Journal archive for Google Scholar Robot!

Traning & Learning Researches

دوفصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های آموزش و یادگیری



Volume 13, Number 1 (2016-9)


comparative study of farabi and newman point of view about sciences
مطالعه تطبیقی دیدگاه حکیم ابو نصر فارابی و جان هنری نیومن در خصوص علوم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The study of effects the best hijab in Shahed univeresity (from the perspective of students, their families and faculty members)
بررسی آثار رعایت حجاب برتر در دانشگاه شاهد از دید دانشجویان، خانواده آنان و اعضای هیات علمی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Impact of Learning Styles and Personality Traits in Undergraduate Students Readiness for Self-Directed Learning
ارتباط سبک‌های یادگیری و ویژگی‌های شخصیتی با آمادگی دانشجویان دانشگاه تبریز برای یادگیری خود – رهبر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The role of achievement goal orientation and self- efficacy beliefs in learning approaches of students
نقش جهت‌گیری هدف پیشرفت و باورهای خودکارآمدی در رویکردهای یادگیری دانش‌آموزان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Study Satisfaction and attitudes of graduate students based education among University of Isfahan students the method of education
بررسی میزان رضایت و نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش‌محور دانشگاه اصفهان از تحصیل به شیوه مذکور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Pathology Computer literacy instruction in Work and Technology Book Elementary sixth grade from the perspective of teachers
ارزیابی آموزش سواد رایانه‌ای در کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigation level the Students' Interactions with Others and their in E-Learning Environment : The Case of Mehr-Alborz University
بررسی میزان تعامل دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی (مورد مطالعه؛ مؤسسه آموزش عالی مهر البرز)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Causal Model of Self-Directed Learning, Academic Values and Perception of Faculty Performance Quality.
الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles