نمایه نویسندگان

پ

  • پاک سرشت، محمد جعفر دیدگاههای معرفت‌شناسی نسبت به راهبردهای یاددهی– یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 30-44]
  • پیران نژاد، علی تبیین عوامل شناختی(کانون کنترل، درماندگی اکتسابی و اثرگُلِم) در نهادهای آموزشی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 15-30]

ج

  • جعفری هرندی، رضا بررسی تطبیقی سیر تحول برنامه درسی آموزش علوم در جهان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 41-66]

ح

  • حسنی، غفور مقایسه اهداف تعلیم و تربیت ازدیدگاه ایده‌آلیسم و پراگماتیسم [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 45-52]

ر

  • رشیدی، زهرا بررسی رابطه هوش هیجانی، یادگیری خود تنظیمی و ساختار هدف کلاس با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پایه اول متوسطه شهرستان قروه [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 85-98]
  • رضایی، محمد هاشم دیدگاههای معرفت‌شناسی نسبت به راهبردهای یاددهی– یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 30-44]
  • رهنما، اکبر بررسی تحلیلی مبانی، اصول و روش‌های تربیت سیاسی از منظر امام علی(ع) در نهج‌البلاغه [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 1-31]

س

  • سبحانی نژاد، مهدی بررسی تحلیلی مبانی، اصول و روش‌های تربیت سیاسی از منظر امام علی(ع) در نهج‌البلاغه [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 1-31]
  • سیف، دیبا رابطه ابعاد باورهای معرفت شناختی و خود کارآمدی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع راهنمائی در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-16]
  • سیف، علی اکبر رویکردهای مطالعه و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی، جنسیت، و مدت تحصیل دانشجویان در دانشگاه [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 29-41]

ش

  • شمشیری، بابک جهانی شدن و تربیت دینی از منظر مدرنیسم، پست مدرنیسم و عرفان اسلامی [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 53-70]

ص

  • صفایی مقدم، مسعود دیدگاههای معرفت‌شناسی نسبت به راهبردهای یاددهی– یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 30-44]

ع

  • عبدالملکی، جمال بررسی رابطه هوش هیجانی، یادگیری خود تنظیمی و ساختار هدف کلاس با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پایه اول متوسطه شهرستان قروه [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 85-98]
  • عبدالملکی، جمال بررسی رابطه تعهد سازمانی با کیفیت ارائه خدمات در کارکنان اداری و آموزشی غیرهیأت علمی دانشگاه شاهد [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 67-86]
  • عدلی، فریبا بررسی زمینه فرایند دانش‌آفرینی در نظام آموزش عالی به منظور ارائه مدل مناسب [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 71-86]
  • عریضی، حمید رضا فراتحلیلی بر رابطه بین ابعاد تعهد سازمانی با جایگزین‌های شغلی، میل به ماندن و تمایل به ترک خدمت [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 85-100]
  • علیین، حمید بررسی تحلیلی مبانی، اصول و روش‌های تربیت سیاسی از منظر امام علی(ع) در نهج‌البلاغه [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 1-31]
  • علیین، حمید مقایسه اهداف تعلیم و تربیت ازدیدگاه ایده‌آلیسم و پراگماتیسم [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 45-52]

ف

  • فاخری کوزه کنان، سمیرا تبیین عوامل شناختی(کانون کنترل، درماندگی اکتسابی و اثرگُلِم) در نهادهای آموزشی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 15-30]
  • فتح آبادی، جلیل رویکردهای مطالعه و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی، جنسیت، و مدت تحصیل دانشجویان در دانشگاه [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 29-41]
  • فرمهینی فراهانی، محسن بررسی رابطه هوش هیجانی، یادگیری خود تنظیمی و ساختار هدف کلاس با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پایه اول متوسطه شهرستان قروه [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 85-98]

ق

  • قلی پور، آرین تبیین عوامل شناختی(کانون کنترل، درماندگی اکتسابی و اثرگُلِم) در نهادهای آموزشی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 15-30]
  • قلی پور، فتانه تبیین عوامل شناختی(کانون کنترل، درماندگی اکتسابی و اثرگُلِم) در نهادهای آموزشی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 15-30]

گ

  • گل پرور، محسن فراتحلیلی بر رابطه بین ابعاد تعهد سازمانی با جایگزین‌های شغلی، میل به ماندن و تمایل به ترک خدمت [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 85-100]

ل

م

  • میرزامحمدی، محمد حسن مقایسه اهداف تعلیم و تربیت ازدیدگاه ایده‌آلیسم و پراگماتیسم [دوره 6، شماره 1، 1387، صفحه 45-52]
  • میرزامحمدی، محمد حسن بررسی رابطه تعهد سازمانی با کیفیت ارائه خدمات در کارکنان اداری و آموزشی غیرهیأت علمی دانشگاه شاهد [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 67-86]
  • مرزوقی، رحمت اله رابطه ابعاد باورهای معرفت شناختی و خود کارآمدی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع راهنمائی در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 1-16]
  • میرشاه جعفری، سید ابراهیم بررسی تطبیقی سیر تحول برنامه درسی آموزش علوم در جهان [دوره 6، شماره 2، 1387، صفحه 41-66]