نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، عاطفه بررسی میزان اثربخشی برنامه چندرسانه‌ای تعاملی «ره نگاشت» بر تقویت مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • اسفیجانی، اعظم بررسی میزان اثربخشی برنامه چندرسانه‌ای تعاملی «ره نگاشت» بر تقویت مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • امیریان، فاطمه طراحی الگوی برنامه درسی تلفیقی پایه چهارم ابتدایی با رویکرد تماتیک [دوره 21، شماره 1، 1403]

ب

  • بازوبندی، محمدحسن تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس بر یادگیری و یادداری درس زیست‌شناسی پایه دوازدهم در دوران پسا کرونا (مطالعه موردی مبحث مولکول‌های اطلاعاتی ) [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • برات دستجردی، نگین بررسی میزان اثربخشی برنامه چندرسانه‌ای تعاملی «ره نگاشت» بر تقویت مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • براتی، مریم شناسایی عوامل مؤثر بر آموزش اثربخش به دانش آموزان ناشنوا (واکاوی تجارب زیسته) [دوره 21، شماره 1، 1403]

ج

  • جعفری، احمد شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های سواد مالی در دورۀ آموزش و پرورش پیش دبستانی [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • جهان، جواد تدوین الگوی نقش اخلاق و صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان تربیت‌بدنی بر باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]

ح

  • حمیدی زاده، کتایون طراحی الگوی برنامه درسی تلفیقی پایه چهارم ابتدایی با رویکرد تماتیک [دوره 21، شماره 1، 1403]

خ

  • خسروی، محبوبه شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های سواد مالی در دورۀ آموزش و پرورش پیش دبستانی [دوره 21، شماره 1، 1403]

ر

  • رحمانی، انیس الزامات ارائه آموزش های مجازی و برخط در مراکز فنی و حرفه ای و تبیین وضعیت موجود و مطلوب عنصر راهبردهای یاددهی یادگیری در برنامه درسی این مراکز [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • رحیمی، زهرا شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های سواد مالی در دورۀ آموزش و پرورش پیش دبستانی [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • رضایی راد، مجتبی تاثیر آموزش مهندسی رفتار مبتنی بر وب بر راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی، مدیریت استرس و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در آستانه کنکور سراسری [دوره 21، شماره 1، 1403]

س

  • سلیمانی، حسن تاثیر آموزش مهندسی رفتار مبتنی بر وب بر راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی، مدیریت استرس و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در آستانه کنکور سراسری [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • سلیمی، سمانه شناسایی عوامل مؤثر بر آموزش اثربخش به دانش آموزان ناشنوا (واکاوی تجارب زیسته) [دوره 21، شماره 1، 1403]

ص

  • صالحیان، ساحل نقش میانجی خود شفقت ورزی در رابطه بین ذهن آگاهی و تحمل پریشانی معلمان [دوره 21، شماره 1، 1403]

غ

  • غلامی، اعظم تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس بر یادگیری و یادداری درس زیست‌شناسی پایه دوازدهم در دوران پسا کرونا (مطالعه موردی مبحث مولکول‌های اطلاعاتی ) [دوره 21، شماره 1، 1403]

ف

  • فرمهینی فراهانی، محسن تدوین الگوی نقش اخلاق و صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان تربیت‌بدنی بر باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • فیروزنامدار، سکینه بررسی میزان اثربخشی برنامه چندرسانه‌ای تعاملی «ره نگاشت» بر تقویت مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]

ک

  • کاظمی نیا، سمیرا آسیب شناسی محتوای برنامه درسی دوره های ضمن‌خدمت معلمان دوره ابتدایی در تقویت شایستگی های تربیتی آنان [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • کریمی، علی تدوین الگوی نقش اخلاق و صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان تربیت‌بدنی بر باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • کلانتری، زهره تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس بر یادگیری و یادداری درس زیست‌شناسی پایه دوازدهم در دوران پسا کرونا (مطالعه موردی مبحث مولکول‌های اطلاعاتی ) [دوره 21، شماره 1، 1403]

م

  • محمدی، میلاد امکان سنجی اجرای آموزش ترکیبی در دوره پسا کرونا در برنامه درسی آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اراک [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • مشهدی، حمیدرضا الزامات ارائه آموزش های مجازی و برخط در مراکز فنی و حرفه ای و تبیین وضعیت موجود و مطلوب عنصر راهبردهای یاددهی یادگیری در برنامه درسی این مراکز [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • منصوری، احمد نقش میانجی خود شفقت ورزی در رابطه بین ذهن آگاهی و تحمل پریشانی معلمان [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • منصوری، سیروس امکان سنجی اجرای آموزش ترکیبی در دوره پسا کرونا در برنامه درسی آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اراک [دوره 21، شماره 1، 1403]

ن

  • نائینی، فائزه طراحی الگوی برنامه درسی تلفیقی پایه چهارم ابتدایی با رویکرد تماتیک [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • نجفی، سودابه ارتباط خدمات کتابخانه های عمومی با یادگیری دانش آموزان استان لرستان [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • نجفی، مهتاب ارتباط خدمات کتابخانه های عمومی با یادگیری دانش آموزان استان لرستان [دوره 21، شماره 1، 1403]
  • نورآبادی، سولماز آسیب شناسی محتوای برنامه درسی دوره های ضمن‌خدمت معلمان دوره ابتدایی در تقویت شایستگی های تربیتی آنان [دوره 21، شماره 1، 1403]

ی

  • یاسبلاغی شراهی، بهمن امکان سنجی اجرای آموزش ترکیبی در دوره پسا کرونا در برنامه درسی آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اراک [دوره 21، شماره 1، 1403]