نمایه نویسندگان

آ

  • آشتیانی، ملیحه آسیب‌شناسی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]

ا

  • احمدی، پروین بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانش‌آموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
  • احمدیان، مینا بررسی رابطه میان مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 87-112]
  • ارجمندنیا، علی اکبر بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
  • اسماعیلی، رقیه رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
  • امامقلی زاده گنجی، زهرا بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانش‌آموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]
  • امین خندقی، مقصود گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]
  • امینی، نرجس مقایسه رسانه‌های آموزشی مورد استفاده استادان دانشکده‌های علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]

ب

  • بهمن آبادی، سمیه بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقه‌مندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

ج

  • جوادی پور، محمد میزان تحقق اهداف مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]

ح

  • حجازی، الهه بررسی رابطه منابع خود-کارآمدی و سطح باورهای خود-کارآمدی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان شهرستان سردشت [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 19-32]

خ

  • خسروی، رحمت‌اله آسیب‌شناسی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]

د

  • دهقانی، مرضیه گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران) [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 19-36]

ر

  • رضازاده شیراز، فاطمه بیگم بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت انشانویسی دانش‌آموزان شهرستان ساوه [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 97-112]

ز

  • زمانی، بی بی عشرت مقایسه رسانه‌های آموزشی مورد استفاده استادان دانشکده‌های علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]

س

  • سبحانی نژاد، مهدی بررسی رابطه میان مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 87-112]
  • سبحانی نژاد، مهدی اعتبارسنجی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان به‌منظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]
  • سراجی، فرهاد بررسی امکان طراحی و تدوین برنامه درسی دوزبانه (فارسی و لری) در آموزش ابتدایی استان لرستان از نظر معلمان و مدیران [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 37-50]
  • سرمدی، محمد رضا طراحی یادگیری مبتنی ‌بر وب با تأکید بر معرفت‌شناسی سازنده‌گرایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 129-147]
  • سعیدزاده، حمزه بررسی رابطه منابع خود-کارآمدی و سطح باورهای خود-کارآمدی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان شهرستان سردشت [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 19-32]

ش

  • شیربگی، ناصر تأثیر برنامه تدریس خصوصی تکمیلی و مشاوره تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزت‌نفس دانش‌آموزان پایه اول دبیرستان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 71-86]

ع

  • عابدینی، یاسمین مقایسه رسانه‌های آموزشی مورد استفاده استادان دانشکده‌های علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی- یادگیری از دید دانشجویان [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]
  • عزیزی، پروین میزان تحقق اهداف مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش آسیب‌شناسی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در نظام آموزش متوسطه نظری [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]

ک

  • کارشکی، حسین بررسی نقش باورهای خود-کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقه‌مندی دانشجویان به پژوهش [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

م

  • محبی امین، سکینه جایگاه پرورش هوش‌های چندگانه در مجله کمک ‌آموزشی رشد [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 67-78]
  • ملازهی، اسماء اعتبارسنجی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان به‌منظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 113-136]
  • مهدی نژاد، ولی رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیئت علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 51-66]
  • مهرام، بهروز جایگاه پرورش هوش‌های چندگانه در مجله کمک ‌آموزشی رشد [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 67-78]
  • میرزایی فر، داود بررسی امکان طراحی و تدوین برنامه درسی دوزبانه (فارسی و لری) در آموزش ابتدایی استان لرستان از نظر معلمان و مدیران [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 37-50]
  • میرکمالی، سید محمد بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]

ن

  • نصیریان، اشرف بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان [دوره 11، شماره 2، 1393، صفحه 79-96]
  • نوروززاده، رضا میزان تحقق اهداف مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 113-128]

و

  • ویسی تبار، سلام طراحی یادگیری مبتنی ‌بر وب با تأکید بر معرفت‌شناسی سازنده‌گرایی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 129-147]

ی

  • یزدانی، فریدون استفاده از سازه های ارزشمندی و رضایتمندی برای سنجش اثربخشی نظامهای یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]