آ
-
آزمونهای ورودی
ادراک و تجربه مادران دانشآموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
-
آموزش ریاضی
آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانشآموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
-
آموزش زبان انگلیسی
بررسی تأثیر چیدمان گروهها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
-
آموزش هنر
واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلحمحور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
ا
-
ابعاد و مؤلفههای معلم اثربخش
شناسایی ابعاد و مولفههای معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
-
اثربخشی
بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]
-
اسناد بالادستی
شناسایی ابعاد و مولفههای معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
-
اعتباریابی
طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیتآموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
-
الگودهی
مقایسه الگودهی؛ دامنهای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمانبندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
-
اهمالکاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی
روابط علّی بین هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
ب
-
بار شناختی
بررسی تأثیر چیدمان گروهها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
-
بازی آموزشی
بررسی تأثیر چیدمان گروهها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
-
باورهای معرفت شناختی
رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطهای دانش و مهارتهای فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
-
برنامه درسی
واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلحمحور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
-
برنامهریزی دانشگاه
سرمایههای فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامهریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
-
بهزیستی تحصیلی
پیشبینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانشآموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]
پ
-
پایه ششم ابتدایی
بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]
-
پرسشنامه کیفیتآموزشی در مدرسه
طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیتآموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
-
پیکره زبانی
بررسی تأثیر چیدمان گروهها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
ت
-
تجارب دانشجو معلمان
واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]
-
تربیت معلم
واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]
-
تکالیف کوتاه نوشتاری
نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارتهای نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
-
تکلیف زمانبندی متوالی
مقایسه الگودهی؛ دامنهای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمانبندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
ح
-
حیطههای تربیتی بلوم
بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]
-
حلّ مسأله
آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانشآموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
خ
-
خود ارزشمندی مشروط
همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
خود - دلسوزی
پیشبینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانشآموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]
د
-
دامنه تقریبی رشد
آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانشآموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
-
دانشآموزان تیزهوش
ادراک و تجربه مادران دانشآموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
-
دانشآموزان هنرستانی
طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیتآموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
-
دانش فراشناختی
رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطهای دانش و مهارتهای فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
-
درس سلامت و تربیت بدنی
بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]
-
دوره ابتدایی
شناسایی ابعاد و مولفههای معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
ر
-
راهبردهای یادگیری خودتنظیم
رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطهای دانش و مهارتهای فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
-
روش خودکنترلی
مقایسه الگودهی؛ دامنهای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمانبندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
-
روش دامنهای
مقایسه الگودهی؛ دامنهای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمانبندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
-
رویکرد اجتماعی – فرهنگی
آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانشآموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
ز
-
زمان پخش فیلم آموزشی
تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]
س
-
سازگاری اجتماعی
همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
سازگاری آموزشی
همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
سازگاری عاطفی
همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
سازمانی و ارتباطی
سرمایههای فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامهریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
-
سرمایه انسانی
سرمایههای فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامهریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
-
سرمایه فکری دانشگاه
سرمایههای فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامهریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
ص
-
صلح
واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلحمحور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
ع
-
علاقه به مدرسه
پیشبینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانشآموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]
ف
-
فیلم آموزشی جغرافیا
تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]
-
فنآوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی تأثیر چیدمان گروهها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
ک
-
کارورزی
واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]
م
-
مادران
ادراک و تجربه مادران دانشآموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
-
معلم اثربخش
شناسایی ابعاد و مولفههای معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
-
مقالهنویسی تحلیلی
نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارتهای نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
-
مهارت فراشناختی
رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطهای دانش و مهارتهای فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
-
مهارتهای نوشتاری
نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارتهای نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
ن
-
نظریه نقطه چالش
مقایسه الگودهی؛ دامنهای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمانبندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
-
نگرش نسبت به درس
تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]
-
نوآوری
سرمایههای فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامهریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
-
نوشتن برای یادگیری
نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارتهای نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
ه
-
هدف تبحرگرا
روابط علّی بین هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
-
هدف عملکردگرا
روابط علّی بین هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
-
هدف عملکردگریز
روابط علّی بین هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
-
هنر
واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلحمحور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
ی
-
یادگیری
تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]
-
یادگیری
نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارتهای نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
-
یادگیری مشاهدهای
مقایسه الگودهی؛ دامنهای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمانبندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
-
یادگیری همیارانه
آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانشآموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد