نمایه نویسندگان

ج

  • جواهری‌زاده، ناصر بررسی ویژگی‌ها و مهارت‌های مدیریت زمان در مدارس راهنمایی شهر تهران و مقایسه آن با وضع مطلوب [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 13-28]

ح

  • حسین‌چاری، مسعود بررسی تأثیر دانشگاه بر مهارت‌های ارتباطی‌براساس‌مقایسه‌دانش‌آموزان و دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1384، صفحه 21-32]
  • حمیدی، سعیده اثرآموزش خودگردانی در یادگیری (راهبرد‌های گزارش‌نویسی و تهیه نمودار) درس ریاضی دانش‌آموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 1-12]

ر

  • رهنما، اکبر مقایسه رشد اجتماعی دانش‌آموزان شاهد و غیرشاهد شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1384، صفحه 33-44]

س

  • سبحانی‌نژاد، مهدی بررسی رابطه بین انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان با ویژگی‌های شخصیتی آنان [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 29-38]
  • سبحانی‌نژاد، مهدی میزان توجه به نگرش فرهنگ کار در کتاب‌های‌‌درسی‌‌دوره راهنمایی کشور [دوره 3، شماره 2، 1384، صفحه 1-20]
  • سبحانی‌نژاد، مهدی بررسی میزان آشنایی معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان با نظریه‌های یادگیری و نحوه به‌کارگیری آن‌ها در فرایند تدریس [دوره 3، شماره 2، 1384، صفحه 63-74]

ش

  • شمشیری، بابک فرایند تعلیم و تربیت با اقتباس از مبانی عرفان اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 74-89]

ع

  • عابدی، احمد بررسی رابطه بین انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان با ویژگی‌های شخصیتی آنان [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 29-38]
  • عابدی، احمد بررسی میزان آشنایی معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان با نظریه‌های یادگیری و نحوه به‌کارگیری آن‌ها در فرایند تدریس [دوره 3، شماره 2، 1384، صفحه 63-74]
  • عریضی، حمید رضا بررسی رابطه بین انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان با ویژگی‌های شخصیتی آنان [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 29-38]
  • عریضی، حمید رضا مقایسه میزان و منابع فشار روانی و رابطه آن با ویژگی‌های ‌جمعیت‌شناختی معلمان مدارس ‌عادی‌ و استثنایی [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 63-72]
  • عریضی، حمیدرضا بررسی میزان آشنایی معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان با نظریه‌های یادگیری و نحوه به‌کارگیری آن‌ها در فرایند تدریس [دوره 3، شماره 2، 1384، صفحه 63-74]
  • علیخانی، محمدحسین بررسی پیامدهای قصد نشده «برنامه درسی پنهان» ناشی از جوّ اجتماعی مدارس دوره متوسطه شهر اصفهان و ارائه راهکارهایی برای کاهش پیامدهای منفی آن [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 39-48]
  • علیین، حمید مقایسه رشد اجتماعی دانش‌آموزان شاهد و غیرشاهد شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1384، صفحه 33-44]

ف

  • فداکار، محمدمهدی بررسی تأثیر دانشگاه بر مهارت‌های ارتباطی‌براساس‌مقایسه‌دانش‌آموزان و دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1384، صفحه 21-32]

م

  • مرجانی، بهناز بررسی نظریه‌های کار و تربیت با تأکید بر مبانی معرفت‌شناسی و تأثیر آن بر آموزش حرفه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1384، صفحه 75-88]
  • مشهدی، حسنعلی مقایسه میزان و منابع فشار روانی و رابطه آن با ویژگی‌های ‌جمعیت‌شناختی معلمان مدارس ‌عادی‌ و استثنایی [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 63-72]
  • ملک پور، مختار مقایسه میزان و منابع فشار روانی و رابطه آن با ویژگی‌های ‌جمعیت‌شناختی معلمان مدارس ‌عادی‌ و استثنایی [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 63-72]
  • مهر محمدی، محمود بررسی پیامدهای قصد نشده «برنامه درسی پنهان» ناشی از جوّ اجتماعی مدارس دوره متوسطه شهر اصفهان و ارائه راهکارهایی برای کاهش پیامدهای منفی آن [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 39-48]
  • میرزامحمدی، محمد حسن بررسی نیازهای آموزشی مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 49-62]

ن

  • نقیب‌زاده، عبدالحسین فرایند تعلیم و تربیت با اقتباس از مبانی عرفان اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1384، صفحه 74-89]
  • نیک‌پی، ایرج زنان و چالش‌های پذیرش مدیریت در آموزش و پرورش [دوره 3، شماره 2، 1384، صفحه 45-62]

ه

  • همایی، رضا میزان توجه به نگرش فرهنگ کار در کتاب‌های‌‌درسی‌‌دوره راهنمایی کشور [دوره 3، شماره 2، 1384، صفحه 1-20]