نویسنده = ����������������� ���������������
تعداد مقالات: 2
1. ارائه مدل علّی پیش‎‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطه‌گری خوش‌بینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر

دوره 16، شماره 2، پاییز و زمستان 1398، صفحه 29-40

10.22070/tlr.2019.3311

مهدی یوسف وند؛ عزت اله قدم پور؛ مسعود صادقی؛ سیمین غلامرضایی


2. اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر

دوره 16، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 37-49

10.22070/tlr.2019.3003

مهدی یوسف‌وند؛ عزت‌اله قدم‌پور؛ سبحان ملکی؛ پیمان پادروند؛ هومن رجبی