ا
-
احمدی، عاطفه
بررسی میزان اثربخشی برنامه چندرسانهای تعاملی «ره نگاشت» بر تقویت مهارتهای شناختی دانشآموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
اسفیجانی، اعظم
بررسی میزان اثربخشی برنامه چندرسانهای تعاملی «ره نگاشت» بر تقویت مهارتهای شناختی دانشآموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
امیریان، فاطمه
طراحی الگوی برنامه درسی تلفیقی پایه چهارم ابتدایی با رویکرد تماتیک [دوره 21، شماره 1، 1403]
ب
-
بازوبندی، محمدحسن
تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس بر یادگیری و یادداری درس زیستشناسی پایه دوازدهم در دوران پسا کرونا (مطالعه موردی مبحث مولکولهای اطلاعاتی ) [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
برات دستجردی، نگین
بررسی میزان اثربخشی برنامه چندرسانهای تعاملی «ره نگاشت» بر تقویت مهارتهای شناختی دانشآموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
براتی، مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر آموزش اثربخش به دانش آموزان ناشنوا (واکاوی تجارب زیسته) [دوره 21، شماره 1، 1403]
ج
-
جعفری، احمد
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سواد مالی در دورۀ آموزش و پرورش پیش دبستانی [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
جهان، جواد
تدوین الگوی نقش اخلاق و صلاحیتهای حرفهای معلمان تربیتبدنی بر باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
ح
-
حمیدی زاده، کتایون
طراحی الگوی برنامه درسی تلفیقی پایه چهارم ابتدایی با رویکرد تماتیک [دوره 21، شماره 1، 1403]
خ
-
خسروی، محبوبه
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سواد مالی در دورۀ آموزش و پرورش پیش دبستانی [دوره 21، شماره 1، 1403]
ر
-
رحمانی، انیس
الزامات ارائه آموزش های مجازی و برخط در مراکز فنی و حرفه ای و تبیین وضعیت موجود و مطلوب عنصر راهبردهای یاددهی یادگیری در برنامه درسی این مراکز [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
رحیمی، زهرا
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سواد مالی در دورۀ آموزش و پرورش پیش دبستانی [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
رضایی راد، مجتبی
تاثیر آموزش مهندسی رفتار مبتنی بر وب بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مدیریت استرس و عملکرد تحصیلی دانشآموزان در آستانه کنکور سراسری [دوره 21، شماره 1، 1403]
س
-
سلیمانی، حسن
تاثیر آموزش مهندسی رفتار مبتنی بر وب بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مدیریت استرس و عملکرد تحصیلی دانشآموزان در آستانه کنکور سراسری [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
سلیمی، سمانه
شناسایی عوامل مؤثر بر آموزش اثربخش به دانش آموزان ناشنوا (واکاوی تجارب زیسته) [دوره 21، شماره 1، 1403]
ص
-
صالحیان، ساحل
نقش میانجی خود شفقت ورزی در رابطه بین ذهن آگاهی و تحمل پریشانی معلمان [دوره 21، شماره 1، 1403]
غ
-
غلامی، اعظم
تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس بر یادگیری و یادداری درس زیستشناسی پایه دوازدهم در دوران پسا کرونا (مطالعه موردی مبحث مولکولهای اطلاعاتی ) [دوره 21، شماره 1، 1403]
ف
-
فرمهینی فراهانی، محسن
تدوین الگوی نقش اخلاق و صلاحیتهای حرفهای معلمان تربیتبدنی بر باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
فیروزنامدار، سکینه
بررسی میزان اثربخشی برنامه چندرسانهای تعاملی «ره نگاشت» بر تقویت مهارتهای شناختی دانشآموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
ک
-
کاظمی نیا، سمیرا
آسیب شناسی محتوای برنامه درسی دوره های ضمنخدمت معلمان دوره ابتدایی در تقویت شایستگی های تربیتی آنان [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
کریمی، علی
تدوین الگوی نقش اخلاق و صلاحیتهای حرفهای معلمان تربیتبدنی بر باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
کلانتری، زهره
تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس بر یادگیری و یادداری درس زیستشناسی پایه دوازدهم در دوران پسا کرونا (مطالعه موردی مبحث مولکولهای اطلاعاتی ) [دوره 21، شماره 1، 1403]
م
-
محمدی، میلاد
امکان سنجی اجرای آموزش ترکیبی در دوره پسا کرونا در برنامه درسی آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اراک [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
مشهدی، حمیدرضا
الزامات ارائه آموزش های مجازی و برخط در مراکز فنی و حرفه ای و تبیین وضعیت موجود و مطلوب عنصر راهبردهای یاددهی یادگیری در برنامه درسی این مراکز [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
منصوری، احمد
نقش میانجی خود شفقت ورزی در رابطه بین ذهن آگاهی و تحمل پریشانی معلمان [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
منصوری، سیروس
امکان سنجی اجرای آموزش ترکیبی در دوره پسا کرونا در برنامه درسی آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اراک [دوره 21، شماره 1، 1403]
ن
-
نائینی، فائزه
طراحی الگوی برنامه درسی تلفیقی پایه چهارم ابتدایی با رویکرد تماتیک [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
نجفی، سودابه
ارتباط خدمات کتابخانه های عمومی با یادگیری دانش آموزان استان لرستان [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
نجفی، مهتاب
ارتباط خدمات کتابخانه های عمومی با یادگیری دانش آموزان استان لرستان [دوره 21، شماره 1، 1403]
-
نورآبادی، سولماز
آسیب شناسی محتوای برنامه درسی دوره های ضمنخدمت معلمان دوره ابتدایی در تقویت شایستگی های تربیتی آنان [دوره 21، شماره 1، 1403]
ی
-
یاسبلاغی شراهی، بهمن
امکان سنجی اجرای آموزش ترکیبی در دوره پسا کرونا در برنامه درسی آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اراک [دوره 21، شماره 1، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد