کلیدواژه‌ها = %D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87 %D8%A7%D8%A8%D8%AA%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C
شناسایی ابعاد و مولفه‌های معلم اثربخش دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی

دوره 14، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 15-29

10.22070/tlr.2020.2501

جمال رزی؛ سید محمدرضا امام جمعه؛ غلامعلی احمدی؛ بهرام‌صالح صدق‌پور


تدوین الگوی کیفی مدیریت فرآیندهای یاددهی– یادگیری در دوره ابتدایی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 133-148

10.22070/2.7.133

محمد جاودانی؛ رحمت‌اله مرزوقی؛ محبوبه فولاد چنگ؛ مهدی محمدی؛ جعفر ترک‌زاده


تحلیل میزان توجه به مولفه‌های شهداء و ایثارگران دفاع مقدس در محتوای کتب درسی دوره ابتدایی

دوره 12، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 211-234

10.22070/2.6.211

ابراهیم صالحی عمران؛ مهدی سبحانی‌نژاد؛ حسین فرهیخته چهارباشلو


شناسایی وجوه و ابعاد مغفول برنامه درسی هنر دوره ابتدایی

دوره 10، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 1-18

مرجان کیان؛ محمود مهرمحمدی


بررسی سطح توانمندی شغلی مربیان پرورشی دوره ابتدایی و راهکارهای توسعه آن

دوره 10، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 163-178

یحیی معروفی؛ محمد رضا یوسف زاده؛ محترم قبادی؛ عبداله افشار


بررسی مقایسه ای مولفه های فرهنگ کار در کتاب های درسی دوره ابتدایی و روش تدریس مربیان

دوره 8، شماره 1، شهریور 1389، صفحه 173-194

ابراهیم صالحی عمران؛ حسین چهارباشلو؛ سهیلا هاشمی


بررسی دیدگاه معلمان نسبت به شیوه‌های نظارت و راهنمایی مدیران مدارس

دوره 4، شماره 1، شهریور 1385، صفحه 1-20

مهدی سبحانی‌نژاد؛ تقی آقاحسینی


تحولات برنامه درسی آموزش دینی دوره ابتدایی ایران

دوره 1، شماره 1، اسفند 1382، صفحه 69-81

نعمت‌الله موسی‌پور