You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML شناسایی وجوه و ابعاد مغفول برنامه درسی هنر دوره ابتدایی
مرجان کیان ، محمود مهرمحمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه‌ی دانش‌آموزان دبیرستانی پسر با سبک‌های یادگیری متفاوت از لحاظ خلاقیت و راهبردهای یادگیری خودگردان
ناصر بهروزی ، محمد پروینیان نسب، منیجه شهنی ییلاق
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی چالشهای آموزش عالی بینالمللی در دانشگاه شهید بهشتی
کورش فتحی واجارگاه، محبوبه عارفی، حامد زمانی منش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدریسِ دانشگاهی: کدام روش؟ کدام الگو؟
نعمت‌الله موسی‌پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی دیدگاه صاحب‌نظران و معلمان درخصوص برنامه‌ درسی آموزش علوم ایران به‌منظور پیشنهاد الگوی مناسب برنامه درسی آموزش علوم
رضا جعفری هرندی ، سید ابراهیم میرشاه جعفری، محمدجواد لیاقتدار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی جو «یادگیری‌محور» مدرسه و ارتباط آن با اثربخشی مدرسه
حمدالله حبیبی ، محمد حسن پرداختچی، محمود ابوالقاسمی، محمد قهرمانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ‌دانش معلمان درباره پژوهش و نیاز آنان به آموزش پژوهش
رضا ساکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML توان آزمون بندر- گشتالت در پیش‌بینی مشکلات دیکته‌نویسی کودکان پیش‌دبستانی
فتانه باقری ، نعمت‌الله موسی‌پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تهیه و اعتباریابی پرسش‌نامه ارزیابی عملکرد مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه: کاربرد روش آمیخته در عمل
محمدرضا آهنچیان ، امین بابادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی سطح توانمندی شغلی مربیان پرورشی دوره ابتدایی و راهکارهای توسعه آن
یحیی معروفی ، محمد رضا یوسف زاده ، محترم قبادی ، عبداله افشار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ دوم ابتدایی کلاس‌های چندپایه با دانش‌آموزان مدارس عادی در مهارت‌های زبان فارسی
نعمت‌اله عزیزی ، خلیل حسین‌پناهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده از دید معلمان پژوهنده و کارشناسان: مورد مطالعه استان همدان
مهدی نامداری پژمان ، سیروس قنبری، حشمت الله محمودی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدیریت کیفیت در مدارس شاهد و ایثارگر: بررسی عوامل بازدارنده و پیش‌برنده کیفیت خدمات آموزشی و معرفی مدل مطلوب
محمد رضا آهنچیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دبیران دوره متوسطه درخصوص بی‌انضباطی کلاسی دانش‌آموزان و راهکارهای بهبود مدیریت کلاس
ولی مهدی نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی تطبیقی کتب درسی زبان انگلیسی دوره‌ دبیرستان با آموزشگاه‌های آزاد از دید معلمان
کامران شیروانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه‌ تفکر انتقادی با تولید علم در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد
اکبر رهنما ، محمدحسن میرزامحمدی، فرامرز بیجنوند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه ویژگی‌های شخصیتی مرتبط با کارآفرینی در دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی و غیرانتفاعی شهرستان گرمسار
علی اکبر امین بیدختی ، طاهره قاسمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش‌وپرورش پیش‌دبستانی بر پیشرفت تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دوزبانه اول ابتدایی
علیرضا عصاره ، غلامعلی احمدی، حیدرعلی عباس‌پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه اضطراب یادگیری زبان عربی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران برحسب جنسیت و رشته تحصیلی
طاهره اختری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه خودتنظیمی با انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران
پریسا یاسمی نژاد ، مرضیه طاهری، محسن گل محمدیان، حسن احدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش هوش عملی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه سوم راهنمایی
صدیقه بهرامی ، علیرضا یوسفی، سیدحمید آتش‏پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر روش تدریس مشارکتی با تأکید بر جرئت‌آموزی (بیانی) بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس دین و زندگی
علی اکبر شیخی فینی ، اقبال زارعی، سمیه سعادت زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی موانع خانوادگی مشارکت اولیای دانش‌آموزان در امور مدارس متوسطه شهر اصفهان
مهدی سبحانی نژاد ، علیرضا یوزباشی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به شیوه گروهی بر میزان خودمتمایز‌سازی پسران نوجوان دبیرستانی
حسن زارعی‌محمودآبادی ، مجتبی سلطانی‌علی‌آباد، ساره امیرجان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue




کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های آموزش و یادگیری می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Traning & Learning Researches

Designed & Developed by : Yektaweb