نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون‌های ورودی ادراک و تجربه مادران دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون‌ مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • آموزش ریاضی آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
  • آموزش زبان انگلیسی بررسی تأثیر چیدمان گروه‌ها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
  • آموزش هنر واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلح‌محور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]

ا

  • ابعاد و مؤلفه‌های معلم اثربخش شناسایی ابعاد و مولفه‌های معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
  • اثربخشی بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]
  • اسناد بالادستی شناسایی ابعاد و مولفه‌های معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
  • اعتباریابی طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیت‌آموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
  • الگودهی مقایسه الگودهی؛ دامنه‌ای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
  • اهمال‌کاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی روابط علّی بین هدف‌های پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]

ب

  • بار شناختی بررسی تأثیر چیدمان گروه‌ها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
  • بازی آموزشی بررسی تأثیر چیدمان گروه‌ها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
  • باورهای معرفت شناختی رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطه‌ای دانش و مهارت‌های فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
  • برنامه درسی واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلح‌محور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
  • برنامه‌ریزی دانشگاه سرمایه‌های فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامه‌ریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
  • بهزیستی تحصیلی پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]

پ

  • پایه ششم ابتدایی بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]
  • پرسشنامه کیفیت‌آموزشی در مدرسه طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیت‌آموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
  • پیکره زبانی بررسی تأثیر چیدمان گروه‌ها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]

ت

  • تجارب دانشجو معلمان واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]
  • تربیت معلم واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]
  • تکالیف کوتاه نوشتاری نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارت‌های نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
  • تکلیف زمان‌بندی متوالی مقایسه الگودهی؛ دامنه‌ای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]

ح

  • حلّ مسأله آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
  • حیطه‌های تربیتی بلوم بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]

خ

  • خود ارزشمندی مشروط همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
  • خود - دلسوزی پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]

د

  • دامنه تقریبی رشد آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
  • دانش‌آموزان تیزهوش ادراک و تجربه مادران دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون‌ مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • دانش‌آموزان هنرستانی طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیت‌آموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
  • دانش فراشناختی رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطه‌ای دانش و مهارت‌های فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
  • درس سلامت و تربیت بدنی بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]
  • دوره ابتدایی شناسایی ابعاد و مولفه‌های معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]

ر

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیم رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطه‌ای دانش و مهارت‌های فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
  • روش خودکنترلی مقایسه الگودهی؛ دامنه‌ای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
  • روش دامنه‌ای مقایسه الگودهی؛ دامنه‌ای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
  • رویکرد اجتماعی – فرهنگی آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]

ز

  • زمان پخش فیلم آموزشی تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانش‌‌آموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]

س

  • سازگاری آموزشی همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
  • سازگاری اجتماعی همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
  • سازگاری عاطفی همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
  • سازمانی و ارتباطی سرمایه‌های فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامه‌ریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
  • سرمایه انسانی سرمایه‌های فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامه‌ریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
  • سرمایه فکری دانشگاه سرمایه‌های فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامه‌ریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]

ص

  • صلح واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلح‌محور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]

ع

  • علاقه به مدرسه پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]

ف

  • فنآوری اطلاعات و ارتباطات بررسی تأثیر چیدمان گروه‌ها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
  • فیلم آموزشی جغرافیا تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانش‌‌آموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]

ک

  • کارورزی واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]

م

  • مادران ادراک و تجربه مادران دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون‌ مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • معلم اثربخش شناسایی ابعاد و مولفه‌های معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
  • مقاله‌نویسی تحلیلی نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارت‌های نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
  • مهارت فراشناختی رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطه‌ای دانش و مهارت‌های فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
  • مهارت‌های نوشتاری نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارت‌های نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]

ن

  • نظریه نقطه چالش مقایسه الگودهی؛ دامنه‌ای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
  • نگرش نسبت به درس تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانش‌‌آموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]
  • نوآوری سرمایه‌های فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامه‌ریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
  • نوشتن برای یادگیری نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارت‌های نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]

ه

  • هدف تبحرگرا روابط علّی بین هدف‌های پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
  • هدف عملکردگرا روابط علّی بین هدف‌های پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
  • هدف عملکردگریز روابط علّی بین هدف‌های پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
  • هنر واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلح‌محور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]

ی

  • یادگیری تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانش‌‌آموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]
  • یادگیری نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارت‌های نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
  • یادگیری مشاهده‌ای مقایسه الگودهی؛ دامنه‌ای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
  • یادگیری همیارانه آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]