Journal archive for Google Scholar Robot!

Traning & Learning Researches

دوفصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های آموزش و یادگیری



Volume 1, Number 42 (2010-9)


تبیین اخلاق جنسی از منظر فیلسوفان و مربیان مسلمان با تأکید بر دلالت‌های تربیتی آن
تبیین اخلاق جنسی از منظر فیلسوفان و مربیان مسلمان با تأکید بر دلالت‌های تربیتی آن
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Drama as one of the educational methods in Qoran(Koran)
جایگاه نمایش به عنوان روش تربیتی در قرآن کریم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Study of Nature of Science Components from Members of Scientific Associations’ Points of View
بررسی دیدگاه‌ اعضای انجمن‌های علمی کشور درباره ویژگی‌های ماهیتی علم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

آسیب شناسی تربیت دینی در عصر جهانیشدن و راهکارهای تعامل پویا با آن
آسیب شناسی تربیت دینی در عصر جهانیشدن و راهکارهای تعامل پویا با آن
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Vocational Education from A`eme Athar viewpoint
تربیت حرفه ای از دیدگاه ائمه ی اطهار(ع)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

تحلیل و ارزیابی نظریه‌های شناخت و حقیقت در استقلال یا تلفیق پارادایم‌های تحقیق تربیتی
تحلیل و ارزیابی نظریه‌های شناخت و حقیقت در استقلال یا تلفیق پارادایم‌های تحقیق تربیتی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

تبیین چالش‌های رویکرد پساساختارگرایی با شکل‌گیری هویت دینی در فرایند تعلیم و تربیت و نقد آن
تبیین چالش‌های رویکرد پساساختارگرایی با شکل‌گیری هویت دینی در فرایند تعلیم و تربیت و نقد آن
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

تبیین پیامدهای جهانی شدن فرهنگ بر اهداف علمی و آموزشی دوره متوسطه ایران
تبیین پیامدهای جهانی شدن فرهنگ بر اهداف علمی و آموزشی دوره متوسطه ایران
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

An experience in the teaching of Social Psychology
چگونگی ارتقای کیفی عناصر برنامه درسی روان شناسی اجتماعی (پیوند انجمن‌های علمی با آموزش عالی)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

بررسی مقایسه ای مولفه های فرهنگ کار در کتاب های درسی دوره ابتدایی و روش تدریس مربیان
بررسی مقایسه ای مولفه های فرهنگ کار در کتاب های درسی دوره ابتدایی و روش تدریس مربیان
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

نقد و ارزیابی محتوای کتاب درسی معارف اسلامی(دین و زندگی) دوره‌ی پیش‌دانشگاهی از دید صاحب‌نظران و دبیران
نقد و ارزیابی محتوای کتاب درسی معارف اسلامی(دین و زندگی) دوره‌ی پیش‌دانشگاهی از دید صاحب‌نظران و دبیران
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

education methods based on rational thoughts of Imam Khomeini(rah)
روش های تربیت عقلانی بر مبنای اندیشه امام خمینی(ره)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

ISLAMIC EDUCATIONAL LEADERSHIP: A CRITIQUE TO EUROPEAN VIEW
رهبری آموزشی اسلامی؛ نقدی بر دیدگاه اروپایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

comparing the importance of managerial and leadership bihaviors from views of school teachers and principals
مقایسه‌ی اهمیت رفتار‌های مدیریتی و رهبری از نظر معلمان و مدیران مدارس
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

بررسی رابطه کانون کنترل مدیران با سلامت سازمانی مدارس شهرستان مهاباد
بررسی رابطه کانون کنترل مدیران با سلامت سازمانی مدارس شهرستان مهاباد
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

بررسی رابطه بین تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارشناسان دانشگاه تهران
بررسی رابطه بین تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارشناسان دانشگاه تهران
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

بررسی موانع مشارکت دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد در انجام پژوهش و تدوین مقالات علمی
بررسی موانع مشارکت دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد در انجام پژوهش و تدوین مقالات علمی
| [PDF-FA] | [XML] |

بررسی تفاوت وضعیت موجود و مطلوب کاربست مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده در دانشکده‌های پردیس فنی و علوم انسانی دانشگاه تهران
بررسی تفاوت وضعیت موجود و مطلوب کاربست مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده در دانشکده‌های پردیس فنی و علوم انسانی دانشگاه تهران
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

بررسی دیدگاه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شاهد نسبت به طرح استاد مشاور
بررسی دیدگاه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شاهد نسبت به طرح استاد مشاور
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigation of the Relation between Social Axioms and Indicators of Positive Social Functioning
بررسی رابطه بین اصول بدیهی اجتماعی و شاخص های عملکرد اجتماعی مثبت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles