• صفحه اصلی
  • مرور مقاله‌ها
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • برای نویسندگان
    • راهنمای نگارش مقاله
    • پرسش‌های متداول نویسندگان
    • راهنمای مشابهت‌یابی مقاله
  • برای داوران
    • فهرست داوران
    • پرسش‌های متداول داوران
    • شرایط و ضوابط داوری
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
کلیدواژه‌ها = دیالکتیک
تعداد مقالات: 2
آموزه‌هایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس

دوره 17، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 1-11

10.22070/tlr.2021.3213

مهدی سبحانی‌نژاد؛ آزاد محمدی؛ نجمه احمدآبادی آرانی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.08 M

تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس

دوره 15، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 87-100

10.22070/tlr.2020.2531

رضا محمدی چابکی؛ مهدی سبحانی‌نژاد؛ نجمه احمدآبادی آرانی؛ زهره عسگری

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 796.4 K

پژوهش‌های آموزش و یادگیری
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 22 (1404)
دوره 21 (1403)
دوره 20 (1402)
دوره 19 (1401)
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1390)
دوره 8 (1389)
دوره 7 (1388)
دوره 6 (1387)
دوره 5 (1386)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • مشابهت‌یابی مقاله‌های نشریه در سامانه همانندجوی ایرانداک 1399-09-25
  • کسب رتبه «ب» در ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم در سال 1398 1399-07-01

 

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • ©