش
بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقهمندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
ت
-
تجربه رایانه
بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانشآموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
-
تحلیل محتوا
جایگاه پرورش هوشهای چندگانه در مجله کمک آموزشی رشد [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 67-78]
-
تدریس خصوصی
تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزتنفس دانشآموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
-
تدریس دانشجومحور
رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
-
تدریس معلممحور
رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
ج
-
جامعهمحور
گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
-
جنسیت
مقایسه رسانههای آموزشی مورد استفاده استادان دانشکدههای علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]
خ
-
خود-کارآمدی
بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقهمندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
د
-
دانش
اعتبارسنجی و رتبهبندی مؤلفههای دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان بهمنظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]
-
دانشآموزان
میزان تحقق اهداف مهارتهای زندگی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]
-
دانشآموزمحور
گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
-
دانشجویان دانشگاه شاهد
بررسی رابطه میان مؤلفههای برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 87-112]
-
دانشجویان فنی و مهندسی
مقایسه رسانههای آموزشی مورد استفاده استادان دانشکدههای علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]
-
دانشگاه
بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقهمندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
-
دبیران دوره راهنمایی
گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
-
درس انشا
بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانشآموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
-
درس ریاضی
تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزتنفس دانشآموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
-
دیسیپلینمحور
گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
-
دوره ابتدایی
بررسی امکان طراحی و تدوین برنامه درسی دوزبانه (فارسی و لری) در آموزش ابتدایی استان لرستان از نظر معلمان و مدیران [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 37-50]
-
دوره راهنمایی تحصیلی
بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانشآموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
ر
-
رسانههای آموزشی
مقایسه رسانههای آموزشی مورد استفاده استادان دانشکدههای علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]
-
رفتار کلاسی
تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزتنفس دانشآموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
-
روش یادگیری مشارکتی
بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانشآموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
-
روش سنتی
بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانشآموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
س
-
سازندهگرایی
طراحی یادگیری مبتنی بر وب با تأکید بر معرفتشناسی سازندهگرایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 129-147]
-
سازههای ارزشمندی
استفاده از سازه های ارزشمندی و رضایتمندی برای سنجش اثربخشی نظامهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]
-
سازههای رضایتمندی
استفاده از سازه های ارزشمندی و رضایتمندی برای سنجش اثربخشی نظامهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]
ش
-
شیوه های یادگیری
رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
-
شیوههای تدریس
رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
ط
-
طراحی یادگیری مبتنی بر وب
طراحی یادگیری مبتنی بر وب با تأکید بر معرفتشناسی سازندهگرایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 129-147]
ع
-
عزتنفس
تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزتنفس دانشآموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
-
علاقه
بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقهمندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
-
عملکرد ریاضی
بررسی رابطه منابع خود-کارآمدی و سطح باورهای خود-کارآمدی با عملکرد ریاضی دانشآموزان شهرستان سردشت [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 19-32]
ف
-
فرایند نوشتن
بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانشآموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
اعتبارسنجی و رتبهبندی مؤلفههای دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان بهمنظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]
گ
-
گرایش به تفکر انتقادی
بررسی رابطه میان مؤلفههای برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 87-112]
م
-
مجله رشد
جایگاه پرورش هوشهای چندگانه در مجله کمک آموزشی رشد [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 67-78]
-
مشاوره تحصیلی
تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزتنفس دانشآموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
-
معرفتشناسی
طراحی یادگیری مبتنی بر وب با تأکید بر معرفتشناسی سازندهگرایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 129-147]
-
معلم
اعتبارسنجی و رتبهبندی مؤلفههای دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان بهمنظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]
-
منابع خود-کار آمدی
بررسی رابطه منابع خود-کارآمدی و سطح باورهای خود-کارآمدی با عملکرد ریاضی دانشآموزان شهرستان سردشت [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 19-32]
-
مهارت
اعتبارسنجی و رتبهبندی مؤلفههای دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان بهمنظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]
-
مهارتهای زندگی
میزان تحقق اهداف مهارتهای زندگی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]
ه
-
هوش چندگانه گاردنر
جایگاه پرورش هوشهای چندگانه در مجله کمک آموزشی رشد [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 67-78]
ی
-
یادگیری سطحی
رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
-
یادگیری عمیق
رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد