نمایه نویسندگان

ا

  • ابیلی، خدایار طراحی الگوی ممیزی فرایندهای آموزشی و پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
  • احسانیان، فرامرز شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌ها و عوامل سازنده کیفیت نیروی انسانی در سازمان دانشگاه [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 87-107]
  • اشرفی، سکینه بررسی میزان رضایت و نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش‌محور دانشگاه اصفهان از تحصیل به شیوه مذکور [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
  • اوجاقی، ناهید مدل علّی تأثیرگذاری کنش استاد در کلاس درس، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 61-74]

ب

  • برزگر بفرویی، کاظم رابطه‌ی جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در دانشجو معلمان دختر با واسطه‌گری انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 35-46]
  • برزگر بفرویی، مهدی رابطه‌ی جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در دانشجو معلمان دختر با واسطه‌گری انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 35-46]

پ

  • پریشانی، ندا بررسی وضعیت موجود و مطلوب اهداف کلی برنامه درسی آموزش محیط‌زیست دوره دوم متوسطه ایران بر اساس نظر متخصصان برنامه درسی و محیط زیست [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 47-59]

ج

  • جباری، لطفعلی طراحی الگوی ممیزی فرایندهای آموزشی و پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]
  • جعفری، فریبا نقش جهت‌گیری هدف پیشرفت و باورهای خودکارآمدی در رویکردهای یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 67-77]
  • جعفریان، سکینه مدل علّی تأثیرگذاری کنش استاد در کلاس درس، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 61-74]

ح

  • حسنی، حسین ارزیابی آموزش سواد رایانه‌ای در کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
  • حسنی، محمد ارائه مدل شاخص‎های اثربخشی آموزش در دانشگاه‌های دولتی استان همدان [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 19-33]

د

  • دیبایی صابر، محسن تبیین مولفه‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 109-123]

ر

  • رحمانی، هادی الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]

ز

  • زوّار، تقی نقش جهت‌گیری هدف پیشرفت و باورهای خودکارآمدی در رویکردهای یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 67-77]

س

  • سراجی، فرهاد ارزیابی آموزش سواد رایانه‌ای در کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
  • سلطان القرایی، خلیل ارتباط سبک‌های یادگیری و ویژگی‌های شخصیتی با آمادگی دانشجویان دانشگاه تبریز برای یادگیری خود – رهبر [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 79-88]
  • سوری‌نژاد، محسن بررسی میزان رضایت و نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش‌محور دانشگاه اصفهان از تحصیل به شیوه مذکور [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
  • سوسهابی، پری شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌ها و عوامل سازنده کیفیت نیروی انسانی در سازمان دانشگاه [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 87-107]
  • سید عباس‌زاده، میرمحمد ارائه مدل شاخص‎های اثربخشی آموزش در دانشگاه‌های دولتی استان همدان [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 19-33]

ش

  • شریفیان، فریدون بررسی وضعیت موجود و مطلوب اهداف کلی برنامه درسی آموزش محیط‌زیست دوره دوم متوسطه ایران بر اساس نظر متخصصان برنامه درسی و محیط زیست [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 47-59]

ص

  • صفایی موحد، سعید تبیین مولفه‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 109-123]

ع

  • عباسی، عفت تبیین مولفه‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 109-123]
  • عبداللهی عدلی انصار، وحیده ارتباط سبک‌های یادگیری و ویژگی‌های شخصیتی با آمادگی دانشجویان دانشگاه تبریز برای یادگیری خود – رهبر [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 79-88]
  • عنایتی نوین‌فر، علی ارزیابی آموزش سواد رایانه‌ای در کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]

ف

  • فتحی واچارگاه، کوروش تبیین مولفه‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 109-123]
  • فرمهینی فراهانی، محسن بررسی آثار رعایت حجاب برتر در دانشگاه شاهد از دید دانشجویان، خانواده آنان و اعضای هیات علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 89-103]
  • فرهادیان، مهرداد بررسی وضعیت موجود و مطلوب اهداف کلی برنامه درسی آموزش محیط‌زیست دوره دوم متوسطه ایران بر اساس نظر متخصصان برنامه درسی و محیط زیست [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 47-59]
  • فریدی، محمدرضا رابطه اثربخشی تدریس اساتید با خودکارآمدی پژوهشی و یادگیری خود‌راهبر دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 75-86]
  • فقیه آرام، بتول شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌ها و عوامل سازنده کیفیت نیروی انسانی در سازمان دانشگاه [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 87-107]

ق

  • قلاوندی، حسن ارائه مدل شاخص‎های اثربخشی آموزش در دانشگاه‌های دولتی استان همدان [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 19-33]
  • قلی‌زاده مقدم، زینب ارائه مدل شاخص‎های اثربخشی آموزش در دانشگاه‌های دولتی استان همدان [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 19-33]

ک

  • کمال خرازی، سید علینقی بررسی میزان تعامل دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی (مورد مطالعه؛ مؤسسه آموزش عالی مهر البرز) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 21-36]

ل

  • لیاقتدار، محمدجواد بررسی میزان رضایت و نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش‌محور دانشگاه اصفهان از تحصیل به شیوه مذکور [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]

م

  • محمدی، مهدی الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
  • مصطفوی، زینب‌السادات بررسی میزان تعامل دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی (مورد مطالعه؛ مؤسسه آموزش عالی مهر البرز) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 21-36]
  • میرزامحمدی، محمدحسن مطالعه تطبیقی دیدگاه حکیم ابو نصر فارابی و جان هنری نیومن در خصوص علوم [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 105-116]
  • میرزایی‌فر، داود بررسی میزان رضایت و نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش‌محور دانشگاه اصفهان از تحصیل به شیوه مذکور [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 53-65]
  • میرشاه جعفری، سید ابراهیم بررسی وضعیت موجود و مطلوب اهداف کلی برنامه درسی آموزش محیط‌زیست دوره دوم متوسطه ایران بر اساس نظر متخصصان برنامه درسی و محیط زیست [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 47-59]

ن

  • نارنجی ثانی، فاطمه بررسی میزان تعامل دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی (مورد مطالعه؛ مؤسسه آموزش عالی مهر البرز) [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 21-36]
  • ناصری جهرمی، رضا الگوی علّی رابطه خودراهبری یادگیری، ارزش های تحصیلی و ادراک از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
  • نجفی، حبیب‌الله مدل علّی تأثیرگذاری کنش استاد در کلاس درس، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 61-74]