نمایه نویسندگان

آ

  • آداک، موسی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر مبنای تربیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 115-128]
  • آهنی امینه، زهرا ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]

ا

  • ابراهیمی، لقمان شناسایی عوامل آسیب‌زای نقش مشاوره‌ای مدیران مدارس و راهکارهای گسترش نقش مشاوره‌ای آن‌ها در فرآیند آموزش و یادگیری: پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 147-163]
  • ابوالقاسمی، محمود اجتماعات یادگیری حرفه‌ای (PLC): راهبرد حیاتی بهبود خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • ابیلی، خدایار طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیت‌های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]
  • احقر، قدسی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌ درسی تربیت ‌اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش ‌و‌ پرورش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]
  • اسداللهی، فاطمه واکاوی تاثیر روایت‌نگاری تأملی بر توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان؛ پدیدارشناختی تجارب زیسته [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 87-102]

ب

  • بلالی، مرضیه مقایسه تاثیر تمرین دوتایی و انفرادی بر بهبود یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم و چهارم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 137-146]
  • بهرامی، احسان بررسی تأثیر رویکرد آموزشی مبتنی بر مسئله‌‌ی باز-پاسخ بر توانایی حل‌مسأله دانش‌آموزان پایه هفتم [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 13-27]
  • بهروزی، ناصر رابطه علّی قدردانی و بهزیستی ادراک شده نوجوانان در مدرسه؛ میانجی‌گری رضایت از نیازهای روان‌شناختی بنیادی (خودمختاری، شایستگی و ارتباط) و رفتار اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 1-12]
  • بورقانی فراهانی، سهیلا ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]

پ

  • پادروند، پیمان اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
  • پروین‌پور، شهاب مقایسه تاثیر تمرین دوتایی و انفرادی بر بهبود یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم و چهارم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 137-146]
  • پورکریمی، جواد طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیت‌های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]

ج

  • جعفری هرندی، رضا مقایسه پیوند با مدرسه در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی دانش‌آموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 111-122]

ح

  • حاتمی، جواد اثربخشی تلفیق راهبردها و پیام‌های کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]
  • حسامی، فاتح اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
  • حسنقلی‌پور یاسوری، طهمورث ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]
  • حسینی، سید عدنان اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

خ

  • خراسانی، اباصلت اجتماعات یادگیری حرفه‌ای (PLC): راهبرد حیاتی بهبود خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • خنیفر، حسین طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارت‌های زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]

د

  • دارابی، مجید طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیت‌های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]
  • داورپناه، سید هدایت الله شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت عملکرد معلمان کلاس‌های چندپایه [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 129-146]

ر

  • رجبی، هومن اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
  • رحمتی، محمدحسین طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارت‌های زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]
  • ریحانی، ابراهیم بررسی تأثیر رویکرد آموزشی مبتنی بر مسئله‌‌ی باز-پاسخ بر توانایی حل‌مسأله دانش‌آموزان پایه هفتم [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 13-27]

ز

  • زندی، طالب اثربخشی تلفیق راهبردها و پیام‌های کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]
  • زینالی، علی مدل رفتار مدنی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی؛ نقش عشق به یادگیری و اشتیاق تحصیلی با میانجی‌گری شکفتگی تحصیلی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 103-113]

س

  • سبحانی نژاد، مهدی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌ درسی تربیت ‌اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش ‌و‌ پرورش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]
  • ستایشی اظهری، محمد مقایسه پیوند با مدرسه در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی دانش‌آموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 111-122]
  • سلیمیان، فاطمه بررسی تأثیر رویکرد آموزشی مبتنی بر مسئله‌‌ی باز-پاسخ بر توانایی حل‌مسأله دانش‌آموزان پایه هفتم [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 13-27]

ش

  • شاهکرمی، مریم بررسی رابطه حمایت معلم و همسالان با اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان از طریق نقش میانجی‌گر شایستگی تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 27-35]

ص

  • صادقی، مسعود ارائه مدل علّی پیش‎‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطه‌گری خوش‌بینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]

ط

  • طباطبائیان، سید حبیب‌اله ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]
  • طلایی، ابراهیم اثربخشی تلفیق راهبردها و پیام‌های کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]

ع

  • عالی‌پور، کبری بررسی رابطه حمایت معلم و همسالان با اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان از طریق نقش میانجی‌گر شایستگی تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 27-35]
  • عباسپور، علی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌ درسی تربیت ‌اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش ‌و‌ پرورش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]
  • عباسی، محمد بررسی رابطه حمایت معلم و همسالان با اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان از طریق نقش میانجی‌گر شایستگی تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 27-35]
  • عبدالملکی، صابر مؤلفه‌های اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان (مطالعه مورد: معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر تهران) [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 123-135]
  • عصاره، علیرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌ درسی تربیت ‌اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش ‌و‌ پرورش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]

غ

  • غلامرضایی، سیمین ارائه مدل علّی پیش‎‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطه‌گری خوش‌بینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]

ف

  • فرجادمند، لیلا مؤلفه‌های اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان (مطالعه مورد: معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر تهران) [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 123-135]
  • فردانش، هاشم اثربخشی تلفیق راهبردها و پیام‌های کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]
  • فرزادی، فاطمه رابطه علّی قدردانی و بهزیستی ادراک شده نوجوانان در مدرسه؛ میانجی‌گری رضایت از نیازهای روان‌شناختی بنیادی (خودمختاری، شایستگی و ارتباط) و رفتار اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 1-12]
  • فرمهینی فراهانی، محسن طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیت‌های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]
  • فیضی جاریحانی، فرانک مدل رفتار مدنی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی؛ نقش عشق به یادگیری و اشتیاق تحصیلی با میانجی‌گری شکفتگی تحصیلی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 103-113]

ق

  • قادری، رقیه نقش باورهای معرفت‌شناختی و هوش معنوی در پیش‌بینی موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 65-74]
  • قدم‌پور، عزت‌اله اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
  • قدم پور، عزت اله ارائه مدل علّی پیش‎‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطه‌گری خوش‌بینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]

ک

  • کریم زاده، کبری طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارت‌های زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]
  • کریمیان، نادر اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
  • کیان، مریم نقش باورهای معرفت‌شناختی و هوش معنوی در پیش‌بینی موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 65-74]

ل

  • لیاقت‌دار، محمدجواد شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت عملکرد معلمان کلاس‌های چندپایه [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 129-146]

م

  • محبی، مینا مقایسه پیوند با مدرسه در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی دانش‌آموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 111-122]
  • محمدی، بشیر اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
  • محمدی، مهدی ارزیابی دانشجویان از تجانس محیط‌های یاددهی - یادگیری دوره‌های کارشناسی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
  • مرادی، احمد رابطه علّی قدردانی و بهزیستی ادراک شده نوجوانان در مدرسه؛ میانجی‌گری رضایت از نیازهای روان‌شناختی بنیادی (خودمختاری، شایستگی و ارتباط) و رفتار اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 1-12]
  • مقدم، زینب بررسی مقایسه‌ای باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی و پیام نور استان همدان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
  • ملکی، حسن مؤلفه‌های اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان (مطالعه مورد: معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر تهران) [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 123-135]
  • ملکی، سبحان اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
  • مهرمحمدی، محمود واکاوی تاثیر روایت‌نگاری تأملی بر توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان؛ پدیدارشناختی تجارب زیسته [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 87-102]
  • مهری، داریوش اجتماعات یادگیری حرفه‌ای (PLC): راهبرد حیاتی بهبود خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • میراحمدی، خالد اجتماعات یادگیری حرفه‌ای (PLC): راهبرد حیاتی بهبود خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

ن

  • نصیری، اسماعیل مقایسه تاثیر تمرین دوتایی و انفرادی بر بهبود یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم و چهارم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 137-146]
  • نوروزی، سحر ارزیابی دانشجویان از تجانس محیط‌های یاددهی - یادگیری دوره‌های کارشناسی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]

ی

  • یاسینی، علی مقایسه اثربخشی مسیر یادگیری مبحث عنصرسنجی به شیوه کاوشگری و سنتی؛ تاملی بر تعیین مسیر دانش در یادگیری شیمی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 73-86]
  • یدالهی ده چشمه، آرش شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت عملکرد معلمان کلاس‌های چندپایه [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 129-146]
  • یزدانی، حمیدرضا طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارت‌های زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]
  • یوسف زاده چوسری، محمدرضا تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر مبنای تربیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 115-128]
  • یوسف‌وند، مهدی اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
  • یوسف وند، مهدی ارائه مدل علّی پیش‎‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطه‌گری خوش‌بینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]