دوره 2، شماره 5 - ( پاییز و زمستان 1393 )                   جلد 2 شماره 5 صفحات 113-136 | برگشت به فهرست نسخه ها



PMCID: 0

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Molazehi A, Sobhaninejad M. Accreditation and Ranking of Skill and Knowledge Components Required for Teachers for Communication and Information Technology Pragmatics. TLR. 2015; 2 (5) :113-136
URL: http://tlr.shahed.ac.ir/article-1-782-fa.html
ملازهی اسماء، سبحانی نژاد مهدی. اعتبارسنجی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های دانشی و مهارتی مورد نیاز معلمان به‌منظور کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار). 1393; 2 (5) :113-136

URL: http://tlr.shahed.ac.ir/article-1-782-fa.html


چکیده:   (1346 مشاهده)

متن کامل [PDF 462 kb]   (543 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي |

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های آموزش و یادگیری می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Traning & Learning Researches

Designed & Developed by : Yektaweb