نمایه نویسندگان

ا

  • ابوحیدری، صدیقه بررسی میزان اثربخشی روش آموزش الفبای فارسی بر یادگیری دانش‌آموزان عقب‌مانده ذهنی با استفاده از علائم و محرک‌های خارجی (جایگاه سازی همراه با آوا) [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 39-50]
  • احمدی، پروین الگوی برنامه درسی تلفیقی و جایگاه آن در برنامه درسی ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 3-12]
  • ادیب، یوسف مهارت‌های زندگی مورد نیاز دانش‌آموزان مقطع راهنمایی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 13-28]

س

  • سپاسی، حسین بررسی تأثیر ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس سوم راهنمایی در درس ریاضیات [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 29-38]

ع

  • علوی، سید حمیدرضا بررسی میزان اثربخشی روش آموزش الفبای فارسی بر یادگیری دانش‌آموزان عقب‌مانده ذهنی با استفاده از علائم و محرک‌های خارجی (جایگاه سازی همراه با آوا) [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 39-50]

ف

  • فردانش، هاشم مهارت‌های زندگی مورد نیاز دانش‌آموزان مقطع راهنمایی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 13-28]
  • فرمهینی فراهانی، محسن بررسی دیدگاه‌های تربیتی پست‌مدرنیسم با تأکید بر اندیشه‌های فوکو و دریدا [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 51-68]

م