نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیت‌های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]
  • آموزش الکترونیکی اثربخشی تلفیق راهبردها و پیام‌های کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]
  • آموزش ریاضی بررسی تأثیر رویکرد آموزشی مبتنی بر مسئله‌‌ی باز-پاسخ بر توانایی حل‌مسأله دانش‌آموزان پایه هفتم [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 13-27]
  • آموزش سنتی مقایسه اثربخشی مسیر یادگیری مبحث عنصرسنجی به شیوه کاوشگری و سنتی؛ تاملی بر تعیین مسیر دانش در یادگیری شیمی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 73-86]
  • آموزش کاوشگری مقایسه اثربخشی مسیر یادگیری مبحث عنصرسنجی به شیوه کاوشگری و سنتی؛ تاملی بر تعیین مسیر دانش در یادگیری شیمی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 73-86]

ا

  • اجتماعات یادگیری حرفه‌ای اجتماعات یادگیری حرفه‌ای (PLC): راهبرد حیاتی بهبود خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • ارزشیابی تکوینی اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
  • ارزیابی وضعیت موجود ارزیابی دانشجویان از تجانس محیط‌های یاددهی - یادگیری دوره‌های کارشناسی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
  • اشتیاق تحصیلی بررسی رابطه حمایت معلم و همسالان با اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان از طریق نقش میانجی‌گر شایستگی تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 27-35]
  • اشتیاق تحصیلی مدل رفتار مدنی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی؛ نقش عشق به یادگیری و اشتیاق تحصیلی با میانجی‌گری شکفتگی تحصیلی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 103-113]
  • اعتبارسنجی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌ درسی تربیت ‌اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش ‌و‌ پرورش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]
  • اعضای هیأت علمی طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیت‌های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]
  • الگو طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیت‌های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]
  • الگوی برنامه ‌درسی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌ درسی تربیت ‌اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش ‌و‌ پرورش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]
  • الگوی کاوشگری اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

ب

  • بار شناختی اثربخشی تلفیق راهبردها و پیام‌های کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]
  • بازارسازی علم و فناوری ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]
  • بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
  • باورهای انگیزشی بررسی مقایسه‌ای باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی و پیام نور استان همدان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
  • باورهای معرفت‌شناختی نقش باورهای معرفت‌شناختی و هوش معنوی در پیش‌بینی موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 65-74]
  • برنامه درسی طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارت‌های زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]
  • بهزیستی ادراک‌شده رابطه علّی قدردانی و بهزیستی ادراک شده نوجوانان در مدرسه؛ میانجی‌گری رضایت از نیازهای روان‌شناختی بنیادی (خودمختاری، شایستگی و ارتباط) و رفتار اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 1-12]

پ

  • پایه ابتدایی مقایسه تاثیر تمرین دوتایی و انفرادی بر بهبود یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم و چهارم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 137-146]
  • پدیدارشناختی واکاوی تاثیر روایت‌نگاری تأملی بر توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان؛ پدیدارشناختی تجارب زیسته [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 87-102]
  • پژوهش کیفی شناسایی عوامل آسیب‌زای نقش مشاوره‌ای مدیران مدارس و راهکارهای گسترش نقش مشاوره‌ای آن‌ها در فرآیند آموزش و یادگیری: پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 147-163]
  • پیام نور بررسی مقایسه‌ای باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی و پیام نور استان همدان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
  • پیوند با مدرسه مقایسه پیوند با مدرسه در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی دانش‌آموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 111-122]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی ارائه مدل علّی پیش‎‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطه‌گری خوش‌بینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]
  • تجانس محیط‌های یاددهی - یادگیری ارزیابی دانشجویان از تجانس محیط‌های یاددهی - یادگیری دوره‌های کارشناسی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
  • تجزیه‌‌ی خوشه‌ای مقایسه پیوند با مدرسه در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی دانش‌آموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 111-122]
  • تحلیل محتوای تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر مبنای تربیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 115-128]
  • تدریس اثربخش مؤلفه‌های اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان (مطالعه مورد: معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر تهران) [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 123-135]
  • تربیت ‌اخلاقی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌ درسی تربیت ‌اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش ‌و‌ پرورش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]
  • تربیت اقتصادی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر مبنای تربیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 115-128]
  • تربیت معلم واکاوی تاثیر روایت‌نگاری تأملی بر توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان؛ پدیدارشناختی تجارب زیسته [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 87-102]
  • ترویج عمومی علم و فناوری ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]
  • توسعه حرفه‌ای واکاوی تاثیر روایت‌نگاری تأملی بر توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان؛ پدیدارشناختی تجارب زیسته [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 87-102]
  • توسعه حرفه‌ای معلمان اجتماعات یادگیری حرفه‌ای (PLC): راهبرد حیاتی بهبود خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

ج

  • جهت‌گیری اهداف مقایسه پیوند با مدرسه در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی دانش‌آموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 111-122]

ح

  • حل مسئله بررسی تأثیر رویکرد آموزشی مبتنی بر مسئله‌‌ی باز-پاسخ بر توانایی حل‌مسأله دانش‌آموزان پایه هفتم [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 13-27]
  • حمایت معلم بررسی رابطه حمایت معلم و همسالان با اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان از طریق نقش میانجی‌گر شایستگی تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 27-35]
  • حمایت همسالان بررسی رابطه حمایت معلم و همسالان با اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان از طریق نقش میانجی‌گر شایستگی تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 27-35]

خ

  • خودکارآمدی معلمان اجتماعات یادگیری حرفه‌ای (PLC): راهبرد حیاتی بهبود خودکارآمدی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • خوش‌بینی تحصیلی ارائه مدل علّی پیش‎‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطه‌گری خوش‌بینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]

د

  • دانش‌آموز نقش باورهای معرفت‌شناختی و هوش معنوی در پیش‌بینی موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 65-74]
  • دانش‌آموزان مدل رفتار مدنی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی؛ نقش عشق به یادگیری و اشتیاق تحصیلی با میانجی‌گری شکفتگی تحصیلی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 103-113]
  • دانش‌آموزان پایه هفتم بررسی تأثیر رویکرد آموزشی مبتنی بر مسئله‌‌ی باز-پاسخ بر توانایی حل‌مسأله دانش‌آموزان پایه هفتم [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 13-27]
  • دانشگاه دولتی بررسی مقایسه‌ای باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی و پیام نور استان همدان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
  • درس علوم تجربی اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
  • دوره ابتدایی مؤلفه‌های اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان (مطالعه مورد: معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر تهران) [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 123-135]
  • دوره ابتدایی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر مبنای تربیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 115-128]
  • دوره تحصیلی متوسطه نقش باورهای معرفت‌شناختی و هوش معنوی در پیش‌بینی موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 65-74]
  • دوره متوسطه اول طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌ درسی تربیت ‌اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش ‌و‌ پرورش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]
  • دوره‌های کارشناسی دانشگاه شیراز ارزیابی دانشجویان از تجانس محیط‌های یاددهی - یادگیری دوره‌های کارشناسی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]

ر

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بررسی مقایسه‌ای باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی و پیام نور استان همدان [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 91-110]
  • راه‌کارها شناسایی عوامل آسیب‌زای نقش مشاوره‌ای مدیران مدارس و راهکارهای گسترش نقش مشاوره‌ای آن‌ها در فرآیند آموزش و یادگیری: پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 147-163]
  • رفتار اجتماعی رابطه علّی قدردانی و بهزیستی ادراک شده نوجوانان در مدرسه؛ میانجی‌گری رضایت از نیازهای روان‌شناختی بنیادی (خودمختاری، شایستگی و ارتباط) و رفتار اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 1-12]
  • رفتارهای مدنی تحصیلی مدل رفتار مدنی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی؛ نقش عشق به یادگیری و اشتیاق تحصیلی با میانجی‌گری شکفتگی تحصیلی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 103-113]
  • روایت‌نگاری تأملی واکاوی تاثیر روایت‌نگاری تأملی بر توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان؛ پدیدارشناختی تجارب زیسته [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 87-102]
  • روش تمرین دوتایی مقایسه تاثیر تمرین دوتایی و انفرادی بر بهبود یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم و چهارم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 137-146]

س

  • سند تحول بنیادین طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارت‌های زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]
  • سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌ درسی تربیت ‌اخلاقی دوره متوسطه اول با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش ‌و‌ پرورش جمهوری ‌اسلامی ‌ایران [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 169-183]

ش

  • شایستگی تحصیلی بررسی رابطه حمایت معلم و همسالان با اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان از طریق نقش میانجی‌گر شایستگی تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 27-35]
  • شکفتگی تحصیلی مدل رفتار مدنی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی؛ نقش عشق به یادگیری و اشتیاق تحصیلی با میانجی‌گری شکفتگی تحصیلی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 103-113]
  • شهروندی طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارت‌های زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]

ط

  • طراحی انگیزشی اثربخشی تلفیق راهبردها و پیام‌های کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]
  • طراحی کنترل ارادی اثربخشی تلفیق راهبردها و پیام‌های کنترل ارادی با طراحی انگیزشیِ آموزش الکترونیکی بر بارِشناختی و ابعاد کنترل ارادی دانشجویان (پژوهش آمیخته) [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 41-56]

ع

  • عشق به یادگیری مدل رفتار مدنی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی؛ نقش عشق به یادگیری و اشتیاق تحصیلی با میانجی‌گری شکفتگی تحصیلی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 103-113]
  • عنصرسنجی (استوکیومتری) مقایسه اثربخشی مسیر یادگیری مبحث عنصرسنجی به شیوه کاوشگری و سنتی؛ تاملی بر تعیین مسیر دانش در یادگیری شیمی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 73-86]
  • عوامل آسیب‌زا شناسایی عوامل آسیب‌زای نقش مشاوره‌ای مدیران مدارس و راهکارهای گسترش نقش مشاوره‌ای آن‌ها در فرآیند آموزش و یادگیری: پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 147-163]

ق

  • قالب‌های رسانه‌ای ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]
  • قدردانی رابطه علّی قدردانی و بهزیستی ادراک شده نوجوانان در مدرسه؛ میانجی‌گری رضایت از نیازهای روان‌شناختی بنیادی (خودمختاری، شایستگی و ارتباط) و رفتار اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 1-12]

ک

  • کتاب مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر مبنای تربیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 115-128]
  • کلاس‌های چند پایه شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت عملکرد معلمان کلاس‌های چندپایه [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 129-146]
  • کیفیت عملکرد شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت عملکرد معلمان کلاس‌های چندپایه [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 129-146]

م

  • مدیریت کیفیت طراحی و اعتباربخشی الگوی مدیریتِ کیفیت برای فعالیت‌های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 147-167]
  • مسئله‌ی باز-پاسخ بررسی تأثیر رویکرد آموزشی مبتنی بر مسئله‌‌ی باز-پاسخ بر توانایی حل‌مسأله دانش‌آموزان پایه هفتم [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 13-27]
  • معلم مؤلفه‌های اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان (مطالعه مورد: معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر تهران) [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 123-135]
  • معلمان شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت عملکرد معلمان کلاس‌های چندپایه [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 129-146]
  • مکان کنترل درونی ارائه مدل علّی پیش‎‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطه‌گری خوش‌بینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]
  • مهارت‌های زندگی طراحی کیفی برنامه درسی آموزش مهارت‌های زندگی دوره ابتدایی بر اساس نظرات خبرگان [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 57-72]
  • موفقیت تحصیلی نقش باورهای معرفت‌شناختی و هوش معنوی در پیش‌بینی موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 65-74]

ن

  • نرم‌افزار ویژوال مایند مقایسه اثربخشی مسیر یادگیری مبحث عنصرسنجی به شیوه کاوشگری و سنتی؛ تاملی بر تعیین مسیر دانش در یادگیری شیمی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 73-86]
  • نقش مشاوره‌ای مدیران مدارس شناسایی عوامل آسیب‌زای نقش مشاوره‌ای مدیران مدارس و راهکارهای گسترش نقش مشاوره‌ای آن‌ها در فرآیند آموزش و یادگیری: پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 147-163]
  • نقشه مفهومی و ذهنی مقایسه اثربخشی مسیر یادگیری مبحث عنصرسنجی به شیوه کاوشگری و سنتی؛ تاملی بر تعیین مسیر دانش در یادگیری شیمی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 73-86]
  • نیاز روانشناختی رابطه علّی قدردانی و بهزیستی ادراک شده نوجوانان در مدرسه؛ میانجی‌گری رضایت از نیازهای روان‌شناختی بنیادی (خودمختاری، شایستگی و ارتباط) و رفتار اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1398، صفحه 1-12]
  • نیمرخ انگیزشی مقایسه پیوند با مدرسه در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی دانش‌آموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 111-122]

ه

  • هوش معنوی نقش باورهای معرفت‌شناختی و هوش معنوی در پیش‌بینی موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 65-74]
  • هیجانات تحصیلی اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 37-49]
  • هیجان‌های تحصیلی اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

ی

  • یاددهی - یادگیری مؤلفه‌های اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان (مطالعه مورد: معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر تهران) [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 123-135]
  • یادگیری مقایسه تاثیر تمرین دوتایی و انفرادی بر بهبود یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم و چهارم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 137-146]
  • یادگیری مشاهده‌ای مقایسه تاثیر تمرین دوتایی و انفرادی بر بهبود یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم و چهارم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1398، صفحه 137-146]