نمایه نویسندگان

آ

  • آخش، شمس‌اله پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]

ا

  • احمدی، غلامعلی شناسایی ابعاد و مولفه‌های معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
  • اخوان تفتی، مهناز طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیت‌آموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
  • ادیب، یوسف ادراک و تجربه مادران دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون‌ مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • امام جمعه، سید محمدرضا شناسایی ابعاد و مولفه‌های معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
  • امام جمعه، محمدرضا واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]

ب

  • بختیار نصرآبادی، حسنعلی واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلح‌محور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
  • برخورداری، مهین واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلح‌محور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
  • بلوتک، حسین همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]

ج

  • جمشیدی توانا، اعظم واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]

ح

  • حاجی‌ حسین‌نژاد، غلامرضا آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
  • حاجی یخچالی، علیرضا پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]
  • حیدری، محمدحسین واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلح‌محور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
  • حسامی، سحر روابط علّی بین هدف‌های پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]

خ

  • خزایی، سعید بررسی تأثیر چیدمان گروه‌ها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]

ر

  • رزی، جمال شناسایی ابعاد و مولفه‌های معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]

س

  • سپهریان آذر، فیروزه همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
  • سپهریان آذر، فیروزه رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطه‌ای دانش و مهارت‌های فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
  • سیف، علی‌اکبر نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارت‌های نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]

ش

  • شهسواری، امیر سرمایه‌های فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامه‌ریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
  • شهنی ییلاق، منیجه پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 17-25]

ص

  • صدق‌پور، بهرام‌صالح شناسایی ابعاد و مولفه‌های معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 15-29]
  • صمدی، علی بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]

ط

  • طالبی، ناهید بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]

ع

  • عالی، آمنه نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارت‌های نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]
  • عصاره، علیرضا واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]
  • عطاران، محمد آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]

ف

  • فتحی، فتانه روابط علّی بین هدف‌های پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
  • فتحی آذر، اسکندر ادراک و تجربه مادران دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون‌ مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
  • فرهادی، احمد بررسی تأثیر چیدمان گروه‌ها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]

ق

  • قره آغاجی، سعید ادراک و تجربه مادران دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی داوطلبِ شرکت در آزمون‌ مدارس استعدادهای درخشان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]

ک

  • کیامنش، علیرضا طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیت‌آموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
  • کدیور، پروین نوشتن برای یادگیری (WTL): بررسی اثربخشی تکالیف نوشتاری بر یادگیری و مهارت‌های نوشتاری دانشجویان علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 1-15]

م

  • محمدی، نادر همبستگی بنیادی خود ارزشی مشروط و سازگاری دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
  • محمدپور، بهنام بررسی اثربخشی بخش آمادگی جسمانی درس سلامت و تربیت بدنی پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 27-37]
  • مروتی، ذکراله روابط علّی بین هدف‌های پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 63-73]
  • مشهدی، امیر بررسی تأثیر چیدمان گروه‌ها و بار شناختی بر آموزش زبان انگلیسی از طریق پودمان ترکیبی مشتمل بر بازی به فراگیران ایرانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 39-53]
  • مقدم، زینب رابطه باورهای معرفت شناختی با راهبردهای یادگیری خودتنظیم: نقش واسطه‌ای دانش و مهارت‌های فراشناختی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
  • منصوریان، یزدان آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
  • موسی‌پور، نعمت‌اله واکاوی تجارب دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تهران از درس کارورزی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 67-77]
  • موسوی، سیده ماهرخ طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسشنامه کیفیت‌آموزشی در مدرسه (QESQ) [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
  • موسوی‌پور، سعید تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانش‌‌آموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]

ن

  • نیرو، محمد آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی و نقش آن در رشد توانایی حل مسأله دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 79-92]
  • نیستانی، محمدرضا واکاوی نقش آموزش هنر در تحقق اهداف برنامه درسی صلح‌محور [دوره 14، شماره 2، 1396، صفحه 93-107]
  • نصیری، اسماعیل مقایسه الگودهی؛ دامنه‌ای و خودکنترلی در یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی متوالی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]

ی

  • یمنی دوزی سرخابی، محمد سرمایه‌های فکری دانشگاه؛ مبنایی برای سازماندهی برنامه‌ریزی دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 31-49]
  • یوسفی کنجدر، نرگس تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی جغرافیا بر میزان یادگیری و نگرش دانش‌‌آموزان دختر سال سوم راهنمایی نسبت به درس مذکور [دوره 14، شماره 1، 1396، صفحه 85-96]