نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آموزش سواد رسانه‌ای دوره‌ی ‌ابتدایی

دوره 17، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 61-72

10.22070/tlr.2021.10455.0

سعید انصاری؛ فرهاد سراجی؛ محمد رضا یوسف زاده


بررسی سطح توانمندی شغلی مربیان پرورشی دوره ابتدایی و راهکارهای توسعه آن

دوره 10، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 163-178

یحیی معروفی؛ محمد رضا یوسف زاده؛ محترم قبادی؛ عبداله افشار


تأثیر روش‌تدریس کاوشگری بر پرورش مهارت‌های تفکر فلسفی دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی

دوره 9، شماره 1، شهریور 1390، صفحه 39-52

محمد رضا یوسف زاده؛ یحیی معروفی؛ علی اصغر رضایی؛ محترم قبادی