نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
  • آمادگی زیر‌ساختی بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
  • آمادگی فرهنگی بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
  • آمادگی مالی بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
  • آمادگی محتوا بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
  • آمادگی محیطی بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
  • آمادگی منابع انسانی بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
  • آموزش متوسطه نظری آسیب‌شناسی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]

ا

  • اثربخشی نظام‌های یادگیری الکترونیکی استفاده از سازه های ارزشمندی و رضایتمندی برای سنجش اثربخشی نظامهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]
  • افت تحصیلی تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزت‌نفس دانش‌آموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
  • امکان‌سنجی برنامه درسی دوزبانه بررسی امکان طراحی و تدوین برنامه درسی دوزبانه (فارسی و لری) در آموزش ابتدایی استان لرستان از نظر معلمان و مدیران [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 37-50]
  • انتظار بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقه‌مندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
  • اهداف دوره ابتدایی میزان تحقق اهداف مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]

ب

  • باورهای خود-کارآمدی بررسی رابطه منابع خود-کارآمدی و سطح باورهای خود-کارآمدی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان شهرستان سردشت [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 19-32]
  • برنامه درسی پنهان بررسی رابطه میان مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 87-112]
  • برنامه درسی تعلیمات اجتماعی گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
  • برنامه درسی مهارت‌های زندگی آسیب‌شناسی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]

پ

  • پزشکی و علوم انسانی مقایسه رسانه‌های آموزشی مورد استفاده استادان دانشکده‌های علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]
  • پژوهش بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقه‌مندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

ت

  • تجربه رایانه بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
  • تحلیل محتوا جایگاه پرورش هوش‌های چندگانه در مجله کمک ‌آموزشی رشد [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 67-78]
  • تدریس خصوصی تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزت‌نفس دانش‌آموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
  • تدریس دانشجومحور رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
  • تدریس معلم‌محور رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]

ج

  • جامعه‌محور گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
  • جنسیت مقایسه رسانه‌های آموزشی مورد استفاده استادان دانشکده‌های علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]

خ

  • خود-کارآمدی بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقه‌مندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

د

  • دانش اعتبارسنجی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان به‌منظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]
  • دانش‌آموزان میزان تحقق اهداف مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]
  • دانش‌آموزمحور گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
  • دانشجویان دانشگاه شاهد بررسی رابطه میان مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 87-112]
  • دانشجویان فنی و مهندسی مقایسه رسانه‌های آموزشی مورد استفاده استادان دانشکده‌های علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]
  • دانشگاه بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقه‌مندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
  • دبیران دوره راهنمایی گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
  • درس انشا بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانش‌آموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
  • درس ریاضی تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزت‌نفس دانش‌آموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
  • دوره ابتدایی بررسی امکان طراحی و تدوین برنامه درسی دوزبانه (فارسی و لری) در آموزش ابتدایی استان لرستان از نظر معلمان و مدیران [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 37-50]
  • دوره راهنمایی تحصیلی بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانش‌آموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
  • دیسیپلین‌محور گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]

ر

  • رسانه‌های آموزشی مقایسه رسانه‌های آموزشی مورد استفاده استادان دانشکده‌های علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]
  • رفتار کلاسی تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزت‌نفس دانش‌آموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
  • روش سنتی بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانش‌آموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
  • روش یادگیری مشارکتی بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانش‌آموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]

س

  • سازنده‌گرایی طراحی یادگیری مبتنی ‌بر وب با تأکید بر معرفت‌شناسی سازنده‌گرایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 129-147]
  • سازه‌های ارزشمندی استفاده از سازه های ارزشمندی و رضایتمندی برای سنجش اثربخشی نظامهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]
  • سازه‌های رضایتمندی استفاده از سازه های ارزشمندی و رضایتمندی برای سنجش اثربخشی نظامهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]

ش

  • شیوه‌های تدریس رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
  • شیوه های یادگیری رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]

ط

ع

  • عزت‌نفس تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزت‌نفس دانش‌آموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
  • علاقه بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقه‌مندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
  • عملکرد ریاضی بررسی رابطه منابع خود-کارآمدی و سطح باورهای خود-کارآمدی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان شهرستان سردشت [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 19-32]

ف

  • فرایند نوشتن بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانش‌آموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات اعتبارسنجی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان به‌منظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]

گ

  • گرایش به تفکر انتقادی بررسی رابطه میان مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 87-112]

م

  • مجله رشد جایگاه پرورش هوش‌های چندگانه در مجله کمک ‌آموزشی رشد [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 67-78]
  • مشاوره تحصیلی تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزت‌نفس دانش‌آموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]
  • معرفت‌شناسی طراحی یادگیری مبتنی ‌بر وب با تأکید بر معرفت‌شناسی سازنده‌گرایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 129-147]
  • معلم اعتبارسنجی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان به‌منظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]
  • منابع خود-کار آمدی بررسی رابطه منابع خود-کارآمدی و سطح باورهای خود-کارآمدی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان شهرستان سردشت [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 19-32]
  • مهارت اعتبارسنجی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان به‌منظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]
  • مهارت‌های زندگی میزان تحقق اهداف مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]

ه

  • هوش چندگانه گاردنر جایگاه پرورش هوش‌های چندگانه در مجله کمک ‌آموزشی رشد [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 67-78]

ی

  • یادگیری سطحی رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
  • یادگیری عمیق رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]