- طراحی الگوی ممیزی فرایندهای آموزشی و پژوهشی
خدایار ابیلی، لطفعلی جباری - ارائه مدل شاخصهای اثربخشی آموزش در دانشگاههای دولتی استان همدان
زینب قلیزاده مقدم، میرمحمد سید عباسزاده ، محمد حسنی، حسن قلاوندی - رابطهی جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در دانشجو معلمان دختر با واسطهگری انگیزش تحصیلی
مهدی برزگر بفرویی، کاظم برزگر بفرویی - بررسی وضعیت موجود و مطلوب اهداف کلی برنامه درسی آموزش محیطزیست دوره دوم متوسطه ایران بر اساس نظر متخصصان برنامه درسی و محیط زیست
ندا پریشانی، سید ابراهیم میرشاه جعفری ، فریدون شریفیان، مهرداد فرهادیان - مدل علّی تأثیرگذاری کنش استاد در کلاس درس، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی
سکینه جعفریان ، ناهید اوجاقی، حبیبالله نجفی - رابطه اثربخشی تدریس اساتید با خودکارآمدی پژوهشی و یادگیری خودراهبر دانشجویان
محمدرضا فریدی - شناسایی و اولویتبندی شاخصها و عوامل سازنده کیفیت نیروی انسانی در سازمان دانشگاه
فرامرز احسانیان ، بتول فقیه آرام، پری سوسهابی - تبیین مولفههای شایستگی حرفهای معلمان و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران
محسن دیبایی صابر ، عفت عباسی، کوروش فتحی واچارگاه، سعید صفایی موحد
- سال 1395
- سال 1395
- سال 1394
- سال 1393
- سال 1392
- سال 1390
- سال 1389
- سال 1388
- سال 1387
- سال 1386
- سال 1385
- سال 1384
- سال 1383
- سال 1382
-
۱۳۸۹/۱۱/۲۷ - درباره نشریه
مقالههای پذیرفته شده و در دست انتشار
- نقش کمالگرایی، خود تنظیمگری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی درپیش بینی تعللورزی کلی و تعللورزی تحصیلی
ابوالقاسم یعقوبی، بهروز قلائی - سرمایههای فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامه ریزی دانشگاهی
امیر شهسواری ، محمد یمنی - پیشبینی ابعاد اضطراب ریاضی بر مبنای باورهای فراشناختی در میان دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی
یعقوب قرقانی ، دیبا سیف - بررسی تأثیر چیدمان گروهها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی
سعید خزایی ، امیر مشهدی، احمد فرهادی - تأثیر شیوۀ پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش نسبت به درس دانشآموزان
نرگس یوسفی ، سعید موسوی پور - واکاوی تجارب دانشجویان تربیت معلم از درس کارورزی
اعظم جمشیدی توانا ، محمدرضا امام جمعه، علیرضا عصاره، نعمت الله موسی پور - مقایسه الگودهی دامنه ای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمانبندی
اسماعیل نصیری - نوشتن برای یادگیری(WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارتهای نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی
آمنه عالی ، علی اکبر سیف، پروین کدیور - ادراک و تجربه مادران دانشآموزان پایه ششم ابتدایی داوطلب شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان: تحقیق کیفی
یوسف ادیب ، اسکندر فتحی آذر، سعید قره آغاجی - پیشبینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود-دلسوزی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم شهر یاسوج
شمس اله آخش ، علیرضا حاجی یخچالی، منیجه شهنی ییلاق - آزمون مدل چند بعدی و سلسله مراتبی پرسشنامه انگیزش مدرسه
سیاوش طالع پسند ، مجبوبه آزادایخواه، فرحناز کیان ارثی - آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی- فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانش آموزان دبیرستانی
محمد نیرو، غلامرضا حاجی حسیننژاد ، محمد عطاران، یزدان منصوریان - شناسایی ابعاد و مولفههای معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی
جمال رزی ، محمدرضا امام جمعه، غلامعلی احمدی، بهرام صالح صدقپور - روابط علّی بین هدف های پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجی گری اهمال کاری تحصیلی
ذکراله مروتی ، سحر حسامی، فتانه فتحی - طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیت آموزشی در مدرسه (QESQ) دانشآموزان هنرستانی
ماهرخ موسوی ، مهناز اخوان تفتی، علیرضا کیامنش - واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلح محور
مهین برخورداری ، حسنعلی بختیار نصرآبادی، محمدحسین حیدری، محمدرضا نیستانی - همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان
فیروزه سپهریان آذر ، نادر محمدی، حسین بلوتک - رابطه باورهای معرفتشناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی: نقش واسطهای دانش و مهارتهای فراشناختی
فیروزه سپهریان آذر ، زینب مقدم - ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش شایستگی حرفهای معلمان
حسین مطهری نژاد، حمیده جهانگرد - تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی
عبدالرحمان جریحی، محمدرضا نیلی ، داریوش نوروزی، اسماعیل سعدیپور - ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات
زهرا آهنی امینه ، سهیلا بورقانی فراهانی، طهمورث حسنقلی پور یاسوری، حبیب اله طباطبائیان - بررسی رابطه خوشبینی علمی و انگیزه پیشرفت با توجه به نقش واسطهگری خودکارآمدی تحصیلی
صادق حامدی نسب ، علی عسگری - اثربخشی معلمان راهنما در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده در استان آذربایجان غربی
حسین حسنخانی، سیروس اسدیان - تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی - یادگیری مدارس
رضا محمدی، مهدی سبحانینژاد، نجمه احمدآبادی آرانی ، زهره عسگری - مروری نظامدار بر مدلهای ساختاری ارائه شده از روابط میان اهداف پیشرفت ، راهبردهای شناختی و فراشناختی و پیشرفت تحصیلی
یاسمین عابدینی، محمدحسین زارعی - نقش باورهای معرفتشناختی و هوش معنوی در پیشبینی موفقیت تحصیلی دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه
مریم کیان ، رقیه قادری - بررسی و مقایسه عناصر برنامه درسی و مولفههای یاددهی – یادگیری از دیدگاه پائولو فریره و هنری ژیرو
رضا فضلعلیزاده ، فروغ باقرزاده خداشهری - بررسی ارتباط میان حمایت معلم و همسالان با اشتیاق تحصیلی دانشآموزان از طریق نقش میانجیگر شایستگی تحصیلی
محمد عباسی ، خانم مریم شاهکرمی، کبری عالیپور - رابطه سبک تدریس با انگیزش ودرگیری تحصیلی دانشآموزان
اسماء کیخا، افسانه مرزیه ، حسین جناآبادی - فراتحلیل عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان در ایران
جمال معمر حور ، مرضیه دهقانی، عادل علیپور، مجید شعبانی فرد - تعیین اثربخشی آموزش به روش جیگساو بر شاخصهای شناختی، عاطفی و سازگاری عاطفی - اجتماعی دانشآموزان دختر در درس ریاضی
نوشین محمودی ، موسی پیری، جواد مصرآبادی - بررسی مقایسه ای باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی و پیام نور استان همدان در سال تحصیلی 96-95
زینب مقدم - درآمدی بر آموزههای پارادایم فرامتن در فرایند یاددهی - یادگیری و نقد آن
عباس شکاری، نجمه احمدآبادی آرانی - تحلیل جایگاه مؤلفه های اساسی آموزش شهروندی در محتوای کتاب های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
مهدی سبحانینژاد، حسن نجفی ، رضا جعفری هرندی - مقایسه پیوند با مدرسه در نیمرخهای مختلف انگیزشی دانشآموزان: تحلیل مبتنی بر شخص
محمد ستایشی اظهری ، مینا محبی، رضا جعفری هرندی - عوامل آسیبزای نقش مشاورهای مدیران مدارس و راهکارهای گسترش نقش مشاورهای آنها در فرآیند آموزش و یادگیری: پژوهش کیفی
لقمان ابراهیمی - اقتصاد شناختی؛ رویکردی نوین برای تحوّل آموزش اقتصاد در ایران
ابوالقاسم نادری - تاثیر مثال آموزشی حلشده در محیط چندرسانهای بر یادگیری و یادداری درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی
آذر خزائی ، ثریا خزائی، عیسی زمانیان - اثربخشی آموزش با الگوی کاوشگری بر هیجانهای تحصیلی دانشآموزان ابتدایی در درس علوم تجربی
عدنان حسینی ، نادر کریمیان، فاتح حسامی، بشیر محمدی
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1395، دوره 13، شماره2، پیاپی 24
- شاپای چاپی (P-ISSN): 2345-2196
- شاپای الکترونیکی (E-ISSN): 2345-4776
- صاحب امتیاز: دانشگاه شاهد
- مدیر مسئول: دکتر رسول روشن چسلی
- سردبیر: دکتر مهدی سبحانی نژاد
- مدیر داخلی: دکتر سولماز نورآبادی
- مدیر اجرایی: جواد ریاحی اصل
پایگاههای نمایه کننده نشریه
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
حقالزحمههای داوری
لطفاً به منظور اطلاع از وضعیت پرداخت حقالزحمههای داوری مقالات، اینجا کلیک کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 1967 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 12 کاربر
- تمام بازدیدها: 3259836 بازدید
- بازدید 24 ساعت قبل: 2577 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 1456 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 264 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد