Journal archive for Google Scholar Robot!

Traning & Learning Researches

دوفصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های آموزش و یادگیری



Volume 2, Number 2 (2013-9)


Surveying Challenges and Opportunities of Democracy Education in Fars Province Primary Schools
بررسی چالش‌ها و فرصت‌های ترویج دموکراسی در مدارس دوره ابتدایی استان فارس
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Two Descriptive and Classic Academic Success Valuations from Viewpoint of Headmasters and Teachers of Primary Schools in Shoosh
مقایسه دو شیوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی توصیفی و سنتی از دید معلمان و مدیران مدارس دوره ابتدایی شهر شوش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identification and Categorization of Skills Required for Virtual Student
شناسایی و دسته‌بندی مهارت‌های مورد نیاز دانشجوی مجازی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Surveying Viewpoint of Headmasters and Teachers of State Girl High Schools in Tehran District 5 on School Laboratory and its influence on Curriculums
بررسی دیدگاه دبیران و مدیران دبیرستان‌های دخترانه دولتی منطقه پنج شهر تهران درباره کتابخانه‌های آموزشگاهی و اثر آن ها بر برنامه-های درسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Weighting and Prioritizing of Valuation Factors and Indicators for Applied Science in Primary School
وزن‌ دهی و اولویت‌بندی عوامل و نشانگرهای ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Survey of Relation between Control Resource, Learning Styles and Self-regulated Learning and Academic Success of Online Course Students
بررسی رابطه منبع کنترل، سبک‌های یادگیری و یادگیری خودتنظیم با موفقیت تحصیلی دانشجویان دوره‌های آموزشی بر خط
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of Performance Quality of Humane Science Faculty Members in Payam Nour University in Procedure of Group Problem Solving Classes from Viewpoint of Students and Professors
ارزیابی کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی رشته‌های علوم انسانی دانشگاه پیام‌نور از دید دانشجویان و استادان در فرایند کلاس‌های رفع اشکال گروهی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles